Mätäkuun juttuja

Turun tunnin raideyhteys on ollutkin vain vitsi.

Liikenneministeri Sanna Marin (sdp): Ensitöikseni hoidan kotihoidon työntekijöiden parkkipaikkaonghelmat kuntoon?!

Kuka roudaa tosiasiassa afrikkalaisia yli Välimeren? Vapaaehtoisjärjestöt hoitaa hommat. Tulijat siirretään vapaaehtoisjärjestöjen aluksiin ennen Euroopan rannikkoa.

Hakkarainen EU-parlamentissa: Eurooppaa ei saa afikkalaistaa.

Suomessa sisäministeri Maria Ohisalo (vihr.) emännöi EU:n sisäministerikokousta, jonka tavoitteena on saada jaetuksi näitä Italiaan päätyviä ja pelastettuja siirtolaisia eri EU-maihin.

Minnehän Ohisalo sijoittaa haittamaahanmuuttajat. Ilmeisesti ohi Salon Turkuun. Turussa on jo kokemusta sekä terroriteosta, että mamun tekemistä murhista keskellä kaupunkia.

Turun murhat ja Oulun raiskaustapaukset sekä paljon muuta mamujen tekemää pahaa on Rinteen hallitus  tyystin unohtanut. Lisää vaan pahantekijöitä maahamme.

 

Jaa käyttäen:


4 Replies to “Mätäkuun juttuja”

  1. ”Tulijat siirretään vapaaehtoisjärjestöjen aluksiin ennen Euroopan rannikkoa.”

    Kyllä ennen, mutta tarkemmin sanottuna siirto ihmissalakuljettajien kumilautoilta NGO- ryhmien rautapaatteihin tapahtuu lähellä Libyan merialueen rajaa, noin 50 km rannikolta.

    Monen sadan kilometri matka täyteen ahdetulla kumilautalla olisi lähes mahdotonta.

    *
    Jos lähtee merelle ja aikoo päästä Libyan rannikolta (edes) Lampedusaan, pitää matkaa varten varata melkoinen määrä polttoainetta vettä ja ruokaa.

    *
    https://europeansworldwide.wordpress.com/2018/03/24/italy-seizes-soros-pirate-ship/

    Artikkelin kolmannen kuvan teksti on alla. Teksti tuo selväksi, että ilman Open Arms’in kaltaisten alusten toimintaa libyalaiset salakuljettajat ei kykenisi toimittamaan kumilautoillaan ihmisiä Eurooppaan. Viidensadan kilometrin matka kumilautalla on matemaattinen mahdottomuus.

    Kuva:
    https://europeansworldwide.files.wordpress.com/2018/03/soros-navy.jpg

    *
    Tässä on esimerkki toisesta pakolaiskumppanista. Tämä kumivene [kuva] kuljettaa 100 henkilöä, ja sitä vie eteenpäin 40 hv: n Yamaha perämoottori. Tehdäkseen 500 km: n matkan Italiaan, nopeudella 7 km tunnissa, matka kestää 3 päivää ja vaatii 350 gallonaa polttoainetta, joka painaa vähän alle 1 tonnin, mitä määrää selvästikään lautalla ei ole – eikä lautta kykenisi kantamaan. Lisäksi vaadittaisiin ruokaa 100: lle 3 päivän ajaksi, mutta sitäkään ei ole, mutta vielä tärkeämpää matka vaatisi yli 300 litraa vettä, joka painaisi 300 kiloa. Tätäkään heillä ei ole. Tämä on karmea ’kumppani’. Hallitukset tietävät ja antavat homman jatkua. Tosiasiallisesti nämä terveet afrikkalaiset urokset viedään pois rannalta [Libyan merialueen ulkopuolelle] ja sitten he odottavat, että joku hyväntekeväisyysjärjestön alus tulee ja noutaa heidät!

  2. ”Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten” – vai onko se jk:n pää joka kumisee?

Kommentoi