https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fc53fcc5-5bb0-441b-a0d2-38d5ac4fe331
Voisiko joku kertoa, mistä tälalinen pesonen pitäisi tietää?
En todellakaan ole moisesta mitään koskaan kuullut ennen tätä julkisuudenhakuista pelleilyä.

Sopivan mansellismielinen blogialusta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fc53fcc5-5bb0-441b-a0d2-38d5ac4fe331
Voisiko joku kertoa, mistä tälalinen pesonen pitäisi tietää?
En todellakaan ole moisesta mitään koskaan kuullut ennen tätä julkisuudenhakuista pelleilyä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cae982e2-ec9a-4099-b35d-131bfd13c42e
”Italia on saanut jo 166 miljardia euroa elvytysvaroja eikä siinä ole vielä kaikki. Silti maa on aiempaa velkaantuneempi. Minne Italia upotti rahat? ”
”Mitään uudistuksia ei toteutettu ja useimmat elvytysvarojen ehtoja olleet ohjelmat on toteutettu vain osittain”
Niinpä niin eli etelän vetelät huijaavat aina ja Suomi saati EU ei edes ärähdä tästä huijaamisesta.
”Muusikko Jesse Markinia ja hänen puolisoaan epäiltiin heidän vauvansa pahoinpitelystä.”
”Husin lasten ja nuorten sairauksien toimialajohtaja Jari Petäjä kritisoi Ilta-Sanomille syyttämättäjättämispäätöstä. Petäjän mielestä asia olisi pitänyt käsitellä oikeudessa, jossa myös Akaita tutkineita lääkäreitä olisi päästy kuulemaan.”
Ehkä olisi pitänyt käsitellä oikeudessa myös siltä osin, että tekivätkö lääkärit virkavirheen sivuuttaesaan Markinin toimittamien BESS:iin perehtyneiden lääkärien lausunnot ja tekivätkö lastensuojeluvirkaiijat virkavirheen tuklitessaan alusta alkaen asiaa pahoinitelynä piittaamatta mistään muusta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/78f29045-9e38-4d01-8f98-ec66bde2c89e
”Tällöin on riski siirtyä inkluusiosta assimilaatioon, jolloin yksilöiden odotetaan mukautuvan rakenteisiin sen sijaan, että rakenteet mukautuisivat monimuotoiseen yhteiskuntaan.”
Suomalaisen yhteiskunnan siis pitäisi sopeutua tulijoiden mukaan eikä heidän suomalaiseen yhteiskuntaan?
Jotenkin ei oikein mene jakeluun.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e2a54a38-8727-4290-a6e0-7011d8b13583
”Tosi-tv-tähti Antti Kurhinen ei yllättynyt, että Suomeen lensi ainakin yksi ukrainalainen drooni.”
”Kurhinen ei usko, että droonit olisivat voineet lentää Suomeen Venäjän kautta, sillä ne olisi todennäköisesti ammuttu alas Pietarin kohdalla.”
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011908494.html
”Ukrainan droonit ovat tulleet Suomenlahdelle Venäjän ilmatilassa Viron rajan myötäisesti, kertoo Viron puolustusvoimat HS:lle.”
Mistähän nämä yhdessä töllöpelleilyssä osallistuneet ovat tuon ”asiantuntijuutensa” hankkineet…………..
https://www.iltalehti.fi/talous/a/dc5fee9e-9759-4483-ac19-3fc75666c352
” Sopeuttaminen varmaan pitää nyt seuraavaksi ulottaa myös sellaisiin asioihin, joista ei ole vielä sopeutettu. Kyse on sellaisesta poliittisesti tulenarasta aiheesta kuin eläkkeiden indeksien jäädytys, Kangasharju sanoi.”
Eläkeläisiltä varastetaan kokoajan taitetulla indeksillä.
Suurempituloisilta eläkeläisiltä varastetaan vielä 5,85 prosentin raippaverolla 60 000 euron ylittävästä eläkkeestä.
Eläkeindeksien nousu yli palkkaindeksien on estetty lailla.
Mksi palkansaajien ei tarvitse osallistua näihin, mutta etlan pomon mukaan tämä ei ole mitään eläkeläisiltä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011905611.html
”Pyöräilijä jyräsi lapsen pahoin Espoossa”
”Törmäyksen jälkeen mies oli läheisen kertoman mukaan käyttäytynyt törkeästi. Väitetysti mies olisi näyttänyt keskisormea tilanteessa olleelle lapsiporukalle.”
Ei uutta eikä yllättävää.
Fillaristeja eivät näytä koskean lait eivätkä säännöt.
Heidän mielestään heillä on vain oikeuksia………
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eb6eadb6-141d-4420-943e-8a8490ebc6ea
”Trump lykkää taas aikarajaa”
Mikä yllätys…………
Taco, taco, taco……
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8d1cc547-3c6b-4443-8ed0-d730e866a5a6
”– En voisi kuvitella äänestäväni sellaista puoluetta joka sallisi ydinaseiden tuomisen Suomeen, Tuomioja täräytti.”
Ei todellakaan yllätä, että puna-Erkki haluaa estää Suomelta kaiken turvallisuutta lisäävän.
Eihän tämä lakimuutos tuo ydinaseita Suomeen, mutta sallii niitä käytettävän Suomen yli tarvittaessa muiden pohjoismaiden malliin.
Uutisissa ennustetaan, ettäpolttoaineiden hnnat voivat nousta Iranin takia.
Kyllä se toimi tehokkaasti, kun kaupunkiin mennessäni katselin hintaa ja ajattelin tankata paluumatkalla.
Tunnissa oli hinta sitten jo noussut 25 senttiä, joten saa nähdä, paljonko vielä nousee, vaikka ne tankilliset onkin ostettu halvalla.