Varmuusvankeus

Mikäli lakiehdotus menee läpi pian elinkautinen on oikeasti elinkautinen vaarallisimmille vangeille kiven sisällä, eikä vain se jokin 12 vuotta mistä istutaan vain yli puolet ja päästetään taas pahaa tekemään.

Tämä koskisi vankeja jotka eivät läpäise psykologisia testejä ja olisivat edelleen vaarallisia kanssaihmisille  tuomion määräajan päättyessä.

Kannatan…

YLE uutiset

Kiitos perussuomalaiset, isänmaa kiittää.

Jos nyt arvioin oikeistohallituksen tekemää työtä, kun noin puolet  sen nelivuotisesta virkakaudesta on takana ja toiset edessä.

Kouluarvosanaksi annan hallitukselle 9 ja miksi en annan täyttä kymppiä johtuu siitä, että lähtivät vasemmistolaisten mukana etsimään olematonta rasismineulaa heinäsuovasta.

Erityisesti olen enempi kuin tyytyväinen perussuomalaisten panokseen hallituksessa, sillä hallitukseen osallistumiseen heillä ei ollut kuin yksi kynnyskysymys ja se oli, että maahanmuuttoon tehdään selvä kurssin muutos aikaisempaan .

Olen varma, että valtaosa kansalaisista allekirjoittaa sen, että ilman perussuomalaisia maamme maahanmuuttopolitiikkaan ei olisi tehty muiden puolueiden toimesta korjausliikettä mikä nyt on toteutunut/toteutumassa perussuomalaisten ajamana.

Maahanmuuton lieveilmiöt rasittavat kaikkia hallintosektoreitamme joko suoraan tai välillisesti ja kysymyksessä ei ole kymmenet eikä sadat miljoonat, vaan puhutaan  miljardeista.

Hyvää työtä ovat kaikki persuministerit tehneet hallituksessa Riikka Purran johdolla, mutta erityisesti sisäministeri,-ja oikeusministerimme ovat ottaneet tiukan otteen, että maahan saadaan  protia  ja järjestystä aikaisempaan ovet ja rajat auki taivasta myöden ja rikollisien suojeluun uhrin asemesta.

Tottahan nyt kova itku ja parku kuuluu joka puolelta Suomea sairaalaverkostojemme karsimisesta, mutta ei ne nyt kuitenkaan kenenkään henkeä ja terveyttä ole uhkaamassa kun priorisoidaan palvelut järkevämpään suuntaan. Mutta jos perussuomalaisten toimet olisivat jääneet maahanmuuton ja sisäisen turvallisuuden osalta tekemättä hallituksessa, niin uskallan kyllä väittää, että silloin kyllä kansalaisten henki ja terveys/turvallisuus olisivat todella uhattuina.

Hallituksen työelämään tehdyt muutokset eivät osoita vastustusta muualla, kuin AY.n norsunluutorneissa, joiden köysi palkansaajien kaulalta poistuu hallituksen työelämäuudistusten myötä.

Sen vielä sanon jos uhista puhutaan, niin kyllä se suurin uhka maamme kaikkinaiselle taloudellis/moraalis/kulttuuris/uskonnolliselle perustalle on/olisi, jos isänmaamme onnikan ratin ja penkin välissä istuisi sosialisti, ei saatana, nyt kansalaiset aivot pois sieltä narikasta.

Politiikka

Oikeistolaista politiikkaa 2,5 vuotta.
Tulokset näkyvät ja tuntuvat.
– Valtionvelka kasvaa.
– Tuloerot kasvaa.
– Priorisointi terveydenhuollossa kasvaa.
– Pienituloisten määrä on kasvanut 110.000 henkilöllä.
– Josta lapsiköyhyys on kasvanut 27.000 lapsella.
– 17% kansasta hyväksyy em. kasvun.
https://www.aamulehti.fi/paakirjoitukset/art-2000011593554.html
(En edusta hallitusta enkä oppositiota.)
ALn pääkirjoitus luettavaksi josta jokainen omantuntonsa mukaan.

Sahaavatko nyt Suomen sateenkaarijärjestöt omaa oksaansa poikki ?!

Viime viikolla muistan lukeneeni Ylen tekstiteeveestä uutisen jossa ne vaativat Suomen boikottia euroviisuista niin kauan kun Israel saa osallistua niihin.

Joopa joo. Arabivaltioissahan halataan ja rakastetaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä!!??

Sinänsä asia on minulle yhdentekevä koska viisut kuuluvat omalta kohdaltani kategoriaan evvk.

Muistan kuitenkin että eräät viisut voitti Dana International joka oli transsukupuolinen jaa juurikin Israelin edustaja silloin.

Kuhmoisten hirvihuutokauppa

Niin kuin olen muistaakseni aiemminkin täällä kertonut niin isoveljeni jäi eläkkeelle muutama vuosi sitten Lahden rikospoliisin tutkinnanjohtajan virasta ja muutti heti vaimonsa kanssa Kuhmoiseen rivitaloon lähelle päijännettä. Siksikin koska sieltä on vajaa 20 km hiekkateitä meidän suvun mökille iso-järven rantaan.

No, nyt oli 600 gramman satsi hirven jauhelihaa noussut  aina 20 euron huutoon, sen huusivat itselleen koska eivät halunneet tyhjin käsin huutokaupasta lähteä. Vielä viime syksynä (2024) olivat saaneet samanmoisen satsin huudettua melkein puolet halvemmalla kuin nyt.

 

Opposition epätoivosta en tiedä, että pitäisikö itkeä vai nauraa.

Nyt kun valtakunnassa keskustelu käy kuumana ns. Turun tunnin junasta, jonka vasemmisto/kepu on tuominnut Orpon kotimaakuntansa suosimisena yhteisen hyvän kustannuksella.

Mutta sitten kun sosiaali,-ja terveysministeri Kaisa Juuso toimiikin vastuuministerinä toisin kuin Orpo, eli katsoo yhteiskuntaa kokonaisvaltaisesti ilman kotiinpäin vetoa, niin tämäkin on väärin vasemmiston ja kepun kellokkaista.

Nyt näyttää olevan kepun ja vasemmiston piirissä kova kilpailu siitä, että kuka saa kunniamaininnan rohkeudestaan sen kuuluisan ensimmäisen kiven heittäjänä kyseisiin ministereihin.

Minusta Kaisa Juuso  toimii soteministerinä juuri niin kuin kansalaiset haluavatkin ministerin toimivan, eli toimii toisin kuin Orpon väitetään toimivan.

Nämä molemmat, niin Juuson kuin Orponkin kivittämiset  ovat yksinomaan osoitus vain opposition epätoivosta, kun mitään vaihtoehtoa ei heillä ole esittää valtakunnan kehittämiseen suuressa kuvassa, niin sitten sotkeudutaan populistisiin lillukanvarsiin kansalaisten sumuttamiseksi.

Kallis on kuolla

Kallista on kuolla sillä hautaamismaksutkin nousevat
ja syynä on Orpon hallitus.

”Hautaaminen kallistuu, ja yhtenä syynä on Orpon hallitus
Sastamalan seurakunnan talousjohtaja muistuttaa oikeudenmukaisuudesta.”
Tilaajille AL tänään netti

Olen maksanut kirkollisveroja koko työelämäni 40-vuoden ajan
ajatuksella että se on myös maksu hautaamisesta!
– Arkkuhautauksen kustannus esim. Sastamalassa nousee 78%!
– Hallitus leikkasi hautaustoimelta 20 miljoonaa?
– Sakset leikkaa jo vainajiltakin…

Manun loppu

64 Manulaista jää vaille työtä. Määrä on suuri Tampereelle vaikka joku heista saisikin jotain työtä! Ilman koulutusta ei löydy vastaavia tehtäviä.
– PaperiSanomalehden alasajo on oikeastaan alkanut jo pari vuosikymmentä sitten.
– Niin vieläkö on meitä jotka aamulla haluamme lukea eiliset uutiset jotka olemme jo sähköiseltä puolelta kuulleet tai lukeneet eilen ja osan useampaankin kertaan?
https://www.valkeakoskensanomat.fi/uutiset/art-2000011597473.html

Vasemmistopandemia tukehtuu, kun jätetään punainen viiva vetämättä.

On se hyvä että Orpon/Purran hallitus ei ole lähtenyt pakittelemaan ohjelmansa kirjauksista, vaikka vasemmistomölinä täyttää eduskunnan suuren salin.

Minä henkilökohtaisesti suhtaudun tähän mölinään positiivisesti ja katson sitä siltä kantilta, että mitä  voimakkaampana ja suuremmalla volyymilla Ei EI ja EI kuuluu vasemmisto/kepun huutolaisten suusta, niin sitä paremmin katson hallituksen onnistuneen työssään.

Minä olen aina pitänyt Suomalaisia tolkun ihmisinä, jotka eivät usko totuuden löytyvän sieltä, jotka suuremmalla suulla ja äänellä huutavat.  Tähän vasemmistopandemiaan sairastuneen tunnistaa siitä, että kun lampulla tohtori katsoo heidän suuhunsa, niin valo kajastaa heidän peräpeilistään tai toisinpäin.

Tälle vasemmistopandemialla ei ole lähdetty hallituksen sos,-ja terveysministeriössä rokotetta kehittelemään lääkeyhtiöiden toimesta, vaan on annettu sen vapaasti levitä ja tautiepidologit sanovatkin sen tukehtuvan omaan puppuunsa viimeistään huhtikuussa 27.  Joten antaa nyt taudin jyllätä ihan vapaasti, ei se ole vaaraksi muille kuin heille itselleen.

Jos nyt vielä muutaman sana lausun perussuomalaisista, kun tuota arkkia näkyy vielä vähän olevan jäljellä.

Nimittäin omat kenttätutkimukseni osoittavat, että tämä jatkuva 24/7  median massiivinen persuviha ja ajojahti mitä on harjoitettu siitä asti kun puolue vastuuta lähti kantamaan hallitukseen Suomen suunnan muuttamiseksi, niin onkin kääntynyt heitä itseään vastaan.  Perussuomalaisia ministereineen on media kohdellut kuin rikollisia ilman rikosta ja kun perussuomalaisia ollaan aina syyttelemässä vihapuheesta, niin tämä median kansan kiihottaminen vihaan perussuomalaista puoluetta ja sen edustajia kohtaan on sitä itsessään.

En halua tässä nyt uhriutua, mutta niin eduskunnan oppositiolle kun valtamediallekin ( HS-YLE ja iltapäivälehdet ) ei ole tärkeintä hallituksen päätökset itsessään, vaan se että hallituksessa on väärä puolue niitä tekemässä, eli PS.

Mediakin kanavillaan ja lehdyköissään suoltaa kutsuttuine asiantuntijoineen jatkuvalla syötöllä ulos vasemmistolaisten sylttytehtaiden ja ”ajatushautomoiden”  tiedotteita, kuinka taas tämä tämä ja tämäkin hallituksen päätös on lisännyt köyhyyttä maassamme ja faktana esitetään Hurstin valinnan jonojen pidentyneen.

Hyvin menee mutta menköön…..kunhan muistetaan että nyt ei päätöksiä tee puna-armeijan huutokuoro, vaan demokraattisesti kansan valitsema eduskunta ja hallitus.