Vaikka mitenka toisin sanoisi kyllä maailman sosialidemokraateilla on aivan sama linja eikä se miksikään muutu
Varsinkin kun muuttajana olisi jonkun toisen puolen puolue Monilla on vääriä luuloja monesta asiasta ja niille voi viitata kintaalla
Niiden pitäisi Presidentti Koivistoa siteeraten ”fundeerata” hieman enemmän ennenkuin laukoo perättömiä asioita
Suomessa on varsin mallikelpoinen pääministeri eikä se asiaa mölinällä muuksi muuta
Samoin on Tanskalla eikä linja siellä ole yhtään eriävä Suomen linjasta niin se vaan on kun kerrotaan oikeaa asiaa
Joidenkin mielestä pitää aina palata v 1917-18 jolloin Suomessa tapettiin liian monia ja siihen riitti kun naapuri sanoi on se punikki
Oliko se oikea suunta no siitä varmaanollaan erimieltä toisien kanssa mutta heidänkin pitää tulla edes tälle vuosituhannelle
Ja nyt se vuosi tuhat on 2020 eikä se siitä muuksi muutu vaikka kuinka koitettas maailmaa muutella
Siinä menee monta kalakukkoa ja kokkelipiimä toisilla väärään kurkkuun ennen kuin asiaa edes tajuavat
On asioita joissa ei pidä kertoilla satuja muka työväenpuolueista joista eivät tiedä nykypäivänäkää oikeasti mitään
Mutta kyllä sosiaaldemoraatit tietävät toistensa tavoista ja toimista jotka taas vaikkapa PS ja Kokoomukselle ovatkin utopiaa
Heillä kun on raha se ainoa jota pitää saaada työväestöltä ja syykin kyllä on monelle selvä
Toisille se on suuntana kunhan itse saamme kansan ei niinkään ole väliä eihän se osaa sen käyttöä
No kaikella on mittarit minkälaiset siitä voitte itse päätellä seommoro tepivaari Kirjoitti Teuvo Mast
Heh! Minä tykkään enemmän miedoista. Punaviinit ovat vaan niin pirum kalliita.
Savikivi voi pitää mistä itse haluaa eihän siihen kukaan voi vaikuttaa terv tepivaari
Rauhallisestihan tuo viime yö meni. Siinä puolen yön maissa kun käväisin wc:ssä; missään en huomannut pauketta enkä välähtelyä.
Kaiken kaikkiaan tuo paukuttelu näyttää vähentyneen. Hyvä niin.
Joo menihän tuo polisin mukaan mutta kyllä meillä oli vähintään toinen maailman sota käynnissä
Se oli ainoa etteivät pommittaneet paljon yli 02,00 terv tepivaari
Mitenkäs se on sama, kun Tanskan demarit kieltävät isismuijien tulon maahan ja Suomen demarit vaativat niiden tuomista?
Nämä ovat täysin päinvastaisia, vaikka kuinka demari-intoilija muuta väittäisi.
P.S. Siihen 100 vuoden takaiseen kiukuttelemisen voisi jo nyt lopettaa v. 2020.
Lopeta valhtelu alkuunsa ei ole demaris Suomessa ollut tuomassa näitä äitejä Suomeen
Ja kyllä demareilla on veljespuolueisiin kiinteä yhteistoiminta
Toivon että jopa PS tulevat vuoteen 2020 sitä nyt kuitenkin eletää terv tepivaari
Saulilla oli hyvä puhe- erilainen, yhteneväisyyttä korostava.
Niin oli Sauli on pitemmän aikaa huomannut että kinaamisella emme voita yhtään
PS pitäisi ”funderaata” sanomisiaan niinkuin Koivisto aikanaan sanoi terv tepivaari
PS on arvoiltaan Koiviston linjalla, mutta keinot sovitetaan olosuhteiden mukaan.
Taisi osua juuri PS-leiriin, joka haukkuu kaikkia muita asiassa kuin asiassa
Mitäs, jos katsoisit peiliin…
PS ei ollut mistään kohtaa samoilla laduilla Koiviston kanssa terv tepivaari
Koivisto kannatti kansallismielisyyttä.
Persut kannattavat kansallismielisyyttä.
Kun demu-uskovainen lukee nuo lauseet, niin niillä ei ole mitään tekemistä keskenään, koska toinen oli demari ja persut eivät.
Kyllä demu-uskovaisuus persukammolla on sokeata laatua.
No luuletkos etten tiennyt tuota ei persut todellisuudessa kannata kun omaa etuaan eivät he mistää kohtaa ole kansallismielisiä
Savikivi valehtelee minun persukammosta on suurinta valehtelua mulla ei ole mihinkään poliitiseen suuntaan kammoa
En liioin ole demu uskovainenkaan terv tepivaari
Siis et tiedä Koivistosta mitään. olis vähä kannattanut seurailla.
Tiedän Koivistosta monia asioita jotenka valhtelu voi loppua tiedän soda ajoilta sellasta jossa ilmenee hänen oma kohtainen politiikka varsinkin kommunisteista Jotenka se siitä valehtelustasi Herra Savikivi terv tepivaari
koivisto isänmaallisuus
Trpim lukutaito on ollut vähän niin ja näin. Mutta joku lukutaitoinen saattaisi kiinnostua seuraavasta linkistä:
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1073961468/Koivisto+haluaa+liputtaa+kansallisvaltion+puolesta
Koivisto oli myös samaa mieltä kuin Kekkonenkin, että kansalla pitäisi olla malttia vaurastua, eokä ahtaa kaikki kehityksen eväitä mahaansa.
Koivisto ei tykännyt lakkokenraalienkaan mekastuksesta ja sabotaasista.
Koivisto oli myös uskontomyönteinen. Persuja tustakin asenteedta pilkataan.
…..
Olisi ollut kiva, että Tepikin olisi ollut lukutaitoinen, niin olisi Koivistokin tullut tutummaksi.
Kyllä minä osaan lukea ja myös ymmärrän luetun Savikiven kummastakaan taidosta en niinkään olisi varma terv tepivaari
Irrallisista tekstin otteista järkiKoivistosta ja valtaKekkosesta kannattaa oikaista Tervoa, että he olivatkin persuja eikä demari ja kepulainen.
Jos tutkittaisiin niitä demareita ja niitä keskustalaisia, jotka ovat ruvenneet kannattamaan PS puoluetta, niin havaittaisiin, että he ovat ennen olleet Kekkosen tai Koiviston kannattajia, mutta ovat huomanneet, että kansan yhtenäisyyttä on pyritty murtamaan kaikenlaisella kieroilulla.
On alkuunsa selviö että riidankylväjille pitää saada kunnioitus muihin politiikkoihin pelkällä riidallase eionnistu
Eikä PS ole joka asiassa oikeassa
Savikivi vois sen tajuta vaan ei halua terv tepivaari
Ote Magen antaman linkin takaa avautuvasta artikkelista:
Koivisto haluaa liputtaa kansallisvaltion puolesta
Presidentti Mauno Koiviston mielestä kansallisvaltioiden positiivisia ominaisuuksia ei pitäisi hukata integraation edetessä.
– Kansallisvaltio on edelleen hyvä asia. Noudatetaan omia tapoja ja lakeja, vaikkei poliisi ole koko ajan valvomassa, Koivisto totesi ..
[ Ajankohta kevät 2004 ]
Mistä kohtaa tuo liittyy uuteen vuoteen taitaa olla pelkästään PS puolueen omia juttuja terv tepivaari
”Puutteita on vain lukuinnossa, jonka takia sadat tuhannet suomalaiset aikuiset eivät ymmärrä luettavaansa riittävän hyvin.”
No, niinpä..
Toisaalta joidenkin mielestä on turha ammentaa asioita todellisesta maailmasta, kun voi keksiä asioita ihan omasta päästään.
***
https://lukusilta.fi/lukutaito-suomessa/
Lukutaito Suomessa
Suomen tilanne on suhteellisen hyvä, mutta parannettavaa on. Käytännössä koulu tarjoaa jotakuinkin varman tien peruslukutaitoon. Puutteita on vain lukuinnossa, jonka takia sadat tuhannet suomalaiset aikuiset eivät ymmärrä luettavaansa riittävän hyvin. Varmaan olennaisimpia syitä siihen on se, ettei ole tullut luettua riittävästi sellaisen automaattisuuden saavuttamiseen, jonka tuloksena kognitiivia resursseja viestin ymmärtämiseen on riittävästi tarjolla.
Liittyykö uuteen vuoteen [ – aikanaan sanoi ]
Teuvo: ”PS pitäisi ”funderaata” sanomisiaan niinkuin Koivisto aikanaan sanoi terv”
No voin omalla blogilla kirjoittaa noinkin mutta sinulle sitä vaputta ei anna blogin avaaja
Pysy asiassa terv tepivaari
Oikeasti se voi ihan hyvin liittyä jopa uuteen vuoteen tuo fundeeraminenkin on vaan selviö ettei PS osaa sitä taitoa terv tepivaari
Mage : ”Koivisto oli myös uskontomyönteinen. Persuja tustakin asenteedta pilkataan.”
*
Mauno Koiviston suhde uskontoon
Mauno Koiviston kommentti ateisteista vuonna 2002 herätti vapaa-ajattelijoiden keskuudessa närää.
Haastattelija kysyi: ”Uskotteko Jumalaan?”
Koivisto: ”Kyllä. Vihaan ateisteja, koska he haluavat itse tulla jumaliksi ja luulevat ymmärtävänsä asioita, joita kukaan ei ymmärrä.”
Lähde :
https://www.satakunnankansa.fi/a/200135784
No kukin uskoo ihan haluamaansa ei sitä Suomessa kukaan kiellä Suomessa on uskon vapaus jota olis sytä PS puolueenkin kunnioittaa terv tepivaari
Tietoa Mauno Koiviston ajatuksista löytyy mittava määrä – niille, joilla on aikaa ja lukutaitoa (tark luetun ymmärtämistä)
Koiviston kirjallinen ura
• Sosiaaliset suhteet Turun satamassa (väitöskirja), 1956[51]
• Linjan vetoa, 1969
• Väärää politiikkaa, 1978
• Tästä lähtien, 1981
• Linjaviitat, 1983 (käännetty useille kielille)
• Politiikkaa & politikointia 1979–81 1988.
• Maantiede ja historiallinen kokemus, 1992 (käännetty useille kielille)
• Kaksi kautta I, 1994. ISBN 951-26-3947-5
• Kaksi kautta II. Historian tekijät, 1995. ISBN 951-26-4082-1
• Liikkeen suunta, 1997. ISBN 951-26-4272-7
• Koulussa ja sodassa,1998. ISBN 951-26-4384-7
• Venäjän idea, 2001. ISBN 951-31-2108-9
• Itsenäiseksi imperiumin kainalossa – mietteitä kansojen kohtalosta, 2004. ISBN 951-31-3181-5
• Grannar: Frändskap och friktion. Söderström, 2008. ISBN 978-951-52-2571-9. (ruotsiksi)
[ lähde Wikipedia ]
Tepi, täällä niin kuin muuallakin persut terrorisoivat, (ei Kalle) !
Ennemminkin näyttää siltä, että persukammoiset terrorisoivat kaikkea keskustelua persuraivossaan vaatien jopa persuja kiellettäväksi eli neljännekseltä kansaa otettavaksi pois oikeuden mielipiteeseensä.
Nämä demokratian vastaisten persukammoisten sensuuritoimet pitää kieltää vihapuheena.
Karjalainen ei näytä hyväksyvän demokratian oleellista periaatetta:
”Olen eri mieltä kanssasi, mutta olen valmis kuolemaan sen puolesta, että sinulla on oikeus sanoa se”
En ole ollut kieltämässä mitään mutta kyllä kaikilla pitää olla käytöskin asian mukaista PS puolueessa sitä hyvää käytöstä ei ole kyllä ollut
Ei liioin nuot jotka alkaa uhriutumaan ja kyllä sitä vihapuhetta tulee myös PS puolelta terv tepivaari
En ole sellasta sanonutkaan että Kalle terrorisoisi PS sitäkin enemmän terv tepivaari
Mikähän tämä vuodatus oli ? Miksi persut haastavat riitaa kaikkien kanssa ?
”Tepi, täällä niin kuin muuallakin persut terrorisoivat, (ei Kalle) !”
Itsehän räksytit persukammopaskaasi Karjalainen, joten älä syyttele muita.
Kenen kanssa persut haastavat riitaa?
Juhak voit olla varma minulla ei ole minkään asteen PS fopiaa jotenka valetta ei tarvii levitellä kenenkään
On vaan selvä asia että PS pitää olla yhteistyö kykyinen muuten heitä ei voi ottaa tosissan missään terv tepivaari
Jaa että vain persujen pitää olla yhteistyökykyisiä ?? Ei kenenkään muun tarvitse olla ?? Eli persut kyykkyyn. 😀 😀 😀
Ei tietenkään yksin on vaan näin ettei se onnistu kun PS on kaikkia vastaan eikä tässä ketään kyykkyyn olla laittamassa vaan Ps pitää tietää
Ettei ihan kaikkia asioita hoidella pelkällä mölinällä ja riidn kylvämisellä terv tepivaari
Presidentti Niinistö painotti uudenvuoden puheessaan sitä, että vihapuhetta ei tule kohdistaa kehenkään. Ei instituutioihin eikä varsinkaan yksittäisiin henkilöihin. On sallittava ihmisten olla eri mieltä.
Nämä presidentin sanat koskevat myös perussuomalaisia ja heidän kannattajiaan.
Osassa tämän blogin kommenteista viljellään vihapuhetta perussuomalaisia kohtaan.
Ottakaapas nyt opiksi presidenttimme sanoista.
On ilmaantunut uusi vihaisto eli ”silakat”. Se lienee tyyliltään saman tapainen kuin MV. Silakiston toiminta luultavasti johtaa siihen, että yllytyshullut jatkavat edelleen PS:n toimitilojen, vaalimainoksien ja vaalitilaisuuksien tärvelyä tepimäisellä ”yhteistyöasenteella”.
Magee on tuossa asiassa valeenpoluilla en koskaan tärvelyt ainoatakaan vaalimainosta
Olipa aika moinen väite Mageelta elikkä Herra Savikiveltä terv tepivaari
Olet ainoastaan härinnyt keskustelua, mutta saatat kannattaa eri tahoja, jotka vainoavat isänmaanhalaajia ”yhteistyöllään”.
Jos tässä piankin saadaan pystyyn kokoomuksen, keskustan, kristillisten ja PS:n yhteistyöhallitus, niin on mahdollista, että sinun yhteistyökykyisesi rupeavat sabotoimaan hallitusta valtiopetoksellisin keinoin häikäilemättömien lakkokenraalien tuella.
Syksyllä vuosi sitten lakkokenraalit jättivät lapsia ruuatta, ensi syksynä lakkokenraalit saattavat yllyttää uskollisiaan väkivaltaisiin mellakoihin etelän vetelien tapaan.
No kerro missä ne isänmaan ystävät on terv tepivaari
Isänmaanhalaajat tunnistaa siitä, että he Koiviston tavoin ymmärtävät kansallisvaltioiden arvon, eivätkä pyri niitä musertamaan ”monikulttuurisuus”-harhaopin keinoin.
Savikivi ei PS ole kansallismielinen mistään kohtaa terv tepivaari
Olis varmaan oikeampi suunta kun kaikki katsoisi omaa näkemystään tuossa vihapuheessa eikä syyttelisi joka asiassa muita koska se asia on molemmin puolista
Ja kyllä Sauli aivan oikeasta asiasta puhui terv tepivaari
Väittävätten, että Sanna olisi ollut tukemassa *toisenlaisen väkivallan” kannattajien eli silakiston sivustoa. Saattaa olla, että Sanna on käyttänyt Saulin puhetta hyödykseen huussissaan.
Ddurnalistit tutkikoot!
Juttuja PS toimistolta suoraan no saa sitä juttuja mutteipa pidä paikkaansa terv tepivaari
Uusi hallitus voisi olla vaikka Orpojohtoinen, Halla-ahosta tohtorimiehenä opetusministeri. Räsänen saisi ottaa vastuulleen terveyshuollon. Kaikkosesta ehkä ulkoministeri. Väyrynen voitaisiin hakea kotoaan kehitysyhteistyöstä vastaavaksi ja eurooppaministeriksi.
Eerola kaiken kokeneena sällinä saisi huidella eduskunnan puheenjohtajan nuijalla.
Noista tähän hallitukseen ei ole kellään mitään sellasta jolla hallitukseen olisi noussut terv tepivaari
Ai niin se sisäministeri?
Rydmanin Villellä voisi olla intohimoa suomalaisten turvallisuuden kehittämiseen.
Itse voisin lähteä ministeriksi. salkuttomaksi, sillä minulla on hidas puhe ja kankea kieli.
Kyllä Mageella on jutut mutta haavetta pelkästään terv tepivaari
Vuoden päästä näemme.
Ei vaan reilun kolmen vuoden päästä ei tule vaaleja sitä ennen terv tepivaari
Joka tapauksessa näemme vuoden päästä, mitä on tapahtunut.
No sille tapaamiselle en voi mitään mutta vaalit on reilun kolmen vuoden päässä Herra Saviki miettii sitä terv tepivaari
Niin, justiin toi nähdään vuoden päästä, että syntyikö kepu, kok, PS, KD -hallitus vaalien kautta tai ilman.
Ei synny tuollasella pohjalla mitään terv tepivaari
Niin, just se nähdään vuoden päästä.
Haettiinko Suomen kansallismielisintä puoluetta?
Tässä yksi kannanotto:
https://www.aamulehti.fi/a/c1a968dc-e07f-42e7-bd5b-5b6ed186ab12
Noinko mukamas olisi no eipä ole häävi tutkimus tuokaan mutta jos sanotaan että kiihkomielisin ollaan oikeissa mitoissa terv tepivaari
Palstatilan tuhlausta !
Tuo on aika kulunut argumentti että puolue ei voi olla ääripuolue jos sen kannatus on yli 5%. Halki maailman sivun ajassa ja paikassa on äänestetty valtaan ääripuolueita suurilla numeroilla. Tuo argumentti ei kestä kriittistä tarkastelua sekuntiakaan.
Sen sijaan siinä on kyllä perää että persuista ei mielestäni löydä äärioikeistolaisuutta. Jos oikeistolaisuus nähdään perinteisen kapitalistisen monopoleja rajoittamattoman linjan kantilta, ainoa äärioikeistopuolue on RKP.
Itse kutsuisin persuja kansalliskonservatiivisiksi. Semmoinen ”miks maailma muuttuu, ei oo reilua, jään tähän polkeen jalkaan kunnes kello käy takaperin” -linja on se mitä heistä näkyvimmät ajavat, Huhtasaari, Hakkararainen, ym.
Enemmistö puolueista on kansallisvaltiovihamielistä. Monikulttuurin maksimoiminen edustaa vihamielisyyden ärjyintä ydintä.
Sitten on myös ajopuutyyppejä, jotka uiskentelevat vihavirran mukana tahdottomasti.
Nytkin parasta aikaa kabineteissa suunnitellaan uusia vihatekoja kansallisvaltiota vastaan osan hääriessä käytännön vihatöissä.
Ja siellä täällä käy jatkuva kansallisvaltiovihamielinen kälätys. Hirmuista!, sanoisi Paasikivi.
Magee Savikivi ei kaikki ole sellasia joille ei kelpaa mikään Suomessa onvain yksi sellanen ja se on PS pulue
Politiikka ei ole sanelua nyky päivänä se on neuvottelua koko ajan ja siihen ei ole PS puolue ollut valmis terv tepivaari
Demu-uskovaisen persuvihapuhe se sauhuaa.
Juhak valehtelulla et pitkälle kyllä pääse minä en ole demari joksi minua kohdistat
No en tosin persukaan katson olevani puolueeton joka suuntaan
Äänestän toki ja sen teen aina sille josta on työkansalle vähiten haittaa PS puolueesta ei olisi äärioikeistona muuta kun haittaa terv tepivaari
” .. siihen ei ole PS puolue ollut valmis”
Olitko kärpäsenä kuuntelemassa neuvotteluja, vai vedätkö ihan hatusta?
En ollut kärpäsenä missään vaan tietoni tulee sellaselta taholta johhon voin luottaa
Ps puolueeseen en luota missään asiassa ja jääminen oppositioon antaa kuvan heidän toimistaan
Muutoin tuo luottamus pitää ansaita ei se tule itsestään selvänä asiana ja kun vähänkään käyttää järki pohjaa Albaanuskin huomaa mitenkä se työväenpuolue toimii
Ja jos väittää olevansa työväenpuolue pitää toimet olla aivanmuuta kun mitä nyt on julki tullut Ps puolueesta terv tepivaari
Jaaha, taas tällainen salainen-tietolähde-kortti – näitähän voi kuka tahansa väittää ..
Minkä kuvan Kokoomus antoi jäämällä oppositioon? – kuvan suoraselkäisyydestä..
Minkä kuvan keskusta antoi menemällä , Sipilän ilmoituksesta huolimatta, hallitukseen? – selkärangattomuudesta ..
Saman kuvan sipilä voi kertoilla satujaan ihan kuten itse haluaa ei se kepussa valtaa pidä
Ja kepu on hallituksessa sipilä ei tuota asiaa pidä valtansa alla
Ja Albaanukselta suora kysymys missä kohtaa tuo on uuden vuoden toivotus
Pysy plogi aihiossa terv tepivaari
Jaaha, taas tällainen salainen-tietolähde-kortti – näitähän voi kuka tahansa väittää ..
Hah..Hah ..
Mulla ne vaan ovat totuutta kun on ollut Ayyssä aktiivina jäsenenä on tullut monia hyviä joilta tulee tietoa
Kaikkia vaan ei pidä antaa julki ettei ne ole lainkaan mahdottomia
Ja mulla niitä vuosia on nyt n 50 vuotta Ayyssä että ha ha vaan Albaanukselle eikä tämä sun kommentti viittaa blogi aiheeseen nytkään terv tepivaari
En ollut kärpäsenä missään vaan tietoni tulee sellaselta taholta johhon voin luottaa
Heh ..heh
Albaanus kun toivotan blogilla hyvää uutta vuotta voit siinä myös pysyä jos et osaa vaan naurat sellaselle joka saa tietonsa varmuudella hyvästä ja oikeasta totuuden mukaisesta paikasta
Että heh heh vaan albaanukselle terv tepivaari
”En ollut kärpäsenä missään vaan tietoni tulee sellaselta taholta johhon voin luottaa”
Tämähän on nimen omaan blogin piirissä liikkumista, tekstihän sinun kirjoittama.
*
Joo, että tahoja ..hupaisaa..
Kaikki muut pystyy neuvottelemaan paitsi vihervasemmisto.
Sen kertoo tää jatkuva urputus yhdestä puolueesta.
No sillä yhdellä PS puolueella tuntuu olevan vastaan ihan kaikkia muita jotenka sellasta se oikeasti on PS ei ole neuvottelutaitoinen missään kohtaa terv tepivaari
”No sillä yhdellä PS puolueella” – onko Suomessa useita puolueita, joiden tunnuksena on PS?
” ..tuntuu olevan vastaan ihan kaikkia muita jotenka sellasta se oikeasti on PS ei ole neuvottelutaitoinen missään kohtaa ”
Koittaisit edes vähän avata asioita – ei vain yleisluonteisia väitteitä.
– miten vastaan?
– missä neuvottelut ovat kariutuneet?
Yhdellä sanalla tuohon voi vastata kaikessa
PS ei osaa sellasta taitoa kun neuvottelu eikä se avaaminen mulle kuulu terv nevan rannalle terv tepivaari
Niin, ettei sitten mitään – sitä arvelinkin.
On varman kiva heitellä toisilta kuultuja sloganeita. Muuta ei tietenkään voikaan tehdä, jos ei oikeasti tiedä mitään todellisista asioista.
En muuten heittele kenenkään ns slouganeita
Albaanus pysy valheen tieltä poissa koska tuo on silkkaa valetta terv tepivaari
Sun juttusi on pelkää mantraa – sdp voitti vaalit, PS ei jousta neuvotteluissa. PS on kaikkia vastaan
Jutussasi ei ilmene mitään todellista tietoa – sitähän sinulla piti olla, vai kuinka?
Tietoja ei nyt paljasteta nyt ulkopuolisille ja mulle ei SDPeen touhut kuulu
Tässä ollaan muissakin neuvotteluissa koko ajan taustalla ja ne on minulle tärkeipiä tällä hetkellä
Ja sun kommentit taas ei liity uuden vuoden toivotukseeni
Ja kyllä Perussuomalaisilta pitää olla yhteistyötä jos aikoo että heitä otettas hallitus neuvotteluun mukaan
Eikä tuossa Perussuomalaisten joustoista puhuta terv tepivaari
No voin laittaa myös Perusuomalaiset ja niitä ei ole kun yksi terv tepivaari
Yhdenrivinletkauksia on helppo kirjoittaa – ne eivät paljoa vaadi, ainakaan ajattelua.
Jos tekstin lukemisen jälkeen bloggaaja ei pysty avaamaan kirjoituksesta yhtäkään kohtaa, olisi varman parasta jättää yhden rivin letkauskin pois.
No pastaaminen vieläkin vähemmän, se on pelkästään toisen kirjoittaman tekstin kopiointia, siihen voi riittää yhden rivin letkutus
Ja suora hyökkäys ei kuulu Suomen politiikkaan mistään kohtaa ja sellasta mölinä politiikkaa viime aikoina on ollut
Ja sitten asiaan mun blogilla ei tarvitse kenenkään antaa avaajalle neuvoja niitä ei kuunnella koska se on pakko syöttämistä
Pitäkööt sellasen vain omilla blogi avauksilla tuo pastaaminen ei ole edes oma kommentti mihinkään
Fundeeraas sitä terv tepivaari
Tepi vaikuttaa keskustelupakoiselta. Tykkää enemmän ärjyilystä.
Savikivi voi määritellä ärjyilynsä sopivaksi minä katson ettei sillä saa aikaan kun riitelyn
Mutta kaikki asiat neuvotellaan ei niissä sanella mitään kellekkää se ei ole kenenkään mielestä demokratiaa
Ja jos tässä joku ärjyilee se en ole minä vaan se toiminta tulee aivan muulta suunnalta terv tepivaari
Itsehän sinä et neuvottele mitään, etkä suostu edes keskustelemaan asiaperustein.
😀
Mistä sun mielestä minulla on neuvoteltavaa kun blogi avauksessa on kyse Uuden vuoden toivotuksesta
Magee vois fundeerata terv tepivaari
Voisit esimerkiksi neuvotella meidän muiden kanssa keskustelutyylistäsi, mutta olet moneen kertaan ilmoittanut olevasi ehdoton.
Se tuossa tyylissäsi on kyllä kiitettävää ollut, ettet ole poistellut kritiikkiä. Mutta neuvottelemaan et suostu.
Eiköhän tuo väite ole omiasta päästäsi tullut minun keskustelu tyyli on aivan hyvällä tasolla
Sen myös tietää kaikki jotka ovat neuvotelleet kanssani
Ja valetta tuo sun väittämä minun ehdottomuudestani on no kaikkia sattuu Herra Savikivi terv tepivaari
En helpolla poista mutta ei ole trkoitus juosta mutkia suoriksi kun blogi avaus on niinkuin tässä hyvää uutta vuotta
Oikeasti sinne ei tarvii keksiä puolue politiikkaa jossa mene sitten henkilö tasolle olevaa
Jotka sitten kaiken lisksi epä totuutta Herra Savikivi vois katsella peiliin tuosta se on valetta kokonaan ter tepivari
Mää vaa ihmettele ku missä noi hyökkääjät oikke touhuaa ku yhtään lööppiä niistä ei oo ollu ??
Taikka toi mölinä ??
Tepi varmaan tarkoitti sitä Mariinin möläystä….
Juhak kaikkia voi aina luulla ei silti aivan mennyt sulta putkeen tuo arvio terv tepivaari
Teho paketti voi sitä miettiä eikä silti tai tajuta asian vakavuutta terv tepivaari
Mutta kaikesta huolimattaa hyvää alkanutta vuotta 2020 kaikille sehän oli blogi avauksen tarkoitus terv tepivaari
Kun puhutaan hyökkääjistä niin niitä kaiketi pitäisi olla ihan selkeästi olemassa??
Sitte o tää höpinä mitä tepikin jatkaa??
Enpä ole moista hyökkäämistä kertonut lopeta valehtelusi ja oikeasti minulta ei höpinä tule
Hyvää uutta vuotta tässä oli tarkoituksena sanoa terv terv tepivaari
Lainaus tepiltä :
teuvomast
2.1.2020 18:35
No pastaaminen vieläkin vähemmän, se on pelkästään toisen kirjoittaman tekstin kopiointia, siihen voi riittää yhden rivin letkutus
Ja suora hyökkäys ei kuulu Suomen politiikkaan mistään kohtaa ja sellasta mölinä politiikkaa viime aikoina on ollut
Ja sitten asiaan mun blogilla ei tarvitse kenenkään antaa avaajalle neuvoja niitä ei kuunnella koska se on pakko syöttämistä
Pitäkööt sellasen vain omilla blogi avauksilla tuo pastaaminen ei ole edes oma kommentti mihinkään
Fundeeraas sitä terv tepivaari
”Ja suora hyökkäys…” ”Enpä ole moista hyökkäämistä kertonut lopeta valehtelusi …”
Että siinä sitä
Ahaa! Tepi on siis allerginen neuvomiselle. Ehkä on neuvottu ennen liikaa ja risun kanssa? Onneksi meillä on tällainen ”Leelian lepotuoli?
En lainkaan allerkinen neuvoille en vaan ota vastaan aivan selviä valetta joita tulee äärioikealta
Ja olen neuvotellut varmuudeella enempi kun yksikään PS puolueesta jotenka kyllä siinä n 50 vuodessa on tullut isompiakin asioita eteen terv tepivaari
Sun tulkintas on aivan suosta et taida osata tulkita kirjoitettua tekstiä terv tepivaari
Ootsää hupaisa. Kiitos siitä.
Joo voinhan olla jopa hupaisa mutta kun minä kirjoitan uuden vuoden toivotus blogin sitä käännetään joka suuntaan terv tepivaari
Tällainen mies, Anti Rinne, johti hallitusneuvotteluja kaksi kertaa vuonna 2019 – sovitteleva . hmm ..
*
Ei hyvältä näytä, jos tällainen mies pääsee johtamaan Suomen hallitusta – eipä kauaa olutkaan
Kun ihmisellä valta nousee päähän, niin muiden ihmisten arvostus laske nollaan.
Ote:
–Se (Rinne) tuli huutamaan mulle, että eritteet lensi. Sanoi, että tämä on minun taloni, minä määrään täällä, Kittilän entinen kunnanvaltuutettu ja Levi Ski Resortin hallituksen jäsen Tarmo Salonen kertoi Lapin Kansan mukaan käräjäoikeuden istunnossa.
Rinne on huutamisen kiistänyt. (puhuu niin totta kuin osaa ..)
*
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67ba1824-ba9f-4dc6-af2c-036077d52a11
19.11.2018
Rinnettä grillattiin oikeudessa ”Mr. Levin”, Jouni Palosaaren potkuista – ”kukaan ei ollut humalassa”
Mitäs tuosta. Karjui se Paasikivikin. Osoitti, että tunne-elämässä löytyy.
On tuo Juho kusti silti aika kaukaa haettu viisaus karju mitäs haluat sehän on Herra Savikiven metoodi
Mutta tule ny hyvä mies 2020 luvulle terv tepivaari
Mitäpä mulle kuuluu Rinne hän on vain ratkonut asioita demareille ja onneksi riitti ratkaisu vaalivoittoon
Mutta miksi minulle siitä jankkaat ei kuulu minun reviiriin
Ei tuo liioin ole hyvän uudenvuoden toivotuskaan
Olen edelleen sitotumaton puolueisiin enkä sitoudu terv tepivaari
Onnistui valehtelemalla saamaan demuille yhden paikan voiton, kun vielä oli noita rasistisia ehdokkaita valehtelemassa apuna.
Onnistui tuhoamaan hallituksensa puolessa vuodessa öykkäröimällä ay-jyrän tapaansa valehtelemalla, kiukuttelemalla ja uhoamalla.
Kyllä Rinne on todellinen esimerkillinen malli demusta, mikä näyttää olevan demu-uskovaiselle ilo..
No ei se ny ihan yhdellä äänellä mennyt oli siinä enemmän loppu onkin aivan skeidaa terv tepivaari
” . ,ei se ny ihan yhdellä äänellä mennyt”
Mistä tuon ääni-jutun tempasi?
(”Onnistui valehtelemalla saamaan demuille yhden paikan voiton”)
On vaan totuus että Halla-Aholta jäi saamatta se yksi paikka jotenka olipa valeella saatu taikka ei voitto silti vaaleissa terv tepivaari
Tuota – etkö tepi ymmärrä eroa termin yksi paikka ja yksi ääni välillä?
Demupellet voittivat yhdellä paikalla.
En väittänyt yhdellä äänellä.
Onko sulla tepi ongelmia ymmärtää luettu?
Skeidaa jauhat sinä jatkuvasti.
Tottakait sen tajuan entä sinä tajuatkos sillä yhdellä ihmisellä on myös yksi ääi eduskunnassa ei yhtään enempää
Skeida tulee aivan muusta suunasta
Kyllä minä ymmärrä tekstin kokonaan terv tepivaari
No yksi ääni sillä on eduskunnassa siitä se ääni tuli ei tarkoittanut vaali ääniä tervtepivaari
Vaaleissa puhutaan paikasta eikä äänestä.
Rinne voitti paskanjauhannalla, mutta onneksituhosi hallituksensa.
Samariinilta voin odottaa samaa paskaa, koska RInne puuhastelee taustalla.
Demokratiassa onneksi demarit eivät sanele kaikkea.
Jonkun demu-uskovaisen mielestä kaikki demujen puuhastelut mukaan lukien demuvaltuutettujenkin rikokset ovat sallittuja, kun tekijä on demu.
Ei niitä kenenkään tavitse pitää hyväksyttävinä oli persu taikka demu
Ja oikeasti lopeta tuo minulle osoitettu demu politiikka en ole demri mistään kohtaa
Et tajunnut asian tarkoitusta eduskunnassa sillä yhdellä ihmisellä on se yksi ääni terv tepivaari
Etkä osaa tehdä eroa äänellä ja edustajapaikalla saati valehtelevilla rasistisilla mamukantaisilla edustajilla….
Osaanvarsin hyvin mutta entä jotka ei tajua ettei sillä yhdellä edustajalla ole eduskunnassa kun vain yksi ääni terv tepivaari
Se on asia sinänsä, mitä et raukka näytä ymmärtävän.
Vaalit ovat asia sinänsä, missä tuo rasistinen mamupelle tuli valituksi muutamalla äänellä ja edustaa vain yhtä ääntä demusirkuksessa.
Se, että rasistinen demupelle valittiin, on osoitus demokratian toimimattomuudesta, kun demu rasistisen mamupellen ehdokkaakseen valitsivat.
No kyllä ymmärrän varsin hyvin eron, mutta kuka se rasitinen demu pelle on en tiedä minä kun en ole demu en demarikaan
Ja kyllä kaikkien valinnan teki kansa vaaleilla ja se pitää vaan ymmärtää
Mutta kerro kuka se demu pelle on terv tepivari
Etkä silti osaa tehdä eroa äänellä, edustajapaikalla ja rasistisilla mamutaustaisilla valehtelijoilla?
Vaaleissa sen yksi huijariedustaja tuli valituksi muutamalla äänellä, kun demuhuijari ei jäänyt , kiinni valheistaan ja rasismistaan.
Aika selkeää demu-uskovaisen potaskaa vaikka kuinka kiistäisit.
Varsin hyvin tiedän eron
Mutta enpä tiedä kuka se rasistinen on selvä asia minulle koska en ole puolue sidonnainen mihinkään poliitiseen puolueeseen
Jospa lopetat valehtelun en ole silti demari ja väittämäsi on valetta kokonaan terv tepivaari
Ja kukas siihen mamutaustisiin valehtelijoihin kuuluu en tiedä
Ei ole minulta demu asiaa jotenka sinulta vaan valeet tuplaantuu terv tepivaari
Puolustelet demuja kaikessa ja väität, ettet ole demu.
Jos todellakan et tiedä, kuka se mamutaustainen rasistidemu on, olet todella pihalla tai sokea demu-uskovainen. mitä kaikki kommenttisi osoittavat..
Säälittävää paskanjauhantaa tepi.
No enpä seuraa demujen politiikkaa olen Ayyssä mukana mutta sielläkin sitoutumattomana mitenkäs
En minä Ayyn asioissa ole lainkaan pihalla puolueista en ole kiinnostunut ja arvostelen kaikkia puolueita terv tepivaari
Mitenkä minä demareita puolustaan en mitenkään mutten huuda heillekkään kurkku torvi ammollaan
Ja perussuomlaisia arvostelen puolueena en koskaan sano että siellä olevat puolueenjäsenet olisi sellasta jota Juhak heittelee minulle
Minulta ei tule väittämääsi paskanjauhantaa nimellä sinulle jos sellasta ne tulee puolueille ei yksittäiselle blogi komentoijalle
Joka ei osaa erottaa uuden vuoden toivotusta puolue politiikasta terv tepivaari
Kumpa katselisit kaikkia muitakin samoilla silmillä. Mutta kun ei. Muut saa sanoa ja touhuta ihan mitä tahansa ja saa sulta hyväksynnän.
Samanlaisella kohelluksella mitä hallitus niin mainitsemasi puolue olisi kielletty lailla. Että silleen.
Muuta no, ainahan sitä saa käyttää minkävärisiä laseja tahansa jos niin tahtoo.
Kyllä katselen ei paljonkaan kiinnosta puolueet siksi en muuta kun seuraan niitä mitä tekevät
Mnusta yksikään puolue ei kulje totuuden tiellä olipa se mikä hyvänsä
En lämpene kun minua aletaan neuvomaan ketä pitäisi äänestää olip lasit minkä värisiä hyvänsä
Äänestän sitä josta on kansalle vähiten haittaa ja sanomalla minua demariksi sellanen on valetta kokonaan
Jotenka katsotaan eteenpäin eikä taakse terv tepivaari
Voitaisiinko kuitenkin olla yhtä mieltä siitä, että ääspeedee on nykyisellään ihan per***stä?
Ei olla koskapa kaikki puolueet on aivan samasta aukosta eikä SDPee ole sen parempi
Onko Puolueissa eroja hyvin vähän mutta sen verran on että voi äänestää muitakin kun AA-313 taikka kirkkovenettä
Äänestän sitä joka tekee kansan asiaa paremmaksi enkä silti luota mihinkään puolueeseen terv tepivaari
Et kannata demuja, mutta pirusti niitä puolustat kaiken aikaa……….