Drooni – havaittu

Suojautukaa – vaaratiedote vaara ohi.
Yksi sellainen ja lennot myöhässä.
– Natoon luottaa enää kymmensosa?

8 vastausta artikkeliin “Drooni – havaittu”

  1. Ylireakointia sekoilua?
    Ei sitten mennyt putkeen.
    Jos oikeasti niin alueen asukkaiden älykännyyn
    ja seuraako joku nukkuessaan tulevia viestejä
    paitsi jos niihin saadaan ääni…

  2. Kuka ilmoitti?
    Mitä kautta ilmoitettiin?
    Minkä vuoksi?
    jne. jne.
    Meillä vain on parantamisen varaa näissä asioissa ja sen eteen on tehtävä työtä ja sekin toki maksaa.

  3. Epäonnen hälytys ja maksoi maltaita.
    No yleensä nukutaan aamuneljän aikaan
    eli ei katsella älykännyn viestejä?
    – Vaaraviesti toimii vain jos se äänihälyttää
    vaikka känny olisi suljettuna.

  4. Tais joku ”trooni ” tulla tästäkin. Seikkailee nuo tunnukset milloin missäkin ja jossain ainakin muualla, missä kaivattais. En nyt taaskaan oikein ymmärrä, miten minä ja ne ”muut tänne pääsimme.”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *