Eilinen A-studio Rydman

Kyllä vanhustenhoidossa paljastuu valitettavan paljon puutteita.
Kyllä ministeri järkyttyi kuullessaan ja vaatii kovia toimia:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012032901.html
– Jäämme odottamaan toimia?

5 vastausta artikkeliin “Eilinen A-studio Rydman”

  1. Hallituksen vastuu selviö ja ao ministerin vastuu hallituksessa.
    Ministeri nousee ykköskastiin jos laittaa asiat kuntoon!
    – Eikö se ole ihmisoikeusrikkomus jos jätetään virumaan?

  2. Noi linkit ovat keskustelun pohjaksi.
    Työttömyys kasvaa edelleen ja vanhukset vailla hoitajia? Eli tekijöitä riittää osaajia ja koulutettavaksi, mutta kukapa palkkaa jos ei valvota eikä laki edellytä kun sitä työntekijärajaakin laskettiin?

    1. Työllisten määrä on kasvanut.
      Työttömyys on lisääntynyt nimenomaan maahantulojoiden takia, joten potaskaa Niilo.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *