Heräämmekö liian myöhään

Monesti lapset ovat aamutorkkuja ja haluavat herätä vasta viimeisen pakon edessä.
Onko EU ja eu-maat lapsen astella ja haluavat torkkua viimeiseen asti
ja se saattaa olla silloin myöhäistä?
https://www.aamulehti.fi/paakirjoitukset/art-2000012084855.html
– USA on jättämässä apunsa ja on itsekin ajautunut torkkuen vääriin valintoihin?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *