Ikääntyneet nopeasti kylmiöön?

Raha ratkaisee ja kylmiössä säilyttämisestäkin peritään maksu.
https://www.aamulehti.fi/lukijalta/art-2000011991913.html
– Hoidon laatu on murentunut reilussa vuodessa kun hoitajamitoitusta laskettiin.
– Kylmiössä ei hoitoa , mutta maksu on maksettava.
– Lähihoitajan kirjoitus ajan menosta vanhusten kohtelusta on hyvä lukea.
– Hoivan ja palvelun hinta on hilattu ylös, mutta sillä ei saa ihmisarvolle sopivaa palveluhoivaa.
– Tuli vastaan tuskaisen kiireen keskeltä lausahdus: Sillä on elvytyskielto…
– Elvytyskielto ei pitäisi antaa lupaa heitteillejättöön.

3 vastausta artikkeliin “Ikääntyneet nopeasti kylmiöön?”

  1. Ei sitten niilo ole tiennyt, että ennen Marinin sakin puuhastelua se hoitajamitoitus oli 0,6 eikä silloinkaan tilanne ollut sen huonompi.
    marinin sakin mitoitusnosto aiheutti vain sen, että hoitopaikkoja väheni, koska hoitajia ei saatu tarpeeksi joka paikkaan.
    Ei se mitoituksen lasku takaisen edelliseen mitään romahduttanut.
    Syyt ovat aivan muualla.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *