Sivistysporvarit loikkaavat kokoomuksesta keskustaan
ja kepu ohittaa persut?
Onko nykyhallituksen politiikassa sivistymättömyyttä?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012022110.html
– Mitä tulee Turun Parkinmäen vanhustenhoitoon ei voida pitää enää sivistysvaltion mukaisena?

Ja toisessa paikassa vanhukset pakotettiin syömään pelkkää heinää ilman mitään tärkeän valkuaisproteiinin lähdettä.
Vähäinen valkuainen säästää munuaisia. Jos virtsa vaahtoaa, niin valkuaista on liikaa tai munuaisissa toivomisen varaa.
Väärinkäytöstä tapahtuu aina vapaassa yhteiskunnassa, olipa vallassa sitten minkä väriset tai makuiset puolueet hyvänsä ja olipa maa sitten nousu tai laskuhumalassa, joten turhaa tässä nyt revittelette leipäläpiänne.
Suomessa vaan ei ole ollut mitään hoitomahdollisuutta vanhuksille missään kohtaa
Toiset tekevät huonosti ja toiset makuuttaa sairaalassa turhaan hinta vanhukselle on liian korkea
Se tulee julki kun esim kerrotte paljonko vanhus joutuu maksamaan n 3 kuukauden sairaalassa olosta
Kun laskette 66 euroa vrk ja vrk lukumäärällä saatte kuvan todellisuudesta missä joutuu monet vanhukset elämään
Itse tuon koin aivan konkreettisesti
Mitään perusteluja minulle ei kerrottu ja en edes nähnyt lääkäriä reiluun kahteen kuukauteen
Ja syy jonka vuoksi sairaalassa makasin oli kuntoutus lonkka leikkauksen jälkeen
Tosin en sitä saanut ja olo tila ei ollut mistään kohtaa reiluun kahteen kk minulla tila oli ettei mun paikka ollut sairaala
Rahaa tosin paloi 66 euroa joka päivä no hyvä kun rahalla pääsi ei tarvinnut laittaa sukukalleuksia pölkylle terv tepivaari
Täytyy olla tyhmä porvariksi, jos ei muista kepulien kynnysmattopelleilyä ja käsienpesua hallitusta muodostettaessa.
Kepu isottelee jo?
Vielä on hoito halpaa. Monikulttuurisessa USAssa kalliimpaa, monikulttuurisessa Kongossa hoitoa tuskin ollenkaan.