Kyl mar Turus

Viiden äänen enemmistöllä ja lysti maksaa 465 miljoonaa!
Pitäiskö suurissa päätöksissä vaatia vähintään kahden kolmasosan enemmistö?
Entä onko maamme pääministeri jäävi kotiin päin vetämisessä
varsinkin jos vaatii että valtion on rahoitettava?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012018476.html

4 vastausta artikkeliin “Kyl mar Turus”

    1. Sama suhde Tampereella ja miljardin verran reittiä vaihtamatonta kiskoa kalustoineen.
      Kohta saadaan iloita, että turkkuses ollaan yhtä tyhmiä, kuin täällä.

  1. No Niilo pitäähän niiden matkia Tamperetta Tampereella on hiukan suurempi tuo käyttö prosentti
    Voi olla ettei tuo n 10 % edes täyty Turussa no eipä olisi suuri ihme tuokaan terv tepivaari

  2. Pääministeri istuu kahdella pallilla:
    Menee Turkuun vaatimaan valtiolta rahaa?
    Jos vielä se tunnin juna Turkuun
    ja siihenkin valtiolta rahaa vaatimassa?
    Tulee sitten takaisin pääministeriksi
    ja vaatii menoleikkauksia?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *