Olisko tässä mallia

Olisko tässä mallia äärioikeistomenon jälkeen?
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012049627.html
– Monessa meillä seurataan mallia myös Tanskasta.
Asiaa voisi kommentoida ihan asiana?

2 vastausta artikkeliin “Olisko tässä mallia”

  1. On totta ottaa mallia vähän muistakin ja Tanska on yksi maa jolta saisimme hiukan itsekkin pussin pohjalle killinkeja terv tepivaari

  2. Vasta sitten, jos sSuomen demarit muuttuvt tanskalaisten nkaltaisiksi nykyisen punasiipipelleilyn sijaan.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *