Palvelutalossa vakavia ongelmia:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012029317.html
– Missä hallitus ja ao ministeri?
– Kyseenalainen toiminta on viiveettä korjattava.
– Sanktiot rikoksista.

Sopivan mansellismielinen blogialusta
Palvelutalossa vakavia ongelmia:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012029317.html
– Missä hallitus ja ao ministeri?
– Kyseenalainen toiminta on viiveettä korjattava.
– Sanktiot rikoksista.
Oletkohan Niilo ihan oikeasti asiaa ajatellut?
Käsittääkseni nämä asiat kuuluvat sotealueiden vastuulle eivätkä ministerille tai hallitukselle.
Ihan aikuisten oikeasti suosittelen opettelemaan noita vastuuasioita kunnolla………..
Totta kerrot asiasta jossa vastuu on pahoin vointi alueille noin ne asiat oikeasti on
Mutta hyvä asia on että myös ministerit tietäisi mitä kussakkin pahoinvointi alueissa milloinkin tehdään
Eika tuosta ole mikään pahoinvointi alue vapaa matkaaja niitä vaan ei ihan kaikki anna julki
Mutta aion omalta kohdalta asiaa tiedustella kunhan löydän sopivat sanat asiaani terv tepivaari
Sotealueet myös, mutta hallitus on leikannut mahdollisuuksia.
Ihmisten ala-arvoinen kohtelu on vakava asia.
Entä valvonnan resurssit?
Hallitus on antanut yli 4 miljardia susisoteen enemmän, kuin huulipunaviisikko budjetoi.
Sekö muka on leikkaamista niilo.
Toki hallitus on ”leikannut” menojen holtitonta lisäämistä, koska rahaa ei ole kaiken lisäämiseen.
Se, miten susisotealueet ovat asiat hoitaneet ihan saamiensa valtuuksien puitteissa, on aivan eri asia.
Susi, mikä susi eikä sellaista arissa vuodessa korjata.
Noin se Niilo on ja olis kyllä ministerinkin hyvä tietää millä tavalla esim pirha toimii nostoissaan
Ja pitämällä sairaalassa ei kuitenkaan antamatta jonkin sortin hoitoa
Makuuttaminen ja ruoka ei sitä hoitoa kuitenkaan ole laskut sen sijaan menee useampaan tonniin ei sellasta eläkkeestä helpolla makseta
Mutta noinkin voi käydä jos ei vaadi itse rahoille vastinetta terv tepivaari
Kyllä hallitus päättää ne resurssit ja määrärahat.
Kaikki ei ole kiinni rahasta on myöskin
se työnjohto ja sen lisäksi pitäisi olla valvonta.
Kerro, miten on leikkaamista, kun hallitus on antanut soteen yli 4 miljardia enemmän, kuin huulipunaviisikko päätti?
Vai etkö kykene tunnustamaan tosiasiaa?
Pirha toimii vastoin avoimmuutta:
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000012031147.html
– Umpikujaa pyritään purkaa
– Toivokamme ettei sitten mennä ojasta allikkoon
– Vanhukset ovat ihmisiä!