Terveisiä Hämeenlinnasta

Palvelutalossa vakavia ongelmia:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012029317.html
– Missä hallitus ja ao ministeri?
– Kyseenalainen toiminta on viiveettä korjattava.
– Sanktiot rikoksista.

8 vastausta artikkeliin “Terveisiä Hämeenlinnasta”

  1. Oletkohan Niilo ihan oikeasti asiaa ajatellut?
    Käsittääkseni nämä asiat kuuluvat sotealueiden vastuulle eivätkä ministerille tai hallitukselle.
    Ihan aikuisten oikeasti suosittelen opettelemaan noita vastuuasioita kunnolla………..

  2. Totta kerrot asiasta jossa vastuu on pahoin vointi alueille noin ne asiat oikeasti on
    Mutta hyvä asia on että myös ministerit tietäisi mitä kussakkin pahoinvointi alueissa milloinkin tehdään
    Eika tuosta ole mikään pahoinvointi alue vapaa matkaaja niitä vaan ei ihan kaikki anna julki
    Mutta aion omalta kohdalta asiaa tiedustella kunhan löydän sopivat sanat asiaani terv tepivaari

  3. Sotealueet myös, mutta hallitus on leikannut mahdollisuuksia.
    Ihmisten ala-arvoinen kohtelu on vakava asia.
    Entä valvonnan resurssit?

    1. Hallitus on antanut yli 4 miljardia susisoteen enemmän, kuin huulipunaviisikko budjetoi.
      Sekö muka on leikkaamista niilo.
      Toki hallitus on ”leikannut” menojen holtitonta lisäämistä, koska rahaa ei ole kaiken lisäämiseen.
      Se, miten susisotealueet ovat asiat hoitaneet ihan saamiensa valtuuksien puitteissa, on aivan eri asia.
      Susi, mikä susi eikä sellaista arissa vuodessa korjata.

  4. Noin se Niilo on ja olis kyllä ministerinkin hyvä tietää millä tavalla esim pirha toimii nostoissaan
    Ja pitämällä sairaalassa ei kuitenkaan antamatta jonkin sortin hoitoa
    Makuuttaminen ja ruoka ei sitä hoitoa kuitenkaan ole laskut sen sijaan menee useampaan tonniin ei sellasta eläkkeestä helpolla makseta
    Mutta noinkin voi käydä jos ei vaadi itse rahoille vastinetta terv tepivaari

  5. Kyllä hallitus päättää ne resurssit ja määrärahat.
    Kaikki ei ole kiinni rahasta on myöskin
    se työnjohto ja sen lisäksi pitäisi olla valvonta.

    1. Kerro, miten on leikkaamista, kun hallitus on antanut soteen yli 4 miljardia enemmän, kuin huulipunaviisikko päätti?
      Vai etkö kykene tunnustamaan tosiasiaa?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *