Kuudes sija euroviisuissa ei ole lainkaan huono varsinkin kun esitys oli toiselta osapuolelta kehno
Mutta ei ollut kyllä tuo kappalekkaan hyvä
Mutta kuudes sija sillä tuli eikä se ole lainkaan huono vaan ollaan ennenkin tuo sija saatu siitä tosin on paljon aikaa seommoro tepivaari kirjoitti Teuvo Mast

Kirjautumisessa hämminkiä
Voittajakappaletta en jaksanut katsoa loppuun asti.
Kotimainen ei kestänyt ammattilaisten raadissa.
Suomalaiset eivät hallitse small talkia eikä edes pliisua opportunismia. Sen vuoksi emme pärjää euroviisuissa emmekä EU:ssa muuten kuin nettomaksajana. Maailma rakastaa mutantteja?
Tepi ja vähän muutkin, ei kai se esitys ollut meille ikälopuille. Kovin sitä ainakin nuorempi polvi kehuu, minä nukuin.
No onhan se noin kuun Pentti kirjoittaa ja kyllä musiikki on aina kohdistettu nuoriin
Jotka se suurin kuluttaja ryhmäkin on terv tepivaari
Sitten oikeasti: Bulgaria pantiin voittamaan koska Putin.
Kuten edellä se politiikka ratkaisi.
Kyllä Suomen esitys olisi voittanut, jos Linda olisi levitellyt haarojaan bulgarian tytön tapaan.
Kyllä jämpti on näin. Mutta ehkä vuoden päästä ovat koreografiat kunnossa. Tarkkaillaan jos hengissä ollaan. En ollut seurannutkaan kisaa pariin vuosikymmeneen.
Pääosin raskas kokemus se oli nytkin.