Noinko voidaan nostella maksuja

Kyllä se siltä alkaa näyttämään no eihän niissä ole mitään nostetaan aina suurempi määrä ihmisiä onkin sitten ulos oton piirissä

Koska ei riitä mitkään tulot niiden hoitamiseen

Ainoa perustelu hallituksen puolelta on kun ei ole rahaa samalla kuitenkin vaarannetaan ihmisten terveys ja sen hoito

Onko se tarkoituskin on aika roisia peliä jos noin ovat muka hyvin vointi alueen  asioiden hoito pitääkö nimi vaihtaa pahoin vointi alueeksi

Jo tuo sairaalan vrk maksun nosto teki monelle temput nyt vielä tulee lisää nostoja joissa vain taivas olisi rajana

Kun nostellaan n 80 % maksuja voitte hallituksessa olla varmoja että monelta ne jää maksamatta

Vai onko se tarkoituskin mistä tuonkaan osaa arvata voihan se sitäkin olla seommoro tepivaari kirjoitti Teuvo Mast

7 vastausta artikkeliin “Noinko voidaan nostella maksuja”

  1. Hallituksen jäseniltä ei ole vielä tullut sellasta puhetta jossa olis myös totuus mukana
    Kun katsoo asioita joita nyt on ollut niin eniten häiritsee kun nuot luottoluokittajat ei ole pudottanut Suomen luottoluokitusta
    Silti hallitus puhuu ei ole rahaa noinkohan ne sitten loppujuoksussa olisi terv tepivaari

    1. EU sääntöjen mukainen raja 60 % bruttokansantuotteesta / vuosi,
      nyt on velkaa 90%.

      Eli kansa on elänyt reteesti yli varojensa säästäen velkojen maksua seuraavalle sukupolvelle.

      Ehkä pitäisi elellä vähän hillitymmin ja ostella kotimaista, jos jotain ostettavaa ilmenee.

      1. Markus
        No noinkin asia tietysti on mutta mitäpä minä olisin voinut tehdä sairaala laskujen suhteen kun hallitus päätti niitä nostaa aivan pilviin

        En ollut velkaa ennen lonkka leikkaustani nyt olen usean tonnin jotka aiheutti kun jouduin sairaalassa makaan n kolme kk

        Kuka on tehnyt valtion velkaa en minä ainakaan pelkästä makaamisesta ja ruuasta vrk maksu on kohtuuton

        No oma vastuu tulee nopeemmin tuolla täyteen se ei nyt tosin paljon lämmitä minua

        On nimittäin 66 ekee vrk johon tämä hallitus on todellinen syyllinen

        Mulla kun tuossa oli vuoden vaihde niin olipa kaksi omaa vastuuta jotka nosti maksuja aika lailla

        No nyt on ne täynnä ja lppuvuoden vois maata sairaalassa 26 ekellä vrk ei tosin minua kiinnosta

        Pirha sen nosti mutta ei itse olisi nostanut noin paljon kun mitä nyt nostivat terv tepivaari

  2. Oikeistohallitus nostaa hintoja ja se on kylmää kyytiä vanhuksille.

  3. Noinhan se oikeasti on ja kun kaiken lisäksi joutuu maksamaan kaiken itse saamatta mistään apuja
    Onneksi Pirhalla on järki ja antaa kyllä joustoa maksuissa kun esim makaat n kolme kk sairaalassa
    Maksut ovat melkoisia 66 eken vrk hinnalla ja kun menee sairaalaan vaikka marraskuulla tulee vuoden vaihde joka tuo tullessaan uuden oma vastuu ajan
    No oma vastuu tulee täyteen ekana kk loppuvuosi on hiukan halvempaa ei sekään ihan ilmaista ole
    Mutta meneehän sitä rahaa ruokaan kotonakin terv tepivaari

  4. Näitä nostoja pitää nyt arvostella ja kunnolla koska se kohdituu sairaisiin ihmisiin
    Ja kun saat useamman tonnin laskun eteesi alkaa ns reikäleivät ja härkä viikot kuten joulu jälkeen on
    Ja vaikka en olekkaan nyt hallituksen linjoilla vois hallituksen johdosta pitää päämisterin kiinni
    Ei ainakaan antaa suitsia sellaselle joka ei hevosta hallitse nyt mennään sellaseen suuntaan ettei vastuuta tunneta
    Kun sairaat ei voi mennä saamaan hoitoa korkeiden maksujen vuoksi niin sitten kun heidän se on pakko tehdä
    Silloin ei hinta ole halpa kellekkään terv tepivaari

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *