Suomen tasavalta

Tasavertaisuus ei enää toteudu.
Terveyden hoito yksi esimerkki:
– Terveyskeskus
– Työterveys
– Yksityinen
– Opiskelijaterveydenhoito
Miksi neljä eri terveydenhoitojärjestelmää?
Aiheesta AL tänään.
– Jos sairastut terveyspalvelut ovat varsin erilaisia riippuen siitä
mihin palvelukatekoriaan kuulut ja asutko maaseudulla vai kaupungissa.
– Miksi näin jos sotemenotkin karkaavat?
– Willen kyvyt tulevat puntariin?

Parempi persujen virsta väärää, kun sosialistien vaaksa vaaraa.

Ans kattoo ny sitte, että mahtaakohan ne köyhät nousta kyykystään ja nälkäisten saavan leivänpäälleen muutakin kuin ylähuulensa ja  varmasti sairaatkin saavat ensikeväänä taas uuden laastarin vanhan laastarinsa päälle kuoliotaan pysähdyttämään. Ja kyllä ne ilmaiset lounaatkin taas saadaan takaisin suolenmutkaa täyttämään ja saavutetut edut palautuu siihen käytäntöön, jossa ne olivat vielä neljä vuotta sitten. Kuinka mukavaa onkaan sitten kansakunnan elellä turvallisessa tilassaan, kun heidän kuplaansa uhannut on siirretty katsomoon huomaamaan, että kaikki hänen puheensa kansakunnan kroonisesta rahapulasta osoittautuikin laskuvirheeksi kun rahaministeri oli plus ja miinusmerkin sekoittanut keskenään.

Kun tämä rahaministeri v.23 nousi valtion rahakirstua vartioimaan, niin siitä asti on kansalaiset vaatineet saavansa oikeudekseen kusta housuihinsa pakkasella ja nyt sitten kun rahakirstun vartija on vaihtunut kiusaajasta rakastajaksi, niin nyt sitten saakin lorotella punttiinsa ihan huoletta ja sitä uusi rahaministeri pitääkin sitten isänmaallisena tekona sanoen, että kyllä kuolema velat kuittaa.

Ja kun Purra ja hänen puolueensa on saatu katsomoon pois häiritsemästä kansalaisten ”turvallista tilaa”, niin kyllä siinä sosialistien ruoskaniskutkin otetaan vastaan hymy huulilla, pääasia on, että ei tarvitse enään kuunnella persujen isnmaa ensin höpinöitä ja varoituksia siitä, että jos ette Purraa usko, niin uskotteko sitten valvontakomissiota, joka tulee kortteeria pitämään Hotelli Torniin ja leikkaamaan vielä Purran myöntämän leipäkuponginkin kahtia.

Saas nähdä sitten, että  ketä vastaan uuden hallituksen kannattajat sitten marssivat kun arki koittaa ja kun Purran varoitukset luokiteltiin vain omaan pesään kusemisena.

Kun ensikevään vaalien jälkeen vallan vaihtuessa punaiseksi ( kirkossa jo kuuluttavat ) niin voi olla, että mieluimmin otetaan vastaan sosialistien ruoskaniskut ja vielä itse niihin omiin haavoihin suolakin ripotellaan, ennekuin nöyrrytään pyytämään korjausliikettä paikalle ( PerusS )

 

Vain perussuomalaiset ovat vaihtoehto sosialidemokratialle, muut puolueet eivät sitä ole.

Kun Suomessa kaikki hallitukset viimeiseen seitsemääntoista vuoteen, vuoroin kokoomuksen, kepun ja demareiden johtamina eivät ole omistaneet selkärankaa, niin siksi tämä muistuttaa nyt aarian opperaa, kusessa ollaan.

Tähän(kin) tarvittiin perussuomalaiset, tekemään lopun tästä oopperasta ja vaikka perussuomalaiset tiesivät, että ne toimet jota hallituksessa on jouduttu tekemään valtiontalouden tasapainottamiseksi, niin eivät omissa joukoissakaan riemunkiljahduksia herätä, mutta tiesivät myös senkin, että kaikki leikkaukset ja sopeutukset tehdään, ei tätä, vaan huomista päivää ajatellen.

Nyt sitten seuraavien eduskuntavaalien jälkeen nähdään jos demarit ovat ykkösenä, että lähteekö Orpo sosialistien vetämään hallitukseen vesittämään niitä päätöksiä joita tämä hallitus on tehnyt hyvinvointivaltion pelastamiseksi myös tuleville sukupolville….vai…..

…..katsooko Orpo että jatkaa hyvää työtä seuraavatkin neljä vuotta Riikka Purran ja perussuomalaisten kanssa hallituksessa, sillä työ on vielä kesken, että  nyt ei pidä sosialisteja päästää taas uutta soppaa keittelemään.

Joten, eihän se Lindtman vaikka olisikin vaalien ykkönen, niin saa enemmistöhallitusta kasaan ilman kokoomusta ja kepua, sillä vanki Kaikkonenkin lupasi olla enään toista kertaa lähtemässä sosialistien kynnysmatoksi.  Vaikka varaus tähän vangin lausuntoon on laitettava, sillä kepu pettää aina.

Olisihan se nyt kansantaloudellinen ja moraalinen häpeä, että eduskunnan enemmistönä olevat oikeistopuolueet antaisivat vaalien jälkeen huushollin avaimet sellaisten haltuun, jotka markkinapäivinä kakkivat aisalle ja laulaa lurittelevat, että ajetaan me poijaat kyydillä, kyllä valtio kyydin maksaa.  Kyllä siinä tämän nykyisen oikeistohallituksen työ hyvinvointivaltion pelastamiseksi kokee pankrotin, jos kokoomus ja kepu lähtee sosialistien soppaa pakkosyöttämään ahkerien, lakeja kunnioittavien ja kristilliset arvot omaavien Suomalaisten  kurkusta alas.

Jos näin käy, niin Suomessa kaikissa puolueissa perussuomalaisia ja kristillisiä lukuunottamatta asuu sosialidemokraatti, eivät ne ole oikeistopuolueita, kansallismielisyydestä puhumattakaan.

 

Vanhusten hoito

Vanhusten hoitoon hakeutunut töihin henkilöitä jotka eivät sovellu alalle?
AL tänään.
– Mikä on palkkaajien ammattitaito ja työnjohdon taito?
– Koko ala on pilattu aliarvostuksella ja henkilöstön alimiehityksellä.

Missä on Trumpin rakastajat, pistää lisää tullia 10% koko maailmalle paitsi Venäjälle!

Kas siitä:

Ei tätä voi kuin ihmetellä. Oikeus toteaa että Trumpin itse keksimät tullit on laittomia ja nyt tämä saa itkupotkuraivarin ja pistää jo olemassa olevien tullien päälle +10% lisätullit!

Näin kertoo VIRALLISESTI Valkoinen Talo:

”Effective immediately, all National Security TARIFFS, Section 232 and existing Section 301 TARIFFS, remain in place, and in full force and effect. Today I will sign an Order to impose a 10% GLOBAL TARIFF, under Section 122, over and above our normal TARIFFS already being charged…” – President Donald J. Trump

”Välittömästi voimaan tulevat kaikki kansallisen turvallisuuden tullit, pykälä 232 ja nykyiset pykälän 301 tullit, pysyvät voimassa ja täysin voimassa. Tänään allekirjoitan määräyksen, jolla otetaan käyttöön 10 prosentin maailmanlaajuinen tulli pykälän 122 nojalla jo veloitettavien normaalien tullien lisäksi…” – Presidentti Donald J. Trump

 

Umpipunaisen Trumpin sivulta:

Kuva

Kaitaisten venäläisten ”luxus lomakohde” konkkaan, davai!

”Kauppalehti: Savolaista luksuslomakylää haetaan taas konkurssiin”

”Miljonääri Pekka Viljakaisen perustamaa hotelliyhtiö Pihlas Resortia haetaan konkurssiin, kertoo Kauppalehti. Hakenus on jätetty torstaina Pohjois-Savon käräjäoikeuteen. Hakijana on Maanrakennus Viljakainen Oy.”

Lähde: Warkauden Lehti ja Kauppalehti.

 

Tämä lomaparatiisi rysyille avattiin 2022 ja kuten nähdään, ei rysyjen sota suju Ukrainassa eikä näitä ole enää valunut Suomeen makoilemaan ja tuhlaamaan rupliaan niin syy ja seuraus on se että tässä menee kyseinen firma vasaran alle, ei haittaa pätkääkään. Paikka jossa tämä on sijaitsee Joroisissa, Kaitaisissa, erittäin syrjässä, pieni järvi vieressä, ei juuri palveluita ja hinnat pilvissä.

 

Mutta on siellä tsatsouna…venäläisille.

Eli  tätä ei varmaan oltu tarjoamassakaan noilla hinnoilla suomalaisille, tai ainahan maksaa saa vaikka ilmasta…

 

Davai! Harasoo! Good bye.

 

Vihervasemmisto käy sotaa räkäpäillä/päinä.

Tänään Stubb nimittää Wille Rydmanin ministerinvirkaansa….. jo toisen kerran tällä hallituskaudella.  Ensimmäiset kaksi vuotta Wille toimi sovitusti kauppa ja teollisuusministerinä, jonka jälkeen viestikapulaa lähti viemään Sakari Puisto Tampereelta nääs.  Nyt sitten Wille Rydman jatkaa siitä mihin Kaisa Juuso lopetti ja kunnia Kaisalle, että soteministerinä joutui lisäksi SOTAministerinäkin seisomaan vasemmiston ja kepun käpykaartilaisia vastaan.

Mutta jos joku ajatteli, että Wille oli huono valinta Kaisa Juuson työtä jatkamaan, niin yksi asia ainakin osoittaa valinnan olevan nappiin osunut, koska vihervasemmisto  hyppii seinille.

Varmasti soteministeriksi olisi  Riikka Purran voinut  nimittää eduskuntaryhmästä varmasti jonkun muunkin  kuin Willen, mutta tämä viimeinen vuosi vaatii nyt ministerin, joka menee tuon vasemmiston suon yli että heilahtaa yhdistettynä sote/sotaministerinä.

Sosialistit/myymälävarkaat, molemmat syövät sinun pöydässäsi.

Suomi on jo ties kuinkahan monetta kertaa luokiteltu maailman onnellsisimmaksi maaksi, jossa asuu onnellisimmat ihmiset.

Mutta onnellisuus ei ole anonyymi viisaudelle, sillä nyt kun seuraa kansalaisten mielipiteitä tulevasta seuraavasta hallituksesta, niin siinä tyhmyys tiivistyy, kun halutaan maata sosialistien johtavan.

Poliittisen muistin sanotaan olevan lyhyt, mutta en minä sentään sitä näin lyhyeksi olisi kuuna päivänä uskonut, että Marinin hallituksen tapaisen halutaan taas tulevan tulevan tekemään vasemmistolaisia sirkustemppuja niiden rahoilla, jotka kuitenkin tämän kaiken lystinpidon maksavat, eli yrittäjät/yritykset ja palkansaajat.

En toki itseäni viisaaksi sano, mutta sen verran viisas olen kuitenkin, että minun taskuihini en halua sosialistin tulevan käsiään lämmittelemään.

Vaikeatahan se on toisista ihmisistä mennä näkemättä ja kuulematta sanomaan, että onko hän viisas vai tyhmä vai kenties molempia.

Mutta yksi varma laskentatapa minulla on ja pystyn ihan prosenttuaalisesti sanomaan kuinka paljon aikuisväestöstä, siis yli 18 vuotiaista Suomalaisista kuuluu näihin kahteen mainitsemaani ryhmään ja tämä on faktaa, ei mitään salaliittoteoriaa.

Sitä prosenttilukua en nyt vielä julkaise, arvio minulla jo tosin on sillä…….

Vuoden 27 kevään eduskuntavaalien jälkeen ne prosentit lävähtävät kaikkien nähtäväksi vaali-iltana ja jos sosialistit nousevat kuskin paikalle, niin sellaiset ihmiset jotka heidät kuskin paikalle äänestivät, niin en heitä lähde tyhmiksi nimittelemään, sanon heitä vain vähemmän viisaiksi.

Mutta ne jotka todellisuudessa ovat onnellisia Suomessa, niin ne ovat niitä jotka ovat tänne tulleet lunastamaan Lotto-voittonsa kaikenkattavan sosialiturvan muodossa.

Varmasti maahanmuuttajatkin olisivat valmiita tänne päässeenä omaksumaan elämään maassa maan tavalla, mutta kun nämä meidän kaikki puolueet perussuomalaisia lukuunottamatta kattaisivat näille seisovan pöydän vain oikeuksin ja kun perussuomalaiset sanovat että ilman vaatimuksia ei sitten saa oikeuksiakaan, niin ei mene kuin yksi punain sekuntti kun olet rasisti ja ihmisvihaaja.

Onhan sitä tänä päivänä monen sorttisia uhkia, mutta jos nyt en ulkoisia uhkia ala laittamaan ”paremmuus” järjestykseen, niin sisäpoliittisesti suurin uhka maallemme olisi, jos vähemmän viisaat vielä äänestyskopissakin osoittautuisivat vähemmän viisaiksi.