Iso Antti olkoon suurin…..mutta vain oppositiossa.

Suomen vuoden 19-23 pääministeri, joka tunnetaan  bileprinsessana, niin otti ohjenuorakseen toimintatavat, ”jos et ole meidän puolella, niin olet meitä vastaan”, välimuotoja hän ei tunnistanut eikä tunnustanut mustavalkoisuudessaan.

Tällä iskulauseellaan hän koetti saada jatkumaan pääministeriytensä myös v.23 eduskuntavaalien jälkeen, mutta äänestät päättivät toisin, että kansaa ei yhdistetä hajoittamalla ja odotettu ykköstila vaihtuikin katkeraan pronssiin.

Odotan, että kansa noudattaa samaa käyttäytymismallia äänestyskopissa myöskin v.27 vaaleissa ison Antin ja hänen puolueensa kohdalla, kun hän haluaa jatkaa bileprinsessan tavoin kieltäytymällä kaikesta yhteistyöstä perussuomalaisten kanssa ja toki kaksi muutakin vasemmistopuoluetta kuuluutta samaa rasismihöpinöissään.

Joten tehköön iso Antti seuraa bileprinsessalle, jos ei nyt kapitaalin suppariksi lähde bileprinsessan tavoin, niin oppositioon kuitenkin jatkamaan kaiken itkemistä kuin tälläkin eduskuntakaudella.

Oli se Jumalan lykky, että bileprinsessa lähti/lähetettiin metsäkaartiin v.23, sillä hänen instituutioidensa muutosvimma ja kansan jakaminen hyviin ja pahoihin oli tuhota koko hyvinvointiyhteiskuntamme taloudellis/kulttuuris/moraalis/uskonnolliset  perinteemme lopulliseen pankrottiin.

Kissanpojilla avautuu silmät parin viikon jälkeen, niin kuvittelisi nyt kansalaistenkin avaavan silmänsä kun hallitus on pari vuotta ollut toiminnassa, että ainoa millä Suomi tästä taantumasta ja parinkymmenen vuoden persmäestä nostetaan kuiville, on toverikuoron jatkaminen nykyisillä istumasijoillaan oppositiossa hoilaamassa rasismioopperaansa.

 

Koulutus on kaiken alku

Koulutus on myös tie menestykseen.
– Mutta missä vika kun korkeakoulutettujakin on työttöminä?

”Suomi kouluttaa väkeä heikosti työllistäville aloille. Korkeakoulujen pitäisi ajatella enemmän työllistymistä, arvioivat asiantuntijat.”
Hesari siteeraus Tilaajille

– Niin missä on työnantajat eivätkö osaa suunnitella/ideoida ja olla mukana kouluttamassa itselleen tekijöitä?
Onhan kuulunut ihan hallituksenkin taholta että Suomi tarvitsee osaavia työntekijöitä ja heitä pitäisi houkutella ulkomailta maahamme.
Tekeekö hallitus vääriä asioita?

Myymälävarkaat ja sosialistit syövät sinunkin pöydästäsi.

Anteeksi nyt kun kysyn, että näkeekö kukaan muu itseni lisäksi minkäänmoista paradoksia siinä……

että kun……..

Monet tutkimukset ja kyselyt kansalaisilta osoittaa, että  yksi suurimmista huolista ihmisillä on maamme ylivelkaantuminen, eli ns.kassavaje, joka on tulosta viimeisen kadeksantoista vuoden aikana toteutetusta Huittislaisen miehen syndroomasta.

Mutta……

Paradoksi syntyy siitä, että tämän päivän Gallupit jotka osoittavat eduskuntapuolueiden kannatuksen kehitystä kuukausittain, niin tuhlarit halutaan taas kuskin paikalle jatkamaan sitä Huittislaisen miehen oppia jota viisi naista toteutti viimeksi  v. 19-23 ja samaan hengenvetoon vaaditaan velkakierteen katkaisua, jos tässä ei näe paradoksia niin täytyy olla sekä kuuro että sokea.

Kyllä se nyt niin vain on, että samaan aikaan ei voida kakkua syödä ja kasvattaa, vaikka sosialisti tuhlarit sanovatkin keksineensä ikiliikkujan.

 

 

Uskollinen sotilas

Uskollinen sotilas on aina arvossaan, mutta hänellekkin tulee se harhalaukaus.
Olen pitänyt uskollisuutta arvossa.
”Politiikka
Uskollinen sotilas
Matias Turkkila on Riikka Purran ja Jussi Halla-ahon luotto­mies, joka nousi kesällä valtio­varain­ministerin viestinnän erityis­avustajaksi. Maahanmuutto­vastaisen Hommaforumin perustajaa ja kansallismielisen Suomen Sisun entistä vara­puheenjohtajaa kuvaillaan perussuomalaisten pääideologiksi. Turkkilan kontolla on myös eräs hätkähdyttävä kommentti, jota hän itsekin kuvailee ”törkeäksi ja kusipäiseksi”. Onko hän rasisti?

IS EXTRAN TILAAJILLE” Lainaus sitaateissa IS lukijalle. Tilaaja voi lukea koko jutun. Tämä alkuosa on maksutta kaikille.

– Arvostan erityisesti sitä että itse toteaa.
– Maahanmuutto on kuuma peruna joka pitäisi osata hoitaa ainakin korkealla suunnittelutasolla.

– Trump lupasi että rauha tulee, jos kaikki Natomaat lopettavat Venäjältä ostot ja asettavat Kiinalle tullimaksut!
Nyt testataan Natomaiden yhtenäisyyttä.

K- Supermarket vs S- Market

Vaikka k-ryhmän kaupat on hintavertailussa (en tiedä onko puolueettomia vertailuja) monesti todettu kalliinmaksi, niin itse kun vaihdoin lähikauppani mettiksen s-marketista Hollolan k-supermarkettiin niin olen säästänyt kuukausittain melkein 20% ruokaostoksissa.

Näin juurikin siksi koska olen osannut hyödyntää plussatarjoukset ja henkilökohtaiset plussaedut jotka tulevat minun sähköpostiin viikoittain ja ovat valmiiksi ladattu minun k-plussakortille.

Molempiin kauppoihin minulla on suunnilleen yhtä pitkä kävelymatka osapuilleen 2 km.

Mieluimmin yksin orpona, kuin ”ystävien” orjana.

Näin yhtenä katsomosta huutelevana, omaa tahkoani yhteen suuntaan pyörittävänä olen huomannut niin meillä kuin muuallakin rajojemme takaisissa ”sivistynessä” ns. demokratioissa että……

Mitä enemmän me  toivomme, uskomme ja pakolla yritämme saavamme aikaan sekaannusta, kurjuutta, köyhyyttä ja anarkiaa niissä maissa jotka koemme uhaksi meidän vakaudellemme ja turvallisuudellemme, niin se anarkia, epätoivo, köyhyys ja sekasorto onkin kääntynyt meitä itseämme vastaan.

Amerikka on täysin kahtia jakautunut ja suurimmat uhat heiden demokratialleen ovat he itse.  Ja aika sekaisin on myöskin EU.n jäsenmaat sisäisesti, kun kansalaiset asettavat oman maansa taloudellis, uskonnollis, kulttuuris perinteiset arvonsa etusijalle Brysselin keskuskomitean yhden totuuden totalitarismia vastaan.

Ja jos nyt EU on yhtenäisempi kuin koskaan, johtuen venäjästä, niin tämä olotila ei ole ikuista ja aina mitä pidemmälle siirtyy rauhan aika Ukrainassa ja Euroopassa yleensäkkin, niin sitä huteremmalla pohjalla EU.savijalat seisovat.

Mitä enemmän on kokkeja, niin sitä huompi yhteinen soppa siitä syntyy ( EU )

Pareet olisi kun kaikki keittelisivät oman hellansa ääressä omat soppansa, sillä harvoimpa se kuitenkaan sattuu muiden suun mukainen tulemaan.

Suomikin on ajautunut niin syvälle suohon, kun ollaan uskottu itsellemme onnen ja rauhan löytyvän vieraan vallan sotajoukoista ja vieraan leipäviljasta.

 

Vasemmistolle on lyötävä vaaliuurnilla kuvainnollisesti luu kurkkuun.

Kirjoitan nyt aiheesta  josta toivoisin voivani sanoa että olin väärässä, mutta kun en juuri koskaan väärässä ole niin en ole sitä tämänkään asian tiimoilta.

Nimittäin, se on vain ajan kysymys, koska  puheet muuttuvat teoiksi kolmen vasemmistopuolueen roskasakkien ja kulttuuristen sotajoukkioidensa  taholta perussuomalaisia politikkoja ja heidän päättäjiensä suuntaan.

Tätä suunsoittamista ja väkivallalla hekumointia on jatkunut jo yli kaksi vuotta perussuomalaisten suuntaan, onhan sitä toki aikaisemminkin esiintynyt, mutta hallitusvastuumme on vienyt viimeisetkin patoutumat ja pidäkkeet vasemmistolaisten hiekkaloorasta ja nyt ollaan sitten lähdetty äidin helmoista räkä poskella tekemään vallankumousta.

Ja tähän samaan perussuomalaisiin kohdistuviin lynkkausjoukkioihin liittyvät myös nämä elintasopakolaiset, joiden suojelupyhimyksinä nämä kolme vasemmistopuoluetta toimivat yhteiskunnassamme.

Olen sanonut aikaisemminkin ja sanon nytkin, että maahamme saapuvat pakolaiset, tai olipa heidän statuksensa nyt mikä hyvänsä, että he varmasti tänne sopeutuisivatkin ja oppisivat elämään maassa maan tavalla, mutta nämä meidän kolme vasemmistopuoluetta ei heille sitä salli.  Ja kuten nyt nähdään, että tämä vasemmistolaisten kotouttamispolitiikka jossa pelkkiä oikeuksia tänne tuleville tuputetaan ilman velvoitteita, niin  ovat täyttäneet vankilamme ja työllistäneet turvallisuussektoreita kautta linjan.

Nyt kun perussuomalaiset ovat lähtenyt hallituksessa muuttamaan maahanmuuttopolitiikkaa velvoittavaan suuntaan, niin vastarinta on kovaa vasemmiston taholta ja kuten alussa mainitsin, niin nämä vasemmistolaiset ryyditettynä rättipäillä ja hunnutetuilla sandaalinlipsuttelijoilla tulevat pukemaan itsensä sotasopaan meidät ajettavaksi ”saunan taa”

Mediahan se ruokki tätä perussuomalaisiin kohdistuvaa vasemmistovihaa silmät kiiluen ja kovaa kilpailua mediatalot käyvät keskenään siitä, että kuka sen journalistisen palkinnon pokkaa julkeammasta vihakirjoittelusta persuja kohtaan.

Amerikassahan jo ruumiita syntyy kun Wokea haudataan ja meillä se on vielä edessä ja niin pitkään ne tällä juhliaan järjestelevätkin, ennenkuin kansalaiset heräävät prinsessa ruususen unestaan toteamaan,. että ilman perussuomalaisia pidot sen kuin paranee vasemmistolaisten ja mamujen kulttuuririennoissa.

Hysteeriset poliitikot tulisi viedä ”suljetulle”.

Jos nyt kuvailen omasta mielestäni sitä henkistä olotilaa joka vallitseen maassamme ylimmiltä päätöksentekijöiltä aina viimeisten pitkospuiden päässä kortteeraavaan tossunkuluttajaan, niin valinta on helppo.

Hysteria tarkoittaa hallitsematonta tunteenpurkausta tai kiihtynyttä reagointia joka voi ilmetä myös joukkohysteriana.

Tarkemmin ilmaisten sotahysteria, joka on  muuntautunut  joukkohysteriaksi eduskunnassa ja levinnyt siitä pandemian lailla kansan keskuuteen.

Tässä olisi nyt ollut heti silloin kun venäjä aloitti ”erikoisoperaationsa” Ukrainassa, niin laittaa politikoille ja päättäjillemme suukapulat ja estää heitä levittämästä hysteriaansa kansan keskuuteen, tehköön mikä heidän on tehtävä, sitä varten heidät on sinne valittu. Nyt on sitten kansalaisetkin menettäneet yö unensa näiden eduskunnassa seinille hypähtelijöiden toimesta.

Ilmeneehän maamme politikoiden ja median taholta hysteriaa jos vaikka minkälaisten asioiden ympärillä, joita sitten joukkopsykoosissaan tuuttaavat kansan keskuuteen.

Viime aikana on ollut maa  sotahysterian lisäksi sekaisin Keskisarjasta, kun hän loihti lausumaan selvällä Suomen kielellä ruman sanan niin kun se on ihan tilastojenkin mukaan. Toki tästä ei ihan joukkohysteriaa tullut muuaalla kuin ainoastaan Arkadiamäellä, sillä kansan syvät rivit kyllä osasivat lukea rivien välistä mitä Teemu oikeasti tarkoitti.

Onhan eduskunnassa oppositio ollut hysteerinen jos siitä asti kun hallitus ohjelmansa julkisti Säätytalolla roheet kaksi vuotta sitten.

Oppositio osoittaa hysteriaa ”köyhien” puolesta, mutta eivät välitä tuon taivaallista niiden jaksamisesta, jotka näiden köyhien elmäntavan kustantavat omasta selkänahastaan.

 

Sota on lähellä

Lennokkeja lähetellää muutama sata joka päivä.
Osa niistä voi eksyä radaltaan tai sitten osin tahallaan.
Kyllä koko ajan kokoustellaan ja tuomitaan
mutta entäs sitten?
Pääministerin ilmoitus oli vanhaa pienellä lisämausteella
ja koko eduskunta piti myöntäviä puheita,
mutta entäs sitten?
Niin kauan kun ei isketä takaisin
saamme varoa ”eksyneitä” lennokkeja!
Ranska oli nousemassa EU:n johtotähdeksi,
mutta siellä on nyt omasta takaa sisäinen kaaos?
USA:n varaan rakennettu Nato,
mutta onko se nimensä veroinen
ja tässä ajassa pelkkä puolustus ei riitä?

On rantahaukia mutta sitten on haukia

Lähettiin tavoittelemaan harmaanieriää ja siksi ei käytetty aluksi ollenkaan peruukkeita vaan vaappusolmuja , mutta sitten kun oltiin menetetty 2 arvokasta lgh-vaappua ja yksi arvokas lusikka haukien kitaan , niin  alettiin sitten pyytää sitä selkähaukea (jotka muuten syö meidän mökkijärvessä pääasiassa muikkua-). No +4 kiloinen ja sitä isommat pistivät kunnolla hanttiin että kyllä niiden kanssa sai töitä tehdä ennen haavitusta, niin paljon kovempi tappelemaan kuin joku särkiä ja salakoita syövä rantahauki joka väsähtää siiman päässä äkkiä. Ja lihakin rasvaisempaa. Syvästä tulivat kaikki niin lisättiin painoja siimaan noin 5 metrin päähän uistimista.