Vihervasemmiston tavoite on kaaos.

Äärivasemmistoliiton kansanedustaja Honkasalo pahoitti mielensä,kun Hesari kirjoitti valtionvarainministeristä artikkelin, joka Honkasalon mielestä suotta ”inhimillisti” valtionvarainministeriä.

Eli sama kansanedustaja,joka edustaa samaa puoluetta,joka vannoo jakamattoman ihmisarvon nimiin,kieltää erimieltä olevien henkilöiden ihmisarvon.

Onneksi olkoon valitsemallanne tiellä.

Mihin tämä äärivasemmistolainen ”jakamattoman ihmisarvon näkemys” johtaa kävi selväksi naapurissamme Ruotsissa:

”Ruotsin siviilipuolustusministeriä Carl-Oskar Bohlinia seurattiin kadulla maanantai-iltana.

Asiasta kirjoittaa muun muassa Ruotsin yleisradioyhtiö SVT, jonka mukaan ministeriä seuranneet henkilöt olivat Palestiina-mielenosoittajia.

Mielenosoittajat huusivat ja kuvasivat maltillista kokoomuspuoluetta edustavaa Bohlinia, kun tämä oli matkalla kotiin tapaamisesta Ruotsin valtiopäivätalolla. Hän päätyi kääntymään takaisin valtiopäivätalolle.

Bohlin jakoi tilanteesta noin viestipalvelu X:ään noin kolmeminuuttisen videon, jossa hän kävelee kadulla useita ihmisiä perässään. Ihmiset muun muassa syyttävät Bohlinia osallisuudesta kansanmurhaan.

”Kätesi ovat veressä”, mielenosoittajat huutavat.

”Sen lisäksi, että he huusivat korviini kuin idiootit, suurimmalla osalla heistä oli kamerat ja puhelimet. Todellisuudessa niillä dokumentoitiin kotimatkaani”, Bohlin kirjoitti julkaisussaan.

Bohlinin mukaan mielenosoittajat olisivat kuvanneet myös tämän kotiosoitteen, jos hän ei olisi palannut valtiopäivätalolle.”

Median ahdinko

Eilen kuultua esim mainosteevee on haastavassa tilanteessa,
kun mainostulot hupenevat.
Tylsää myös katsojalle mainosten sijaan katsella tulevien ohjelmien esittelyjä
ja uusintojen uusintoja.
Myös mediakonserni Sanoma pohtii säästökeinoja STT:n käytön lopettamisesta?
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011480037.html
– Uutistarjonnan tila kapenee ja on kaventunut jo sillä samaa toistaa jäljellä oleva uutismediajoukko?

Syyskuu on jigikalastuksen parasta aikaa.

Jos vähänkään ajatus kalaan lähtemisestä viehättää niin nyt on se ihan paras aika myös rannoilta kalastaville.

Perinteiset lippa, lusikka yms.uistimet toimivat kuten ovat toimineet aina, mutta jigikalastuksen parhaat ajat ovat näin syyskuun alusta, oikeastaan ihan sinne talven tuloon asti.

Jigit ovat helppokäyttöisiä ja muihin uistimiin verrattuna hyvinkin edullisia.

Ahven, kuha ja hauki ovat nyt ahnaalla syönnillä ja jos sattuu oikein hyvälle apajalle, voi tunnissa parissa saada hyvinkin ämpärillisen jopa kaksi ”pannukarkeeta” ahventa, mittakuhaa ja ruokahaukea.

Nii ja raitis ilma ja raikas mieli tulevat kaupan päälle.

Jopa toukalle liian muovinen maku

AL Hyvä elämä ja tiede tänään:
Viisas Intiaani virkkoi valkoiselle miehelle: ”Vasta sitten ymmärrätte kun viimenen puu on kaadettu, viimeinen kala pyydetty, viimeinen puro myrkytetty, ymmärrätte, että rahaa ei voi syödä”.
Nyt pohditaan voiko muovia syödä sillä jonnekkin se pitäisi hävittää…
Me täytämme planeetan roskalla ja yritämme sodalla laajentaa omaa elinpiiriämme.
– Oikeistohallituksemme on pulassa kun kansan pitäisi kuluttaa enemmän jotta päättäjämme saisivat suuremman palkan ja hyvinvoinnin itselleen…

Yhdenvertaivaltuutettu tarvitsee ilmeisesti sisäluvun ja luetun ymmärtämisen kursseja

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011474269.html

”Hiltunen sanoo Uutissuomalaiselle, että Keskisarjan lausunnot ohjelmassa täyttävät rasismin määritelmän, joka on kirjattu hallituksen yhdenvertaisuustiedonantoon.”

Tosiasiassa mikään hallituksen yhdenvertaisuustiedonanto ei määrittle rasismia.

Rasismi on määritelty tasan tarkkaan seuraavasti:

”Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät.”

Jos jotakuta ihmisryhmää, kuten maahantulijoita arvioidaan kielitaidon, ammattitaitojen, kykyjen jne. perusteella, se ei todellakaan ole rasismia.

Se, että todetaan esim. maahanmuuttajien ammattitaidot, kielitaidot jne. pääosin kehnoiksi, ei ole edelleenkään rasismia.

Nämä arviot eivät millään tavalla määrittele maahanmuuttajia alempiarvoisiksi, vaan tietyiltä taidoiltaan huonommiksi, kun vastaavasti suomalaiset taidoiltaan.

Vasemmiston kuormastasyöjät lihoaisivat (taas), Suomi laihtuu ja köyhtyy.

Ei kahta ilman kolmatta on sanonta ja ennankoin jo, että pitääköhän se kutinsa myös perussuomalaisten puheenjohtajien kohdalla.

Riikka Purra johtaa puoluetta ja toivottavasti vielä pitkään ja hänellä on koko puoluejohdon ja kenttäväen tuki jäsenistöä myöden, huolimatta siitä että Gallupit ei tällä hetkellä puoluetta mairittelekkaan.

Puolue tarvitsee Riikkaa ja vieläkin enemmän Riikkaa tarvitaan istumaan jatkossakin tiukasti sen rahakirstun kannen päällä, etteivät sosialistien ja kepun kuormastasyöjät söisi maata lopulliseen konkurssiin.  Sillä se on taivahan tosi, että jos perussuomalaiset ja Riikka Purra olisi viime eduskuntavaalien jälkeen joutunut oppositioon, niin en uskalla edes ajatella sitä, että kuinka suureksi se yhteinen kakku olisikaan muiden toimesta kasvatettu pelkästään sitä syömällä.

Mutta niinhän se näyttää ainakin tämän hetkisiä Galluppeja kun tiirailee, että kansalaiset eivät haluakkaan Riikkaa ja perussuomalaisia kakkua leipomaan, vaan herkkuperse syömäreitä toivotaan taas takaisin, jotta asiakkaat Kelalta lähdettäessä nauraisivat matkalla pankkiin.

Tarkoitin siis tällä sanonnalla, että ei kahta kolmannetta, eli kun Tampere on jo perussuomalaisille synnyttänyt kaksi loistavaa puheenjohtajaa Halla-ahon ja Purran, niin vaikka asia ei olekkaan ajankohtainen vielä pitkään aikaan, niin olisikohan seuraavakin puheenjohtajamme Tampereelta nääs.

Kyllä työttömyys loppuisi

Kyllä työttömyys loppuisi Suomesta, jos investoitaisiin:
Malli Nokia Romaniassa:
”Nokian Renkaat rakensi 650 miljoonan euron tehtaan Romanian reunalle. Siellä on tarkoitus tuottaa lähes puolet pörssiyhtiön renkaista muutaman vuoden päästä. Aamulehti vieraili tehtaalla ja törmäsi useaan erikoiseen yksityiskohtaan.
– Tilaajalle AL”
Jutusta selviää mitkä tekijät toimisivat Suomessakin:
– Työntekijän palkka maan tasoon verrattuna.
– Työntekijän perehdyttäminen firman toimesta.
# Edellä pari esimerkkiä.