SAKLLIN vaatimus on huono asia

On suoraan sanottuna vaarallista peliä tuollanen tuntimäärien lisäys ajo kun on myös muiden tienkäyttäjien turvallisuudesta kyllä poissa

Näin ollen kuka vastaa ettei tule kuolon kolareita onko esim rekkafirma valmis ottaan vastuun

Tuskinpa ovat ja vaarana onkin että tuo kuljettaja joutuu yksin syytettyjen pallille jos jotain liikenteessä sitten tapahtuu

Ja se ei mielestäni kyllä ole ihan oikea asia vaan se joka onkin määrätty ajaan ns ylitunteja on kyllä sijais kärsijänä kun tuomioita luetaan

Siitä ei nuot kuljetusyritykset johtaja tasolla kanna vastuutaan missään ja tuo SKAL  voisi jo ehdotuksesta viedä raastupaan saamaan tuomio

Kyllä nuot asiat ovat muden tien käyttäjien vaarana elikkä tuomion vois antaa vaaran tuottamisesta tieliikenteessä

Eikä korona ole se johon voisi vedota tuomittavaa jo koko ehdotus tuntimäärien lisäämiseen seommoro tepivaari Kirjoitti Teuvo Mast

5 Replies to “SAKLLIN vaatimus on huono asia”

  1. Tuollasta pitäisi tutkia ja tarkalla seulalla edesvastuutonta tuota on ehdotella terv tepivaari

  2. Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Juuri tuli juttua radiosta maitoauton kuskista. Jos kuski sairastuu, sijaista voi olla todella vaikea löytää, kas kun siinä ei edes riitä, että ajaa kuorma-autoa, vaan pitää myös osata tarkkailla maidon laatua. Jos auto ei kulkisi, se olisi katastrofi maidon tuottajille ja elintarviketeollisuuskin jäisi ilman raaka-ainetta. Kohtuullisessa määri, työntekijöiden kanssa sopien, olisi voitava poiketa säännöistä aivan kuin olisi sota-aika. Ja ylitöistä tietysti ylityökorvaukset.

  3. No silloin istuu isäntä autoonsa ja ajaa itse mutta tie liikennettä ei pidä vaarantaa tuolla lailla kun mitä on pyydetty
    Toinen vaihtoehto autot pysyy talleilla ei se sen kummepi asia ole mutta ajotunti määristä ei pidä edes neuvotella
    Koska se on vaara tekijä muille tiellä liikkuville vaikkapa sairaankuljetuksille joka ei pääse eteenpäin jonkun raskaan suljettua tien kaatumalla keskelle tietä terv tepivaari

  4. Nukkumisia rattiin. Tiukalle on vedetty joka alalla myös hoitoalalla jossa sielläkin vajaus jo ennen tätä tilannetta.
    Nokian renkaan yt-neuvottelee jo valmiiksi olettaen liikenteen vähenevän?

    1. Tuohon ajotunti määrään ei saa tulla lisää kellkkään jos isäntä ei saa kuskeja hänen on sitten vaan hypättävä rattiin ja ajaa itse
      Tie liikenteesä on muitakin liikkeellä ja kun vastassa on useitä kymmppi tonneja painava kuljetusväline
      Tietää mitenkä siinä käy henklö autolle ja sen matkustajille kun kuski nukahtaa rattiin terv tepivaari

Kommentoi