Faktaa ei fiktiota autoista

Täälläkin eräs ostaa parin tonnin auton ja kertoo miten hommat hoidetaan, todellisuus on siellä kaukana jossain.

Sähköautot on välietappi kuten olen monesti sanonut, kaasu yms muut härpäkkeet on harrastus. Tämä se mitä on oikeasti tulossa, toivotaan että hinta tippuu niin että yhä useamalla on varaa näitä ostaa…

https://tekniikanmaailma.fi/toyota-rikkoi-oman-ennatyksensa-ja-ajoi-mirai-vetyautolla-1-360-kilometria-tankillisella-vetya-kului-565-kiloa/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2kBizrHNLSrSxsHo7AgCjtqdQfltH-znwzwXbSToxF40AnvKCEMWtE–0#Echobox=1634054546

Image

 

11 vastausta artikkeliin “Faktaa ei fiktiota autoista”

  1. toisille se auto on välttämätön että pääsee työhönsä toisille leikkikalu
    Mutta millä se auto kulkee siinä taitaa olla se
    mutta ei sen autonkaan hinta voi mitään 100 000 kyllä voi olla kyllä siinäkin raja tulee vastaan
    Mutta eihän se ole hullu joka pyytää se on hullu joka maksaa terv tepivaari

  2. Suomessa saa odottaa autojen hintojen tippuvan sitä ne ei tee aina keksitään jokin vero jolla ne pysyy samalla tasolla ja nostetaan hintaa
    Elämää kait sekin tosin hullua ja sillä 3 tonnin autolla kulkee perhe joka pitäisi olla kallein omaisuus onko noin
    Miettkää sitä niin se vaan oikeasti terv tepivaari

  3. Tulevaisuus on tuossa mutta siinä välissä innokkaimmat saa ostella sähkövatkaimia, pelkkää siirtymää.

  4. Olkoot mitä vaan en lämpene noihin vatkaimiin ostin vatkaimen ja ei ole kun n kaksi kuuta vanha
    Kyllä tulee mansikoille kermavaahto äkäseen
    Autona saa honda minua kuljettaa minne sitten menenkin seuraavana on taas leiman haku ennen joulukuun alkua
    Mutta kyllä meno muuttui kun sai uudet iskarit ja kunnon kumit alle terv tepivaari

  5. Aika näyttää. Siihen saakka fiksuin ajaa näillä polttomoottori autoilla.

  6. Niillä tässä ajellaan hondan kone on timmi kunnossa no ei sillä ole ajettu kun 166 000 tiedän hondan jolla on km määrä n500 000 vielä on matkaa
    No tein tuohon kuukausi sitten kone rempan kun omistaja halus nyt kone on sisään ajettu ja meno kyllä parani ja paljon
    Jospa sillä on matkaa vielä toiset 500 000 muutenkin auto on kun pakasta vedetty
    No siinä on jo menty sähkö puoli kokonaan uusiksi saanut uuden värin pintaan
    malli on tuolla vm 1995
    Mulla on vielä hommia omassa mutta pikku hiljaa kaikki etenee mulla on vm 1999 ja jos on ajanut Honda civikillä sanoo että on japanilaiseksi jämäkkä ajaa
    Niin minustakin ja helposti sillä kortti lähtee hyllylle ettei sillä jalkoihin jää
    Ainoo mikä joskus hirvittää on rekat pimeällä noiden pyörän pultit pyörii sun pään kohdalla terv tepivaari

  7. Mutta kuka ajaa millä ajaa ajakoon vaikka kusella ei se minulta ole poissa makuasia kuten koirakin sanoisi kun pyllyään nuoli terv tepivaari

  8. Uskon vetyautojen tuloon.

    Ala oleva videoklippi antaa pessimistisen kuva vetyautosta.

    Tilanne tulee , uskon niin, muuttumaan.

    ****************************************************************************
    https://www.youtube.com/watch?v=b88v-WvqzeQ

    Hydrogen Fuel Cells were supposed to save the auto industry from climate change, and promised no harmful emissions from the tailpipe, just pure water. So what happened? Why hasn’t the hydrogen car taken over the industry in the years since? And what future does this amazing technology have? Well, it’s complicated.

  9. https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/0e7836ed-477d-4aa4-8586-253320ddeb9b

    Kia EV6 on poikkeuksellinen sähköauto – 200 suomalaista on sen jo ennakolta tilannut autoa edes näkemättä.

    Kian uuden täyssähköauto EV6:n hinta jää hieman päälle 48 000 euron pienimmällä 58 kWh:n akulla. Kyseessä on silloin takavetoinen malli.
    Isommalla 73,4 kWh:n akulla varustettu takavetoversio maksaa liki 52 000 euroa.

    Isoimmalla 77,4 kilowatin akulla Kia EV6:n takavetoiselle mallille luvataan peräti 528 kilometrin toimintamatka. Siltä osin Kia leijuu sähköautojen maailman kärkipäässä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *