Tulevaisuuden Suomea rakentamassa – Asiakkaidensa omistama Sarastia

Suurimmat omistajamme – kiitos ja ylitys ettei Tampere

Toivottavasti ei myöskään Sarastian asiakas

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009024018.html

Pormestari Vartiaisen mukaan uuden palkka­järjestelmän kanssa ollaan pakko­avioliitossa – Valtuutetut: sietämätöntä ja häpeällistä

Kaupunginvaltuuston ensimmäinen kokous alkoi kyselytilaisuudella, jossa kaupunginvaltuutetuilla oli mahdollisuus kysyä kaupungin johdolta palkanmaksun ongelmista. Tyytymättömyys pormestariin ja virkamiesjohtoon tuli selväksi valtuutettujen puheenvuoroista.

*************************************************************************

https://www.sarastia.fi/

Tulevaisuuden Suomea rakentamassa

Asiakkaidensa omistama Sarastia on Suomen suurin julkisen sektorin talous- ja henkilöstöhallinnon tukipalvelukumppani ja modernien kuntalaispalveluiden tuottaja.

Suomen parhaat julkiset palvelut tehdään yhdessä – kehitämme edelläkävijäratkaisut valtakunnallisesti ja toteutamme ne paikallisesti.

*************************************************************************

Suurimmat omistajamme – kiitos ja ylitys ettei Tampere

https://www.sarastia.fi/sarastia-yrityksena/omistajat/

Suurimmat omistajamme

(omistusosuus kokonaisosakemäärästä):

Porin kaupunki

Hämeenlinnan kaupunki

Turun kaupunki

Janakkalan kaupunki

Hattulan kunta

Kouvolan kaupunki

 

3 vastausta artikkeliin “Tulevaisuuden Suomea rakentamassa – Asiakkaidensa omistama Sarastia”

  1. https://www.sarastia.fi/sarastia-tukee-helsingin-kaupunkia-palkanmaksuongelmien-ratkaisussa/

    Sarastia on toimittanut Helsingin kaupungille palkanmaksujärjestelmän, joka on otettu käyttöön kevään aikana. Järjestelmän käyttöönotto on kuormittanut Helsingin kaupungin palkanlaskentapalveluja ja palkanmaksussa on ollut virheitä ja viivästyksiä, mikä on aiheuttanut osalle palkansaajista suurta harmia. Sarastia työskentelee yhdessä ohjelmistokumppaneiden kanssa tukeakseen Helsingin kaupunkia ongelmien ratkaisussa.

  2. Ei Tamperekaan ole kolhuitta selvinnyt.

    *
    https://www.tivi.fi/uutiset/talta-it-ulkoistuksen-kompurointi-nayttaa-tampereen-it-pomo-kuittaa-moitteet-perattomiksi/2fca2549-bfdc-384d-b7ca-a4871cca5844

    Tältä it-ulkoistuksen kompurointi näyttää – Tampereen it-pomo kuittaa moitteet perättömiksi

    29.9.2016

    Tampere ulkoisti it-palvelunsa ensin Fujitsulle ja nyt Tiedolle. Siirros ei ole sujunut täysin ongelmitta, minkä johdosta työsuojavaltuutettu Raimo Laaksonen kirjoitti Aamulehteen pitkän ja kitkerän yleisökirjeen.

  3. En kuulu niihin, jotka tietävät miten Tampereen IT-hankinnat ovat yleensä onnistuneet.

    Olisiko tässä yksi onnistuminen:

    https://notkiait.fi/asiakkaamme/

    › Tampereen kaupunki – Efecte-palvelut

    Efecte on kriittinen järjestelmä Tampereen kaupungin tietohallinnon toiminnalle ja Notkia IT auttaa sen ylläpidossa ja kehittämisessä. Näin on ollut jo Notkian alkuajoista eli vuodesta 2010 lähtien.

    Mielestämme Notkian palvelu on ollut joustavaa ja pyyntöihin on reagoitu nopeasti. Olemme olleet palvelualttiuteen tyytyväisiä. Kun apua on tarvittu, sitä on saatu nopeasti.

    Juha Haapamäki, palvelupäällikkö

Vastaa käyttäjälle Albanus Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *