6 vastausta artikkeliin “Ratikka kulkee aina luotettavasti”

  1. Se on kulkenut koko päivän siellä, missä sähköt pelaavat Turtola-Hervanta häiriöttömästi.
    Ajolangan pidikevaijeri oli karkennut Kalevassa, jota taas ei erkkikään voi ymmärtää. Se vaijeri on muuten helkkarin heiveröisen näköinen. Taitaa olla viallista tavaraa. Samoja käytetään Hesassa.

  2. Kertoivat kyllä jossain välissä, että liikenne avataan, kun saadaan kiskot auratuksi…
    ”illalla kello 21 aikaan bussilinja 18 kerrottiin edelleen korvaavan ratikkalinjan Atalasta Sorin aukiolle.”

  3. Kaveri oli eilen matkalla kotio, asustaa Hervannan päätepysäkin lähellä. Kertoi että muutama sata metriä ennen asemaa ratikka pysähtyi, valot ja näytöt pimeeks, koko höskä. Kuljettaka kertoi että hetkinen nyt… noh, pari hassua minuuttia ja sitten saatiin se asemalle asti.

    Tuntuu kyllä että testaus jäi vähälle, mutta jokainen ratikkalinjan varrella asuva (=hyvätuloinen) tuttava on kehunut että hiton hieno vehje se on.

  4. Eiköhän se tästä, kun penikkataudit on hoidettu. Hesassa ei ole ollut hämminkiä, mutta se on siellä kulkenut jo kohta 150 vuotta, täällä 1,5 vuotta.
    Lunta ei saa jättä auraamatta ei teillä eikä raiteilla, jossa se jäädyttävää lämmitettävät vaihteet. Koko kaupukialueen kiskot oli auraamatta puoli päivää.
    Taas lumikuurot tulivat ”yllätyksenä” Infralle virka-ajan ulkopuolelta.

  5. Käytin aikanaan kahta julkista työmatkaani ja se vaihto toiseen oli suurin ongelma joten siirryin oman auton käyttöön heti kun sain autorahat koottua.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *