Sanna Marin pelottelee nyt ei-feministinaisia helvetillä

” – Helvetissä on erityinen paikka niille naisille, jotka eivät auta toisia naisia.

Entinen pääministeri Sanna Marin (sd) julkaisi sitaatin Instagram-tarinoissaan keskiviikkopäivällä, avaamatta tarkemmin, mihin sitaatti liittyi tai keneen se on kohdistettu. Marin kieltäytyi kommentoimasta asiaa Iltalehdelle.

Sitaatti on peräisin yhdysvaltalaispoliitikko Madeleine Albrightilta.”

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8fd42134-823b-4bf5-8b09-730c16f0398f

Muistanpa hyvin, että amerikkalaisten radikaalifeministien suomalainen etäpääte, toimittaja Anne Moilanen, käytti kyseistä sitaattia useammin kuin kerran (silloin kun veti henkeä mies-ja poikavihan suoltamisessa).

Moilanen (s.1976) oli vuosina 2008-2012 Naisasialiitto Unionin kustantaman Tulva-lehden päätoimittaja. Tarja Halosen presidenttikaudella vuonna 2009 Moilaselle hankittiin oikein oma radio-ohjelma Yleltä ”Tulta munille! – missä levittää sukupuolivihaa veronmaksajien suosiollisella avustuksella.
Lähteet: Iltalehti 23.8.2023, Wikipedia.

32 vastausta artikkeliin “Sanna Marin pelottelee nyt ei-feministinaisia helvetillä”

  1. ” Hyviä kirjoja sille joka haluaa perehtyä radkaaalifeministien sielunelämään: Arno Kotron ja Hannu T. Sepposen toimittama kirja ”Mies vailla tasa-arvoa” (2007) sekä Niemelän ja Tammisalon kirja ”Keisarinnan uudet (v)aattet” (2006) mikä teos ruoti akateemista feminismiä. Nämä olivat ensimmäiset suomenkieliset kirjat, jotka paljastivat kunnolla feminismin nurjan puolen. Paljolti näiden kirjojen julkaisemisen vuoksi Tulva-lehden silloinen päätoimittaja Anne Moilanen käynnisti Suomessa miesvihakampanjan, jonka kaltaista ei ole nähty sitä ennen eikä sen jälkeen, kun presidentti Tarja Halonen myötävaikutti Moilaselle oman radio-ohjelman ”Tulta munille”.

  2. ”Keisarinnan uudet (v)aatteet on Jussi K. Niemelän ja Osmo Tammisalon kirjoittama naistutkimusta arvosteleva kirja, jonka on julkaissut Terra Cognita vuonna 2006.

    Niemelä ja Tammisalo väittävät, että naistutkimus täyttää vain yhden tieteellisyyden tunnusmerkin: tutkimus on julkista. Heidän mukaansa naistutkimus ei ole puolueetonta, koeteltavaa (väitteitä ei voi todentaa), arvostelevaa omia tuloksiaan kohtaan, edistyvää eikä riippumatonta ei-tiedollisista perusteista (esimerkiksi poliittisista aatteista).

    Niemelä ja Tammisalo väittävät, että naistutkimuksessa vallitsee ”biokielto”, luonnontieteellisten väitteiden ”täyshylkäys”, aatteellinen valvonta ja ”sanamagia”. Viimeksi mainitun he määrittelevät oletukseksi, jonka mukaan biologinen sukupuoli katoaa tai menettää merkityksensä, jos sukupuoli onnistutaan johtelemaan sosiaalisten ilmiöiden maailmasta. Kirjoittajien mielestä sukupuolta ei voida kuitenkaan koskaan palauttaa sosiaaliseksi konstruktioksi eikä myöskään johdella siitä. Niemelä ja Tammisalo ovat tukeutuneet väitteissään muun muassa Noretta Koertgen ja Daphne Patainin feminismiä arvostelevaan teokseen Professing Feminism.” – Wikipedia.

  3. Uhrikultin papittarella höyryää taas ihan huolella.

    No eipä tuosta voi yllättyä, kuuluu ikään kuin persoonaan.

    Oikeastaan ihan oppikirjaesimerkki.

  4. Asiassa on toki perustellusti toinen kommentti.
    ”Helvetissä on erityinen paikka niille naisille, jotka levittävät miesvihaa.”

  5. Sinänsä ei yllätä, että Marin ajaa femakkolinjaa aiempien puheidensa mukaisesti.
    Seuraa sujuvasti puna-Halosen seta-ideologiaa kunnon femakon tavoin.

  6. On se upeaa, että tässä persuhelvetissä on edes joku valopilkku, joka loistaa majakkana tulevaisuuteen.
    Näitä Marin-Albrightejä, kun olisi lisää.

  7. Oho! Jotkut innostuivat ruotimaan jonkun poliitikon kirjoituksia. Minkähänlaisen tarinan tuosta voisi viritellä. No miesvihaa ainakin.

    1. Norppa, eihän Marinin kohdalla ole tarvetta viritellä tarinoita miesvihasta, hänen edustassa uhrikultissa miehille on ihan omat kastit.

  8. Ehkä länsisimaiset feministit sitten haluavat helvettiin, koska he eivät auta islaminuskoisia sisariaan. Sen sijaan he auttavat islaminuskoista patriarkaattia pitämään yllä naista alistavaa ja sortavaa kulttuuriaan.

    https://www.suomenuutiset.fi/irakilaistaustainen-feministi-sanoo-suoraan-naista-alistava-kaapuasu-on-musta-sakki/

    Irakilaistaystainen feministi sanoo suoraan: ”Naista alistava kaapuasu on musta säkki.”
    Tänä kesänä Suomessa on keskusteltu runsaasti siitä, millä sanalla pitäisi kutsua mustaa, lepattavaa kaapua, joka peittää kokonaan naisen vartalon ja jossa toisinaan on mukana kasvomaski, joka peittää myös silmät? Islamilaiseen perinteeseen kiinteästi liittyvä pukeutumiskoodi on Euroopassa jo laajasti ymmärretty naisen alistamisen välineeksi, minkä islamilaisesta kunniakulttuurista vapautuneet, länsimaihin siirtyneet naisetkin tunnustavat.

  9. Elämme ääriajattelijoiden aikaa ja se sopinee äärioikeistolle vallan kahvassa?

    1. Niilo, kyllä ne todelliset ääriajattelijat ovat juuri nyt oppositiossa suu vaahdossa saarnaamassa vastakkainasettelun ilosanomaa.

  10. Tätä Sanna Marin edustaa:

    ”Muutama kriittinen huomio intersektionaalisesta feminismistä, joka on nyt vasemmisto-kepu-hallituksen ”kantava voima”:

    Intersektionaalinen feminismi ei pyri tasa-arvoon sen enempää sukupuolten kuin etnisyyksienkään välillä. Itse asiassa sen tavoitteet ovat täysin päinvastaisia. Se on pohjimmiltaan uhrikultti ja kastijärjestelmä, joka asettaa ihmiset hierarkiaan heidän syntymässä saatujen ominaisuuksiensa perusteella.

    Yksilön paikka hierarkiassa määrittyy hänen edustamansa ryhmän mukaan ja ryhmän paikka uhriuden perusteella. Kaikkein uhreimmat ovat hierarkiassa korkeimmalla.

    Paikka hierarkiassa määrittää sen, mitä ihminen saa sanoa ja kenelle. Kyse on ennen kaikkea puhevallasta. Tämä näkyy erityisen hyvin ”tone policing” -ajattelussa, joka kieltää esimerkiksi miestä arvostelemasta hysteerisesti kiljuvaa ja sätkyttelevää intersektionaalista feministiä tämän käytöksestä. Tämä ei kuitenkaan toimi toiseen suuntaan: miehen on esitettävä asiansa naiselle niin, ettei nainen koe miehen äänensävyä ikävänä, uhkaavana tms. Onhan jokaisella oikeus ”turvalliseen tilaan”.

    Intersektionaalisessa feminismissä uhrius merkitsee siis valtaa, pääomaa ja pelimerkkejä. Siksi uhriudesta kisataan. Pisteitä saa esimerkiksi muusta ihonväristä kuin valkoisesta, muusta sukupuolesta kuin mieheydestä, muusta suuntautumisesta kuin heteroseksuaalisuudesta ja muusta uskonnollisuudesta kuin kristinuskosta.

    Hierarkiassa alimpana on tietysti valkoinen heteromies. Hänelle saa kuka tahansa sanoa mitä tahansa, ja hänen on väistettävä kaikkia. Muiden keskinäinen järjestys selviää tarkkailemalla tilanteita, joissa sorrettujen ryhmien kesken vallitsee konflikti tai intressiristiriita. Vaikka esimerkiksi naiset ja homoseksuaalit ovat melko korkealla hierarkiassa, he ovat huomattavasti muslimien alapuolella. Siksi naisen ja homoseksuaalien objektiivisesti ajatellen surkea asema muslimimaissa ja -yhteisöissä ei soita kelloa intersektionaalisen feministin aivoissa.

    Kuten kaikissa kastijärjestelmissä, myös intersektionaalisessa yksilön ominaisuudet ovat merkityksettömiä eikä hän voi vaihtaa omaa positiotaan, vaikka hänen tekonsa tai olosuhteensa eivät vastaisi niitä stereotypioita, joita intersektionaalinen kultti hänen ”ryhmäänsä” liittää. Niinpä esimerkiksi valkoinen mies on pysyvästi ”valtapositiossa” ja osa patriarkaalista sortojärjestelmää, vaikka hän olisi roskapöntössä asuva puliukko. Vastaavasti miljonääri gangsta-räppäri kultaketjuineen ja lamborghineineen on pysyvästi ”uhripositiossa”.

    Valkoinen mieskin voi hyveteoilla ansaita olemassaolon oikeuden intersektionaalisessa kultissa, mutta paikkaansa hän ei voi muuttaa. Hän ei lakkaa olemasta osa patriarkaalista ”rakennetta” vaan hänen on pyydettävä sitä alati anteeksi ja väistettävä kaikkia korkeampaan kastiin syntyneitä.

    Vain syntyperäisillä ominaisuuksilla on uhripisteiden kannalta merkitystä. Ihonväriä tai sukupuolta ei voi vaihtaa, ja suuntautumisenkin väärentäminen on pitkän päälle aika työlästä. Ihminen voi kuitenkin keksiä itselleen vaikkapa menneisyyden, joka lisää hänen uhriuttaan ja kohottaa häntä hierarkiassa. Mieleen tulee amerikkalainen demokraattisenaattori Elisabeth Warren, joka vuosien ajan valehteli olevansa perimältään cherokee-intiaani.

    Koska huijauksista voi jäädä kiinni, se rimpsu, joka alkuaan kuului ”LGBT”, pitenee koko ajan. (Viimeisin näkemäni variantti on ”LGBTTQQIAAP”, mutta tuskin sekään jää lopulliseksi.) Kategoriat ovat koko ajan abstraktimpia ja vaikeammin mitattavia, ja ne tarjoavat myös hierarkian pohjalle syntyneille mahdollisuuden nousta ylemmälle tikkaalle ja osallistua sieltä käsin pohjalle jääneiden kivittämiseen.”

    https://www.suomenuutiset.fi/sisaministeri-ohisalo-ilmoitti-juuri-tasa-arvon-kasitteen-radikaalista-muutoksesta-intersektionaaliseksi-halla-aho-hierarkiassa-alimpana-on-tietysti-valkoinen-heteromies/

  11. Somalialainen ihmisoikeusaktivisti Ayaan Hirsi Ali (s.1969 Mogadishu) pakeni kotimaastaan ja sai turvapaikkasataman Alankomaista. Lokakuussa 2002 Hirsi Ali loikkasi työväenpuolue PvdA:sta liberaaliin oikeistopuolueeseen VVD:hen, mikä hämmästytti monia.
    Itseään Ayaan Hirsi Alia se ei hämmästyttänyt, koska hän on älykäs ja nopea oppimaan. Hän sanoo kirjansa ”Neitsythäkki alkupuolella näin:” Emansipaatio on taistelua ja aion nyt käydä sitä VVD:n riveissä. Loikkasin siksi, että PvdA:n välttelevyys sai minut voimaan pahoin. Työväenpuolue on sulkenut silmänsä yhteiskunnan kasvavalta pahoinvoinnilta. Naisten alistamisesta hädin tuskin puhutaankaan. Minä kaipaan kantaaottavuutta.”
    Hirsi Ali sanoo myös, että feminismin kolmas aalto on tulossa, ja se saa hänen ihonsa kananlihalle.

    1. En usko väittämääsi Heikki vaikka olen laiska lukemaan pitkiä lainauksia

    2. ”Lainatun tekstin pituus kuvaa oman ajattelukyvyn lyhyyttä.”

      Kyllä kyllä ja onhan se ikävää kun on paljon tekstiä ja vähän kuvia.

      1. Vielä ikävämpää olisi ehkä se jos on elänyt kuplassa, tietämättä mitä kupla pitää sisällään 🤣🤣🤣

      1. Sanna kuuluu kulttuurimarxistiseen talousfoorumiin Saarikon kanssa.

        Tätä tietoa hyväksikäyttäen on Sannan sanomia helpompi ymmärtää.

        Marxin tarkoituksena näyttää olleen hävittää kansallisvaltiot yllyttämällä eri yhteiskuntaluokat tappamaan toisiaan ja tässä taisteluissa liittymään toisen valtion murharyhmien kanssa. Näin on ainakin käynyt.

        Nyt kulttuurimarxistit yrittävät hävittää Tellukselta kansallisvaltiot ja kansalliskulttuurit maksimoimalla kansainvaelluksia, jossa keskenään täysin erilaiset kulttuurit törmäilisivät toisiinsa.

        Päämääränä marxilaisilla ja kulttuurimarxilaisilla on maailmandiktatuurin perustaminen, josta mm. ilmestyskirja varoittaa.

        Snellmanimme mukaan perhekunta on kansakunnan perusta. Perhekunnan tehtävänä on siirtää kansakunnan historia sukupolvelta seuraavalle. Perhekunta ei ole yksilöä varten, vaan yksilö on perhekuntaansa varten.
        Ja perhekunnat ovat kansakuntaa varten.
        Sotarintamalla sotilas puolustaa sekä perhekuntaansa että kansakuntaansa.

        Snellmanilaisen asenteensa takia Suomi ja suomalaisuus on pelastunut viime sodissa.

        Feminismi on kulttuurimarxismin työkalu. Sen tarkoituksena on hajoittaa perhekunnat ja tätä kautta kansakunnat.

        Rasismikälättäjä Marin on pahuuden palveluksessa.

    1. Miksiköhän punaviheraatelisto ei ole tätä tuomitsemassa suureen ääneen?

  12. Heikki Karjalainen:”Lainatun tekstin pituus kuvaa oman ajattelukyvyn lyhyyttä.”

    Varsinkin jos lainattu teksti antaa täyslaidallisen kulttuurimarxismin lippulaivalle (ja tekohurskaalle) länsifeminismille.

  13. Joko olemme ihmisiä toisille ihmisille.

    Tai olemme niitä jotka lokeroimme ja kerromme kenen kanssa saa ja pitää tai ei saa keskustella.

  14. Tiettyyn ideologiaan kuuluu henkilöpalvonta, ja paremman puutteessa sellaiseksi käy keski-ikäinen nainen: – joka leikkii olevansa myöhäisteini ja joka saavuttaa huomiota ulkomaita myöten ”murovarkaana”, bilekuningattarena, sosialistina, joka kuuluu rikkaiden poikien hyvävelikerhoon, mallifeministinä, joka jättää miehensä katsomaan pariskunnan pientä tyttöä kun äiti on joraamassa, mallifeministinä joka osaa ulkoa radikaalifemmojen sloganin ”helvetissä on erityinen paikka niille naisille, jotka eivät auta toisia naisia”, mallifeministinä joka muiden länsifeministien tapaan auttaa mieluummin islamin patriarkaattia jatkamaan naistensa alistamista ja sortamista kuin auttaisi islaminuskon naisia pois sorron alta. Islaminuskoisilla naisilla kun on oikeus pukeutua miestensä määräämällä tavalla sekä oikeus muutettuaan länsimaihin pysyä poissa länsifeministien dominoimilta paritteluarkkinoilta. Listaa voisi kai jatkaa…

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *