Muut automerkit pois taksitolpalta:
https://www.is.fi/autot/art-2000011243512.html
– Asialla on hyväkin puolensa josta voisi ottaa oppia,
jos vaikka kaikki Suomen autot pitäisi olla kotimaisi,
niin se työllistäisi kotimaassa ja
saataisiin ulkomaisille tulijoillekin töitä.
Niin Suomessahan on yhden autotehtaan verran työttömiä?
Jälleen yksi askel siinä että venäjästä tulee täysi kiinan vasallivaltio. Onnee.
Mietin asiaa siltä kannalta, että automerkkejä on paljon
ja toisaalta samoja osia on monessa eri merkkisessä autossa.
Mihin tökkäs se ”Suomalainen” Talbot jos muistan nimen oikein.
Tehtiin Uudessakaupungissa ja kulki betroolilla. No ei valloittanut vaikka taisi olla joku hintaetukin.
Mutta paljonko edullisempaa olisi jos niitä ko merkkejä olisi vähemmän. Ainakin nyt taitaa valikoima supistua sillä kaikki eivät pärjää kilpailussa?