Taisi runoratsu lähteä vähän laukalle.

Politiikan toimitukset, joka päivä Lottoaa, veikkaamalla kuka pääsee, hallitusta kokoomaan.

Kärkipaikkaa pitää vielä, iso-Antti Lindtmanni, mutta loma   Espanjassa, tipahduttaa kruununkin.

Lindtmanni se oli varma, että vaalit voitetaan, hupatossu tehtaan rauhaa, Antti alkoi matkimaan.

Antti kyllä johtajaksi, eduskunnas valitaan, mutta joutuu tyytyyn  nuijaa, oppostios koputtaan.

Kokoomus se luottaa että, Orpo pääsee valkkaamaan, kenet jättää seinäruusuks, kuka valssiin valitaan.

Uskon että vaalein jälkeen, hopee ei oo häpeäks, mutta taitaa Orpo lähtee, Häkkänen on tyrkyllä.

Rahasalkun vartijaksi, Häkkänen on sopiva, kunhan toimii kuten Riikka, vyössä riittää reikiä.

Persut Riikkan johtamana, ykköseksi valitaan, kyllä kansa tiesi että, kehen hädäs luotetaan.

Kokoomus se tätä kautta, värisuoran menettää, Stubbikaan ei yksin pääse, kotimaata pidempään.

Gallupit kun alkaa näyttään, että persut kohoaa, Musta Pekka muiden kouras, katumusta ilmentää.

Vuosi vielä saadaan oottaa, kenet Riikka valitsee, ainoastaan vasemmisto, omaan käteen vetäisee.

4 vastausta artikkeliin “Taisi runoratsu lähteä vähän laukalle.”

  1. Lindtmanilla suuri pelko, porvarit jos onnistuu, oman Sammon taonnassa, millä Suomi pelastuu.

    Mutta suurin pelko lienee, Antin persees kuitenkin, jos hän joutuu vastuun kantoon, hupatossut lakossa.

  2. Niilo hyvä, eihän mikään laki voimaan tule pelkästään kuin sormia napsauttamalla ja nyt perussuomalaisten tekemät maahanmuuton ja kansalaisuuden kiristykset astuvat voimaan vasta hallituskauden loppupuolella.
    Mutta kun ne tämä hallitus kiristää, niin melko suurella todennäköisyydellä jos iso-Antti on kuskin paikalla seuraavat neljä vuotta, niin taas mennään kuten mentiin Marininkin aikana, ovet, ikkunat ja rajat auki taivasta myöden….kyllä valtio lystin maksaa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *