Orpo lähti laukalle vihervasemmiston pelossa.

Kun seuraa puolueiden käyttäytymistä näin vaalien lähestyessä, niin kaikki ovat varmasti havainneet mitä muistuttaa demareiden toiminta tai sanoisinko toimimattomuus.

Kovasti siellä nyt tuudittaudutaan uskoon, että kun ei tee mitään niin ei tee myöskään virheitä ja vertaan heidän toimintaansa Martti huu haa Innasen sanoin, että hiljaista on, hiljaista on, niinkuin huopatossu tehtaassa….( itse jatkan vielä että lakon aikaan )  Mutta sanon minä poijaat, että jos nämä tulevat Gallupit näyttää demareille jatkossakin miinusmerkkisiä lukemia, niin kyllä siellä alkaa huopatossutehtaassakin hippulat vinkumaan, jotta lumipalloefekti saadaan katkaistua.

Mutta niin se vain lähti kokoomuskin laukalle, kun kannatus tuntuu jumittuneen tuonne n.17% hujakoille ja naiskannattajat ovat siirtyneet sinne jossa heidän arvot ovat yhteiset, eli sosialidemokraatteihin.  Nyt Orpo lähti vielä vetämään  Rydmanin alta mattoa, kun säikähti vihervasemmiston itkupotkuraivareita Wille Rydmanista ja tämän tehdessään Orpo tulee tietämättään hyppäämään  persujen vaalivankkureiden vetäjäksi.

Mutta kyllä siellä kepussakin kylmä rinki on peräpeilin ympärillä, kun kannatus junnaa paikallaan, vaikka he koittavat nousua hakea vuoroin vasemmiston ja vuoroin oikeiston jalkasilla tuskaillen.  Eihän oikeistoa äänestäjä  tule kepua äänestämään, kun heiden päävastustajansa on koko ajan ollut toinen oikeistopuolue (PS ) ja vasemmistossa on ollut ystävät  jotka hädässä tunnetaan.

Mutta moni varmasti  on pettynyt, kun perussuomalaiset eivät ole edes vaalien lähestyessä lähteneet laukalle, eikä mopo ole karannut käsistä koska  he tietävät, että jos nyt hallituskauden lopussa lähdetään pikavipeillä ja sirkustempuilla kannatusprosentteja nostamaan, niin sellaisilla tempuilla vain kastellaan omat kuivat heinät ja vastustajan pernamaa.

Sehän on selvää, että tässä Wille Rydmanin järjestökentän leikkauksissa kokoomus ja Ruotsalaiset ovat enemmistönä hallituksessa ja tulevat jyräämään Willen listan paremmin oman näköisekseen ja ei se mihinkään heilauta RKP.n kannatusta puoleen eikä toiseen, mutta kokoomukselle tämä Orpon performarssi tulee maksamaan ”villoja”.

 

Katsomosta huutelijat tulevatkin kentälle pelin ratkaisijaksi.

Itse pidän mahdollisena, tai  jopa todennäköisenä sitä, että Suomen seuraava pääministeri tulee olemaan Riikka Purra.

Perustan näkemykseni lähihistoriaan.

Kaikki varmasti muistavat vuonna 2017 tapahtuneen perussuomalaisen puolueen hajaannuksen, kukaan ei uskonut, että seuraavissa eduskuntavaaleissa vuonna 2019 haudatuksi tuleekin perussuomalaisten sijaan siniset ja lähellä oli jopa vaalien ykköseksi nouseminen Rinteen/Marinin sijaan.

Ja kun Jussi Halla-aho luopui puheenjohtajuudesta ja johtoon nousi/nostettiin Riikka Purra, niin taas odotettiin puolueen putoavan marginaaliin.  Mutta taas koettiin pettymys kilpailevissa puolueissa, kun perussuomalaiset Riikka Purran johtamana kohosikin  historiansa suurimpaan  menestyksen vaaleissa ja hilkulla oli, ettei pääministeri olisi ollutkin Purra Orpon sijaan.

Joten Riikkasta tulikin ”vain” valtiovarainministeri ja jos hän olisi noussut pääministeriksi, niin hallitusohjelmakaan ei olisi se mikä se nykyään on.  Kaikkihan tietävät, että perussuomalaiset ovat ainoa eduskuntapuolue, joka asettaa maamme taloudellis/kulttuuris/uskonnollis/turvallispoliittiset tavoitteensa AINA isänmaalähtöiseksi, eli Suomen etu menee kaiken edelle, jossa kotimaalle ei pyllistetä muita kumartamalla. Toki perussuomalaisten kynän jälki näkyy voimakkaana myös  nykyisessä  hallituksessa, mutta Riikkan nousu seuraavaksi pääministeriksi tekisi hallitusohjelmasta nykyistäkin sinivalkoisemman, sillä liikaa muut puolueet yhä satsaavat vain säilyttämään hyvän mallioppilaan statuksemme ja siihen, että mitä muut meistä ajattelevat.

Mutta kun tiirataan nykyisiä Galluplukujamme, niin itse pidän erittäin hyvänä nykyistä n.14-15% lukemaa ja jotka ovat olleet nousevia viimeiset kuukaudet.

Eipähän ole ollut totuudenpuhujalle, eli Riikkalle tilaa majatalossa, vaan häntä on verrattu Iiro Viinaseen, jonka arvo ymmärrettiin vasta myöhemmin ja niin tulee käymään Riikkankin kohdalla.

Mutta, ei tarvitse kauaa odottaa kun Riikka nostetaan kansakunnan kaapinpäälle, se tapahtuukin  jo ensikevään vaaleissa kansakunnan karttuisan käden seurauksena, kun kansalaiset heräävät sosialistien ylläpitämästä ruusunpunaisesta unestaan ja ottavat päänsä pois pilvistä/pilvestä  ja palauttavat jalkansa  takaisin  maan kamaralle, kun ne ovat olleet aikaisemmin tukevasti ilmassa.

Mutta saattepa nähdä, että sitä mukaan kun perussuomalaisten kannatus kohoaa, niin vastarinta heitä kohtaan nousee sfääreihin  vielä nykyisestäänkin muissa puolueissa ja mediassa, ( jos se nyt enään nykyisestä voisi kohotakkaan, mutta kyllä se kuulkaa voi)

Seuraavat hallituspuolueet ovat nykyiset, kuten myös opposition osalta vain sillä erotuksella, että Hjallis ei enään puolueena  eduskuntaan nouse.

Sehän tästä vaalituloksesta ainakin on seurauksena, että  Lindtmanin kuin Kaikkosen ja Virrankin lähtölaskenta alkaa, sillä eihän urheilujoukkueessakaan tappiosta kaikkia pelaajia vahdeta, vain valmentaja lähtee/lähetetään.

Jos olisin vaalien jälkeen Riikka Purran saappaissa pääministerinä, niin antaisin kokoomuksen hoidettavaksi kuten nykyäänkin ulko ja puolustusministerin salkut ja tietysti kokoomukselle kuuluisi vanhan käytännön mukaan myös valtiovarainministerin salkku, elle Orpo tee sitten ”Soineja”, mutta tuskin sentään.  Pääministerin salkun lisäksi tärkeä sisäministeriö kuten nytkin persujen komentoon ja ehdottomasti myös opetusministerin salkku pois Ruotsalaisilta persuille, lisäksi oikeusminsterinä jatkaa Meri..  Näillä päästään jo varsin hyvin alkuun Suomen suomittumisessa Suomalaisille.

Voiko olla hienompaa näkyä kuin Juhannuksena Suomen lippu salossa ja ei vain Juhannuksena, vaan se saisi minun puoletani liehua salossa vaikka vuoden jokaisena päivänä.

Siniristilippu ja voikukat, niitä ei vieraslajit nujerra.

Teimme vaimon kanssa pari tusinaa vihtaa/vastaa talveksi, vaimo käyttää vastaa ja itse käytän vihtaa, koska olemme eri murrealueen ”lapsia”.  Lisäksi  laitamme jokaiseen vihtaan/vastaan muutaman Suopursun  ”lisämausteeksi”.

Juhannuksenahan sitä monet ja  varmasti  myös politikotkin tekevät Juhannustaikojaan, toiset toivoen ja toiset  peläten tulevia tapahtumia omalle ja puolueensa kohdalle.

Antti Lindtman ei mene  Juhannuskokkoa katsomaan, kun pelkää siinä näkevänsä ennusmerkin tulevasta,  kuinka sosialidemokraattien sauna palaa ”iloisesti”.   Mutta sen Antti tekee,  hän pyytää Juhannusyön täisaunaan  toverikseen  Sofia Virran ja Minja Koskelan ja Antti uskoo, että saa ikäänkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla,  kun  hän pääsee yhden haavan sijasta vihtomaan kahta haavaa.

Petteri Orpo taas luottaa vanhaan kokoomuslaiseen perinteeseen,  hän laittaa kypärän päähän ja Juhannusyönä ilkosillaan kirmaa ruiskukkapellossa, jossa omat  ”kulkuset” kilkuttelevat Jääkärin morsianta. Näillä ”aseilla” hän uskoo voittavansa vaalit menemällä  sosialistien suon yli että heila…..anteeksi kilkahtaa.

Riikka Purra menee Juhannusyönä katsomaan lähteeseen vain voikkukka seppeleeseen sonnustautuneena ja kysyy lähteeltä, että onko Suomen seuraava pääministeri mies vai nainen ja lähde vastaa että nainen.   Ja  varmuudella se ei ole Virta sen paremmin kuin Koskelakaan puhumattakaan Essayjasta…..niin.  Perussuomalaisten ensimmäinen Varapuheenjohtaja Keskisarja kiertää Juhannuksenakin Suomea Väinämöisenä, laulaen muut puolueet suohon.

Kaikkonen taas ennen saunaan menoa kieriskelee nokkosissa ja voitelee itsenä löylyissä suolalla kun oli joltain vaaliasisntuntijalta kuullut, että kärsimys vahvistaa ja puolue sitä kautta sen kirkkaamman kruunun saa.  Se nyt oli ikävää kun Suomi Neuvostoliitto/Venäjä seura lopetettiin, niin Anttikaan ei saa enään perinteistä saunaseuraa naapurista.

Ruotsalaisetkin pitäytyvät Juhannuksena perinteissä, he meneväy myös saunaan ja ottavat sinne mitan mukaan, ei mittalemaan ”sitä”, vaan mittailevat kallojensa kokoa, ettei vaan joukkoon pääse eksymään ”nokineniä”.

 

DEM,VIHR,VAS ne yhdessä vaeltaa, Kardemumman yössä.

Vaikka eduskunnassa kolme vasemmistopuoluetta joissakin pienissä politiikan lillukanvarsissa eivät ihan käykkään yhtä jalkaa, niin kyllä he samasta pullosta yhdessä ryyppäävät sorretun voimaa.  Joskus joku kolmesta haluaa sorretun voimaa hieman laimennettavan, mutta ei siihen  herkkuun yleensä mitään kapitaalin kammareiden litkuja sekoiteta mukaan hyvää juomaa ( aatetta ) pilaamaan.

Varmasti nytkin useat näiden kolmen vasemmisopuolueen äänestäjä arpoo mielessään, että antaisiko äänensä vaaleissa Kasperille, Jesperille vai Joonatanille ja että kuinka saataisiin aikaan se, että nämä kolme vasemmistorosvoa hörppisivät  sorretun voimaa jatkossakin samasta pullosta, joko hallituksessa tai oppositiossa, erottaminen toisistaan olisi naulan lyömistä yhteiseen arkkuun.

On vain kaksi vaihtoehtoa jolla nämä kolme vasemmistopuoluetta jatkavat samasta pullosta härppimistä. Toinen on demareiden voitto ja toinen on persujen voitto.  Demareiden voittaessa kolmikko nousee hallitukseen kepu taas kynnysmattonaan ja persujen voittaessa jatkavat siellä missä nytkin ovat, eli oppositiossa. Kaikissa muissa vaihtoehdoissa joku kolmesta joutuu/laitetaan sylkemään pulloon.

Joten ei tämä sen kummempaa matematiikkaa vaadi, persujen voitto tietää vasemmiston kuolemaa ja demareiden voitto tietää kansalaisten joukkoitsemurhaa, jos nyt tällaiset vertauskuvat sallitaan tässä Pride kuukauden ( koko vuoden ) ”juhlinnassa.

Helppoheikkikin torilla on luotettavampi kuin olisi nyt sosialisti pääministerinä.

Orpo ja Purra, te olette nyt paljon vartijoina, sillä näyttää siltä,  että kansalaiset haluavat elää niin kuin vasemmisto  elää ja opettaa, eli päät pilvissä ja jalat tukevasti ilmassa.

Itse en pidä kansanvaltaa pilkaavana sitä, että Orpo ja Purra tekisivät kaiken varalta kassakaappisopimuksen hallituksensa jatkon varmistamiseksi myös seuraavaksi nelivuotiskaudeksi.

Siis jos Lindtman olisi ykkösenä vaaleissa, niin kassakaappisopimukseen tulee kirjata, että hallituksen muodostaja on vaaleissa toiseksi tullut puolueen puheenjohtaja, siis joko Purra tai Orpo.

Nyt eletään niin vaarallisia aikoja niin ulko,kuin sisäpoliittisestikkin, että vasemmiston päästämin kuskin paikalle olisi kuvainnollisesti ilmaisten suoranainen itsemurha, kun nykyinen hallitus on saanut jo hirttoköyden poistettua suomineidon kaulalta, niin sosialistien johtamana  pyöveli palkataan uudestaan.

Nyt se tietenkin tuomittaisiin demokratian vastaisena tällainen kassakaappisopimus, mutta sen tiedän varmasti, että tulevat sukupolvet nostavat vielä Purran ja Orpon jalustalle henkilöinä, jotka eivät lähteneet juoksemaan vaikeina aikoina mytätuuleen, vaan valitsivat vastatuuleen juoksemisen, jotta tulevat sukupolvet saisivat Suomen parempana kuin mitä se oli silloin kun Purra ja Orpo vahtivuoronsa aloitti  työntämällä kintaansa saveen.

Eihän siinä silloin tarvita kassakaappisopimuksen laukeamista, jos kansalaiset ottavat päänsä pois pensaasta ja valitsevat suoraa vaalien voittajaksi joko Orpon tai Purran.

Suomalaiset eivät luota nöyristelijöihin, mutta nöyrille he antavat tukensa.

Sosialidemokraattinen puolue ei suinkaan ole aina puolue eduskunnassa, jossa on meneillään sisäinen taistelu puolueen linjasta.

Demareissa jo hirnuu pilttuussaan ne, jotka eivät ole uskollisia Lindtmanin ja häntä peesaavien perseennuolija sopulien edustamille arvoille, sillä arvoistahan kaikessa on lopulta kyse. Ja niin pitkään nämä pilttuussaan hirnuvat tyytyvät pureskelemaan omia kuolaimiaan, kun Lindtman aallonharjalla ratsastaa. Mutta, mutta ja vielä kerran että mutta, sillä se on varmaa, että jos Lindtman ei saavuta sitä mitä jo varmana kirkoissakin kuulutetaan, eli seuraavan hallituksen pääministeriyttä, vaan  joutuukin jatkamaan oppositiojohtajana, niin se on lähtölaukaus sille, että suomenhevosta ( Lindtman ) vaaditaankin vaihdettavaksi lämminveriseen Razmariin.  Ainoa millä suomenhevonen voi  säästyä ”lahtipenkilät” on pääministeriys.

Vasemmistoliitti sitävastoin jatkaa entisin opein ja johtajin, kävipä vaaleissa hyvin tai huonosti ja yrittää entistäkin ideologisemmin  saada demareihin pettyneet valitsemaan heidät poliittiseksi kodikseen.

Vihreiden puheenjohtaja säilyttää nuijansa vain, jos puolue nousee hallitukseen, muuten loppuu akusta  VIRTA.

Kepulle myös on puheenjohtajan vaihto edessä, jos ja kun paikkansa lunastavat oppositiosta.

Kokoomus on vähän samassa tilanteessa kuin on Sosialidemokraatitkin. Eli toiset haluavat puoluelle enmpi teetä ja sympatiaa ja toiset haluavat papille kypärää päähän. Suomeksi tämä tarkoittaa, että Orpon kuningastien jatkon pelastaa vain seuraavankin hallituksen pääministeriys ja jos käteen jääkin häpee hopee, niin Orpo lähtee ennenkuin lähetetään muihin hommiin.

Perussuomalaiset taas tuskin puheenjohtajaansa lähtevät vaihtamaan kävipä vaaleissa miten tahansa ja Purra ei ainakaan tule tekemään ”Soineja”, sillä hänellä on vahva ja suora selkäranka toisin kuin Soinilla, jonka selkäranka valahti housuhin v. 17 ja on siellä yhä.

Mutta jos Riikka Purra joskus luopuu, niin hän tekee sen vapaaehtoisesti ei kenenkään pakottamana.  Muistan silloin kun Soini lampaineen jätti puolueen niin puhuttiin että se on persujen kuolema, mutta toisin kävi ja Jussi Halla-ahon aikana puolue vain vahvistui entisestään.   Ja taas kun Jussi luopui puheenjohtajuudestaan, niin taas laulettiin kuoleman virttä perussuomalaisille, mutta toisin on käynyt, Riikka Purra vei viime eduskuntavaaleissa persut  historiansa  suurimaan voittoon ja äänimäärään.  Joten, ei ne persut mihinkään häviä eikä kutistu marginaaliin Riikka Purran(kaan) luopuessa, sillä aina löytyy kyvykkäitä jatkajia viemään viestikapulaa voittoon, eikä meille hopee ole häpee sen paremmin kuin pronssikaan, nelossija sen sijaan jo vähän hetkeksi kirpaisisi, mutta vain hetkeksi.

Anteeksi kun blogini tuppaavat menemään ylipitkiksi, mutta  haluan olla perusteellinen, jotta faktantarkastajat eivät pääse liiveihin uimaan.

Jos otat et aja, silti otetaan ja ajetaan.

On sinisilmäistä  kuvitella, että mamut kun selviytyvät hyväksytysti ulkoa opetellusta, heille järjestetystä ja suunnatusta kansalaisuuskokeesta Suomen kansalaisuuden saadakseen, että he muuttuisivat sitä minkä he ovat vuosisatoja ellei vuosituhansia sitten äidinmaidostaan imeneet.

Ja kuten maahanmuuttoa tutkineet ovat todistetusti tilastoista nähneet, niin islamisista maista tulleiden täällä syntyneet jälkeläiset ovat vanhempiaankin  radikaalimpia islamin puolustajia.

Joten ei se kansalaisuuskoe mitään muuta, se tuo kyllä hyväksytysti tehneelle/tehneille  Suomen kansalaisuuden, mutta maassa maan tavalla eläjiä ei heistä tule.

Joten ihmettelen miksi sisäministeri Rantanenkin niin painottaa tämän kansalaisuuskokeen merkitystä, kaikki on opeteltavissa ja kyllähän rikollisetkin hyvin ovat lukeneet ja ovat tietoisia mitä lakikirjassamme sanotaan, silti hekään eivät lakikirjaa noudata.

En väitä kaikkien islamisti mamujen olevan rikollisia, mutta jonkin kansalaisuuskokeen hyväksytysti läpäiseminen ei myöskään sitä uhkaa poista, joka on ilmeinen ja kaikkien tilastoista todennettavissa.

 

Perussuomalaiset eivät istu eivätkä tule koskaan istumaan historian vasemmalla puolella.

Kun on kuunnellut nyt tätä eduskunnan opposiotion mölinää, niin yksi asia joka saa minut vakuuttuneksi on, että se joka suuremmalla äänellä mölisee, niin sillä on vähiten asiaa.

Jos ette minua usko, niin katselkaa ja kuunnelkaa vaikka eduskunnan kyselytunteja, kun oppositio esittää kysymyksiä hallitukselle ja kun hallituksen ministerit niihin vastaavat, niin alkaa valtava yhteismölinä ministerille ja jos mölyapinat olisivat tätä kuulemassa, niin varmasti tuntisivat kateutta.

Mutta sitä en jaksa olla ihmettelemättä, että vaikka kansalaiset ovatkin eläinrakkaita, niin onhan se käsittämätöntä, että eduskunnan punapersepaviaanien ja mölyapinpoiden  huuto saa kansalaisilta ”housut kastumaan ja hallitusta syytetään eläinrääkkäyksestä.

Vähän aihetta sivuten.  Nimittäin Petteri Orpo sanoi puoluekokouksen linjapuheessaan, että hallitus tekee työtä virkakautensa loppuun joka päivä ja että yksi hallituskausi ei vielä riitä valtiontalouden tasapainottamiseksi ja että hän on valmis jatkamaan pääministerinä myös seuraavatkin neljä vuotta. Sitten se tämän asian pihvi, nimittäin Orpo sanoi lisäksi, että nykyisellä linjalla jatketaan.

Tässähän se on, että mistä Orpo ajattelee löytävänsä jostakin muusta hallitusvaihtoehdosta nykyisen linjan jatkajia,  minä sanon että  EI  MISTÄÄN.

Jos demarit nousee vaalien jälkeen suurimmaksi, niin sitten kysytäänkin Orpolta ja Kaikkoselta, että haluatteko istua mieluimmin historian oikealla kuin vasemmalla puolella.

Minulla ei ole ainakaan minkäänlaista luottoa kepu Kaikkoseen ja pahaa pelkään Orponkin kohdalla, että puolueen nais,-ja miesfeministit  kyllä laittavat Orpon nyrkin ja hellan väliin aseveliakselin synnyttämiseksi.

Joten, jos kansakunta haluaa jatkossakin istua historian oikealla puolella, niin silloin heidän toiveensa muuttuu lihaksi vain äänestämällä perussuomalaiset pääministeri puolueeksi.

Politikot puolueineen tarjoilevat viihdykettä, jossa riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Kaikki puolueet pitävät yhä kynttiläänsä vakan alla, eivätkä uskalla lähteä sen paremmin painamaan kaasua kuin jarruakaan tulevia eduskuntavaaleja silmäiltäessä.

Mutta sen tiedän varmasti, että on eräs herra jonka vierailut saa aikaan joko uskon vahvistumisen ennalta sovittuun tai ohjelmien joutumisen peräpeilien pyyhintään.

Se on tämä herra Gallup, se tulee kyllä aiheuttamaan jännitystä ja vaarallisia tilanteita kansalaisten seurattavaksi puolueiden ajatuspajojen,  hautomoiden ja politikkojen tarjoilemina.

Varmasti sitä suurinta tämän herra Gallupin pelkoa podetaan  demareissa, että tuoko se taas tullessaan vain niitä huonoja uutisia kuin se on tuonut jo muutamalla aikaisemmallakin vierailullaan.

Kokoomuksessa taas ollaan ja odotetaan toivekkaana, että tuoko se herra Gallup niitä hyviä uutisia nytkin, kuin mitä se toi edelliselläkin vierailullaan.

Kepu pelkää myös, että ovatko he toimineet väärin, kun antoivat tuuliviirille vallan ohjata, että mihin suuntaan se tuuli sen pas…roskan kuljettaa.

Perussuomalaiset eivät tämän herran tuomisiin usko, sillä kyllä kansa kuitenkin lopulta tietää paremmin kuin tiesi tämä herra Gallup.

Sitähän tämä aika mitä on jäljellä ennen vaaleja, niin tullaan pääasiassa käyttämään kilpailevien puolueiden haukkumiseen. Ja se taho joka tästä hykertelee käsiään on maamme hutkiva journalismi ja taas on valjastettu jälkikoirat nuuhkimaan jokaisen eduskuntavaaliehdokkaan ja perheen CV.eet ja ennenkaikkea sitä mikä on jäänyt (unohtunut) CV.hen kertomatta.  Rikostilastothan ne aina ovat yhtenä kertomassa tuomiot, syytteet ja syyttämättä jättämiset, mutta enpä oikein jaksa uskoa että kukaan näiden perustella valitsee kenelle äänensä antaa.  Onhan siellä yksi puolueensa puheenjohtaja joka on vankilatuomiostaan huolimatta kohonnut jopa maamme puolustusministeriksi asti.

Se minua huvittaa kun politikoilta kysytään mielipidettä herra Gallupin uutisiin niin he sanovat vain, että Gallup tulee ja Gallup menee, mutta talo elää tavallaan, mutta kun mennään katsomaan mitä tapahtuu puoluetoimistoissa, niin siellä riidellään mihin nurkaan se kaappi nyt laitetaan ja kumpaa painetaan, jarrua vai kaasua vai molempia.

Jumalauta….Jumala auta !

Tämä otsake on hätähuuto, sillä islamisaatio tulee, tai oikeampi termi on että se saatana on jo täällä.

Tämä maamme suvaitsevaisto kun on avannut rajamme ja  ovemme  islamille tulla meidän tykömme, niin kun se on näin tehnyt,  samalla se on myös heittänyt kristillisyytemme ja kaiken mikä siihen liittyy niin ulos ikkunasta.

Kaikki puolueet eduskunnassa, kristillisiä ja perussuomalaisia lukuunottamatta ovat tämän islamisaation maihinnousun sallineet tapahtuvan.

Suomi on jo täynnä mitä erilaisimpia rälssejä ja rälssien rälssejä, jotka on valjastettu suvaitsevaisten toimesta tasoittamaan tietä islamisaatiolle ja tälle islamisaatiolle niin piispamme kuin papistommekin on luovuttanut herran huoneemme avaimet.

Tämä on ollut ja on täysin organisoitua, eli islamia on tuotu kansalaisten mutusteltavaksi ikäänkuin jälkiruokana kristillisen pääruokamme pahan maun peittäjäksi.

Mutta nyt ovatkin osat vaihtuneet, nyt jälkiruoka tarjoillaankin pääruokana ja kristillisyys ei kelpaa enään edes mausteeksi suvaitsevaisten ja islamistien yhteiseen kattaukseen.

Se on käsittämätöntä, että kansalaiset eivät näe tai eivät halua nähdä mihin ja miten Suomea johdetaan pois kaikesta mikä kristillisyyteen liittyy.  Ne, jotka tänne tulevat koraanit kainaloissaan eivät kalifaattiaan tänne kykenisi pystyttämään, mutta nyt ne pystyvät sen tekemään, kun maamme lakeja säätävä elin eli eduskunta tekee joka päivä työtä tasoittaakseen tietä sellaiselle uskonnonvapaudelle, jossa islam on isäntänä.

Kuvittelisi nyt jo tässä vaiheessa kansalaisten heräävän tästä suvaitsevaisuuden unestaan ja jos nyt miettivät sitä, että mitään ei ole enään tehtävissä tämän islamisaation pysähdyttämiseksi, kun sille mentiin sinisilmä uskossa pikkusormi antamaan ja nyt se on jo se käsi joka meitä ruokkii/ruoskii….mutta……

…..On yksi keino vielä olemassa torjua ja pysäyttää islamisaatio maassamme ja se tapahtuu demokraattisen oikeusvaltion määräämien vaalien kautta, se on ja olisi ainoa tie sille, että krsistillisyys otetaan takaisin niin pää kuin jälkiruuaksikin ja siihen ei oteta edes islamia mausteeksi.

Tässä ei nyt ole kysymyksessä mitkään taloudelliset kysymykset maamme nostamiseksi lamasta, sillä jos äänestäjät eivät näe vieläkään tärkeimpänä äänestyskriteerinään islamisaation pysäyttämistä, vaan valitsevat äänestyskopissaan niiden puolueiden, siis niiden puolueiden ehdokkaiden numerot, jotka ovat tälle islamisaation alttarille uhranneet/uhraamassa alisteiseksi kristillisen suomineitomme.

Se on nyt seuraavat eduskuntavaalit se viimeinen hetki kansalaisten tehdä arvovalinta, sillä jos kansakunta unohtaa historiansa ja juurensa jossa kristinusko on ollut majakkana meitä ohjaamassa ohi karikkojen ja nyt kun majakkaa ja sen valoa vartio enään vain kristilliset ja perussuomalaiset jotka ovat tämän majakan valon estäneet sammumasta.

Suvaitsevaisto kuvittelee, että rakkaus on ylitse vuotavaista kun islam sallitaan tulla tykömme, mutta eivät tiedä tai eivät halua tietää kuinka Koraani opettaa vääräuskoisia kohdeltavan.