Wille Rydman, rohkea Suomalainen.

Vielä Wille Rydmanista sen verran, että kyllä minulla on riittänyt naurua ja hyvää mieltä lukiessani, katsellessani ja kuunnellessani, kuinka nämä Willen vastustajat hyppivät seinille, ei riemusta vaan suuttumuksesta, kun heidän kuormasta syömisensä  ministeri Rydman kyseenalaistaa.

Sehän on selvää, että kokoomus  saa kuormastasyönnin jatkumaan, mutta siinä tulee käymään niin, että samalla kun he täyttävät rälssiensä vatsat, niin oma laari huutaa ei oota.  Ei se laari vallan tyhjene, mutta ratkaisevasti kuitenkin tulevaa pääministerin virkaa ajatellen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *