Rahaa löytyy ratikkaan, mutta Parkinmäessä nähdään nälkää Turussa:
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000012020049.html
Missä maailmassa päättäjämme ovat ja entä Turussa?
Ratikkapäätös on tehty ja sitä kävi puoltoäänestämässä myös pääministeri.
Unohtuiko tasapuolisuus?

Kokoomusnuoret vastustavat Orpon velkarallia.
Voidaanko priorisointi hyväksyä vanhustenhoidossa perusteluna ettei kaikkia ehditä hoitaa?