Erämökillä, erämiehen pataa ja se tehdään tietenkin Trangialla!
Osa raaka-aineista on metsästä. Tämä se on elämää.


Sopivan mansellismielinen blogialusta
Erämökillä, erämiehen pataa ja se tehdään tietenkin Trangialla!
Osa raaka-aineista on metsästä. Tämä se on elämää.

Menossa on kansanmurha ja samaan aikaan kansan hajoittaminen mm sieppaamalla lapset Venäjälle ja ne aivopestään venäläisksi. Venäjän oma syntyvyys on laskenut niin hurjasti että on pakko tehdä tälläistä:
Video on turvallinen katsoa. Aukeaa suoraan tähän blogiin:
Russia’s Commissioner Maria Lvova-Belova complains about being put on a sanctions list by the US for facilitating forced deportations of Ukrainian children to Russia.
Moments later, she reveals that she has just kidnapped another 100+ Ukrainian children. pic.twitter.com/clZnByOsRp
— Visegrád 24 (@visegrad24) September 17, 2022
Katsokaapa tämä video, tämmöistä SDP tarjoaa työntekijöille.


Muistakaa ketä äänestätte taas keväällä, tämäkin muumio luulee että eduskunta on suojatyöpaikka hänelle ja tovereilleen. Veikkaan että mm Orpo porukoineen nauraa tälle:
Video aukeaa suoraan tähän blogiin, on turvallinen. HILJAA! Se tyyppi huutaa, ei minun vika:
#pakkolaki #hoitajapula #lisääliksaa #hiljaa #Helsinki pic.twitter.com/ZiUhtCdIh4
— Sami mann (@Samimann_) September 16, 2022
Olisko aika vaihtaa hallitus. Hallitus joka ajaa sotarikoksia tekevän Venäjän agendaa sallimalla venäläisten vapaamatkustamisen Suomeen ja sieltä ympäri Eurooppaa. Kuka on niin hullu että kannattaa tälläistä?
Marin ja Hallitus vaihtoon NYT!
Katsokaa mitä Ukrainassa tapahtuu nyt. Suomen punainen hallitus ei tunnu välittävän kuin vain puheissa.
Video aukeaa suoraan blogiin:
Seurattiin valokuvaaja Outi Pyhärannan kanssa tänään, kun ruumiita nostettiin ylös Izjumin joukkohautapaikasta. Valtaosa oli siviilejä, mutta oli myös ukranalaissotilaiden joukkohauta. Osalla ruumiista oli kädet sidottu. Haju oli sanoinkuvaamaton. Lisää myöhemmin @hsfi pic.twitter.com/UUZxKJy5aK
— Katriina Pajari (@katriinapa) September 16, 2022
”Venäjän presidentti Vladimir Putin vaikuttaisi joko saapuvan sopimiinsa tapaamisiin Uzbekistanin Samarkandissa hyvissä ajoin, tai sitten muut osapuolet myöhästelevät.
Muiden odotuttamisesta tunnettu Putin sai odottaa toimittajien edessä Kirgisian presidenttiä Sadyr Žaparovia noin puolen minuutin ajan ennen heidän tapaamisen alkua. Venäläisen uutistoimisto RIAn Kremlin pooli julkaisi tilanteesta videon muun muassa viestipalvelu Twitterissä.
Perjantaina pooli julkaisi videon Putinista vastaavassa tilanteessa, kun hän sai jälleen odottaa Intian pääministeriä Narendra Modia.” (KSML)
Ennen oli niin että tämä korkokengäpätkä odotutti muita ja jopa Englannin kuningatarta. Nyt kaikki muut odotuttaa tätä pätkää. Näin teki myös Turkin diktaattori sille.
Pätkästä on tullut julkinen vitsi valtiomiesten tavatessa se 🤪👍
Kiinan johtaja ja Venäjän Diktaattori tapasivat ja Kiina taisi tehdä lisää diiliä venäläisten tarjotessa energiaa puoli-ilmaiseksi kuten vasallivaltion kuuluukin tehdä. Putinista on tulossa Kiinan hovihankkija ja pelle jota Kiina nyt lypsää.
Siitä, katsokaa tyyppien ilme..kumpi huomaa hyötyvänsä :
(Kuva : TASS)

Kas siitä. Oliko sanojensa takana?

”Another previously unseen donation to the Ukrainian Army has appeared- several Sisu XA-180/185 amphibious Armoured Personnel Carriers.
These are made in #Finland and appear to have been donated from Finnish Military stocks.”:

Kuvassa suomalaisia Paseja Ukrainassa. Suomi on toimittanut myös muuta kalustoa reilusti mutta niin että omat varastot ei tyhjyyttä paista vaan jatkuvasti tehdään uuden materiaalin hankintoja. Olisihan tuommoin Pasi kiva mökkiauto…👍
Se että venäläisillä on kiinteistöjä ei todellakaan saa toimia automaationa myöntää viisumeita. Tiukka linja tässä sekä kaikenlainen ”reissataan sukulaisten luona” matkailu pitää laittaa näille ihan jäihin. Jos minä saisin päättää niin ei edes hirvikärpäsen tarvitse tulla tuosta rajan yli!
Venäjä valtasi aikoinaan Kiinalta suuria maa-alueita. Kuinka renkipoika Venäjä tekee jos Kiina vaatii niitä nyt takaisin. Venäläisistä alkaa jo nyt tulla Kiinan palvelijoita…