Ville Tavio tietää kertoa seuraavaa:

Siinä lukee kenelle tämä ei käy. Käykö teille?
Näin Lintilä totesi tuossa taannoin …
”SUOMESSA Uniper-kauppaa arvosteltiin aikoinaan varsinkin oppositiosta. Julkinen kritiikki kohdistui lähinnä fossiilisten energianlähteiden suureen osuuteen Uniperin tuotannossa, ei niinkään yhtiön Venäjä-yhteyksiin.
Kun Fortum julkisti Uniper-aikeensa, omistajaohjausministerin paikalla istui Mika Lintilä (kesk.). Hänen kommenttinsa olivat tällöin lakonisia.
– Ainahan liiketoimintaan riskejä sisältyy, mutta ei tässä mitään erityistä ole, Lintilä totesi STT:lle.”
Lintilä taitaa olla kohta Suomen kallein mies.
Sipiläkin valehtelee, jos tälläinen äijä ei tiedä kuin iltapäivälehdestä missä mennään niin onhan se vale!
”Entinen pääministeri Juha Sipilä (kesk.) kertoo saaneensa tietää Fortumin Uniper-tarjouksesta samaan aikaan kuin muutkin suomalaiset.”
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/juha-sipila-sanoo-tienneensa-fortumin-uniper-kaupasta-samaan-aikaan-kuin-muut-suomalaiset/8514250#gs.cc46rb