Meni median miinaan….jos vetää viinaa klo 4:30 asti ja väittää olevansa ”toimintakykyinen” aamulla niin…köh, köh….eikös tämä ollut vielä kännissä ? Miettikää jos Poliisi bailaisi klo 4:30 asti ja menisi aamuvuoroon töihin…se on ”toimintakykyinen”.???? Kyllä tämä nainen, siis nykyään henkilö nyt sahaa ihan itse jakkaraa altaan 🤔
”Marin: Toimintakykyni oli hyvä – kävi huumausainetestissä, tulos tulee viikon kuluessa.”
Kuuntelin radiosta …


