Hirvikärpäset ovat erityisen tyhmiä otuksia

Kävin tänään tekemässä ”maastotiedustelureissun” vanhaan hyvään puolukkapaikkaani.

Ensin polkupyörällä niin pitkälle kuin pääsee ja sitten kävellen kohtalaisen huonossa maastossa – eipä tule muita saalistamaan samaan paikkaan.

Sääskiä tai paarmoja ei ollut havaittavissa, mutta hirvikärpäsiä oli jonkin verran – kun kerran halusivat välttämättä saada kokovartalohieronnan, niin minä sitten annoin sen niille.

Ihmettelin reissulla kauhiasti, että miten tyhmiä hirvikärpäset ovat. Kun minä kävelen M05 maastopuvussa niin luulisi ymmärtävän, että en ole hirvi, vaan ei. Niitä piti pyydystää melkoinen määrä ja antaa niille peukalon ja etusormen välissä kokovartalohieronta.

Oli sinänsä ihan hyvä reissu – yli kaksi tuntia. Söin mustikoita, puolukoita ja katajanmarjoja. Kun täällä Varkauden seudulla oli pitkä ja kuiva hellekausi, niin ajattelin jo etukäteen, että puolukat ei tykänneet siitä pitkästä ja kuivasta kaudesta. Olin oikeassa. Puolukkaa on sinänsä määrällisesti ihan hyvin, mutta ovat pääsääntöisesti alimittaisia sillä minun hyvällä alueellani.

Epäilyttää auttaako edes tulevat sateetkaan. En kuitenkaan menetä toivoani, vaan käyn sitten myöhemmin syksyllä uudestaan.

Punahilkka tapasi suden metsässä

Kysyi sudelta: ” Miksi niskasi on jäykistynyt ??”

”Miksi hampaasi ovat irvessä ??”

”Miksi silmäsi ovat noin punaiset ja pullistuvat päästäsi ulos ??”

Susi vastasi:  ……..”Eikö nykyään saa edes istua paskalla rauhassa !!”

Teemu Keskisarja (ps) rohkea, suoraselkäinen SUOMALAINEN.

Maahanmuutto ja erityisesti haittamaahanmuutto puhuttaa nyt Suomessa ja pohditaan sitä, että millä sanoilla siitä voidaan ja saa keskustella, vai saako ylipäätä ollenkaan.  Se näkyy olevan kaikille muille paitsi perussuomalaisille sellainen ns. pyhä lehmä, joka nauttii valtiollista koskemattomuutta.

Minä pystyisen helpostikkin kertomaan jokaiselta maamme hallinnon alalta  ne haittatekijät, joka tekee maahanmuutosta ongelman, mutta sen pituudesta johtuen väännäkin vain rautalangasta ja pelkistän kysymyksen toteamalla vain…….

että…….

Suomalaisen yhteiskunnan ei tule muuttua maahantulijan toiveiden ( vaatimusten ) mukaiseksi, vaan maahanmuuttajan on muututtava elämään ns. maassa maan tavalla, jos tämä ei onnistu, niin sitten maasta pois.

Heti kun Teemu Keskisarja naulasi maahanmuutto teesinsä sen vihervasemmistolaisen ajatushautomon, eli sylttytehtään ( YLE ) studion oveen, niin maa nimeltä Suomi repesi liitoksistaan ja nyt jo vaaditaan kansanedustajaa sulkemaan suunsa, vaikka hänet on juuri kansanedustajaksi valittu sanaa julistamaan.

Teemu Keskisarjan puheet eivät ole vihapuhetta, vaan ne,  jotka haluavat vain lisää haitallista maahanmuuttoa Suomeen, niin he vihaavat kantasuomalaisia ja vaativat  heitä sanoutumaan irti  ”vääräuskoisuudestaan” ja siirtymään lähemmäksi Koraanin kirkkautta, heittämällä Raamattunsa rovioon.

Nyt jo kirkkommekin on lähtenyt muuttamaan Raamatun opetuksiaan ja kun se oli aikaisemmin pirun torjuntayksikkö, niin nyt se onkin saatanallisten opetusten korkeakoulu.

Pohdintaa

Pirkan-blogit sisällöstä:
– Sisältö saisi olla monipuolisempaa?
– Olen roikkunut mukana alusta alkaen.
– Nyt tuntuu siltä että joukkomme on supistunut varsin pieneksi?
– Sisältö jää varsin yksipuoliseksi?

Katsomosta persujen pelastus ( taas )

Jos nyt teen sitä mitä mediakin ns.asiantuntijoineen tekee päivittäin, eli vatvoo sitä, että minkälaiseseen asentoon politiikan tähtikartasto asettuu  v.27 eduskuntavaalien  jälkeen.

Kokoomuksessa näyttäisi olevan jonkinsortin pieni paniikin poikanen, kun Gallupit ovat  lakanneet tykkäämästä, mutta uskon tämän olevan vain pieni ohimenevä markkinahäiriö ja oletankin kokoomuksen  taas olevan pääministeri puolue vaalien jälkeen.

Demarit sitävastoin ovat jo kuin tulisilla hiilillä ja heidän kannatuksensa kun on nyt tapissa, niin siitä ei ole muuta suuntaa kuin alas päin.  Ja jos sanon pienen vertauksen, niin demarit vahtisivat mieluimmin kappallista kirppuja, kun kahden muun vasemmistopuolueen syömistä heidän laaristaan. Joten demareiden ykköstila vaihtuukin vaaleissa kakkoseksi tai kolmoseksi ja siihen on syynä kahden muun vasemmistopuolueen kalastelu heidän vesillään, sekä sisäinen ”Marin” oppositio.

Uskon myös, että kepun nykyisen puheenjohtajan vanki Kaikkosen kuherruskuukaudet ovat takana ja sitä mukaa kun perussuomalaisten kannatus kohoaa, niin samaan tahtiin tippuu kepun käppyrät sinne missä ne olivat Saarikon ollessa nuijan varressa.

Perussuomalaisten ei sitä vastoin tarvitse kantaa huolta muista puolueista siinä mielessä, että persuäänestäjät  vaihtaisivat poliittisen kotinsa johonkin toiseen puolueeseen ja jos pieni joukko on vaihtajia, niin niillä ei vaaleja ratkaista puoleen eikä toiseen.

Perussuomalaisten työ keskittyy nyt niihin, jotka ovat siirtyneet katsomoon ja heidät kun persut taas onnistuvat herättelemaan uurnille vaalipäivänä, niin mitäs se muuta tietää taas kuin jytkyä entisten jatkeeksi.

Joten, tästä kun laskee yhteen yksi ynnä yksi niin tulokseksi tulee nykyisen hallituksen jatko myös 27 vaalien jälkeen, tosin kepu saattaa syrjäyttää Ruotsalaiset, jos saavat tahroja hallitustunnustelijan paperille.

Sehän näkyy jo oppositiossa ja myös joihinkin hallituspuolueiden edustajiin aiheuttavan pienimuotoisen paskahalvauksen, kun persut kiristävät otettaan entisestään omien arvojensa huomioimisessa ja josta hyvä esimerkki on Purran lista budjettineuvotteluihin.

( Leikkaa talteen )

Onneksi en ole uintia harrastava nainen

Kajaanin uimahallissa vieraillut transnainen on pyöristynyt siitä että hänet ohjattiin miesten puolelle vaikka hänen juridinen sukupuolensa on nainen. Hän on nostanut asiasta oikeusjutun. En tiedä valittajan ulkoisesta habituksesta mutta ”juridisesti nainen” tarkoittaa että voit edelleen säilyttää kaikki miehen sukuelimet vaikka sinut luokitellaan naiseksi. Joten onnea vaan kaikille uimahallissa käyville naisille jos tämä menee näin läpi, vastedes siellä sitten tapaa näitä ”juridisia naisia” joita joku saattaa luulla mieheksi. Turha saada mitään kohtauksia ettei tule syytetyksi syrjinnästä.

Samaan aikaan meille näyttää myös levinneen Espanjan lomakohteissa sikailleiden brittituristien ”hauska pilailu” joka tarkoittaa ulostamista altaaseen. Eli kun sitten nainen selviää ”juridisen naisten” luota vihdoin altaaseen niin saattaa pökäle leijua vastaan.

Rentouttavaa uimareissua Suomen naiset!

 

Persuilla on yhtä monta tähteä ministereinä kuin Otavassakin.

Olette varmasti arvon blogistit huomanneet, että minä en ole vähentänyt ilmestymiskertojani  Pirkassa, ne tulevat joka aamu seitsemänä ( 7 ) päivänä viikossa, olipa sitten Joulu tai Juhannus ja hyvin harvoin ne käsittelevät muuta aihetta kuin politiikkaa.  Tällaisella vanhalla eläkeläisellä rutiinit ovat tärkeitä, olipa ne sitten mitä hyvänsä, ne auttavat osaltaan pitämään ”kopan” kasassa, vaikka minun koppani kantokykyä moni epäileekin.

No, sitten siihen politiikkaan.

Kun ajatellaan, että ketkä ministerit saavat kansalaisilta parhaimman palautteen toiminnastaan, niin ne ovat tietenkin ne valtioneuvoston jäsenet, joiden toimintaa ohjaa parlamentaarinen yksijalkaisuus ( puolustus,-ja ulkoministeri )

Ja sitten esim. valtiovarainministeri ja sisä,-ja oikeusministerin kohdalla minä ristin käteni kiitoksesta, että ne ovat perussuomalaisten vahvojen naisten hoteissa. Sehän on selvää että kansan suuri enemmistö edellämainitut ministerit kiroaa alimpaan helvettiin, mutta jos näitä vakansseja olisi hoitelemassa  muiden  puolueiden  ”rahaa on”  ja rajat  auki taivasta myöden sekä rikos kannattaa aina kellokkaat, niin en voi muuta sanoa kuin että  HERRA VARJELE.

Mutta jos nyt vähän taustoitan sitä, että mikä on se suurin syy miksi persuministerit saavat huonoimmat arvosanat, niin syy on se,  että he ovat persuja, ei heidän työnsä jälki niinkään.

Varmasti esim. Purran suu säkkiä myöden toiminta ja Rantasen maassa maan tavalla lähtökohta olisi kaikilta osin hyväksyttävää, mutta heidän puoluekantansa kuitenkin tekee heidän työnsä jäljen tuomittavaksi.

Toki on sekin sanottava, että eduskunnan sosialistiset kolme puoluetta eivät perussuomalaisten toimintaa hyväksy missään muodossa ja heille paras persu onkin  kuollut persu, kuolemalla tarkoitan tietenkin persujen kaikkinaista poistumista Arkadianmäen muonavahvuudesta ja höperehtimään niitä Suomi ensin houreitaan omaan Impivaaraansa, pois häiritsemästä suvaitsevaiston suvaitsemattomuutta.

Tuosta Pridestä vielä sen verran sanon, että jos minulla olisi Suomessa samat valtaoikeudet kuin on Trumpilla  Amerikassa, niin minä julistaisin tämän Priden terroristi järjestöksi, sillä hehän terrorisoivat kaikkia, jotka eivät heitä nosta jalustalle heidän sairautensa ( poikkeavuutensa ) vuoksi ja jotka tunnustavat tieteellisen faktan miehestä ja naisesta.

Aikomukseni oli vielä käsitellä Palestiina kysymystä ja Stubbin kirkasotsaisuutta, mutta sitä ei muutamalla virkkeellä selvittäisi, niin jääköön toiseen kertaan.

Onko jollakin digipalvelupomolla muka laillinen oikeus käskyttää kansalaisia?

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011449823.html

”Jos sinulla on Suomi.fi-postilaatikko käytössä, sinulla on velvollisuus seurata sitä, Digi ensin -hankkeen päällikkö Annette Hotari Digi- ja väestötietovirastosta kommentoi IS:lle elokuussa.”

Kysymyksiä:

1. Jos en ole itse pyytänyt mitään suomi.fi-postilaatikkoa, millä oikeudella joku Hotari sen minulle pakottaa?

2. Jos en ole itse pyytänyt mitään suomi.fi-postilaatikkoa, mikä laki pakottaa minut sitä missään mielessä seuraamaan?

3. Mikä laki pakottaa minut toimimaan jonkin digipalvelupomon määräyksiä missään mielessä?

En ole toistaiseksi millään tavalla saanut selvile, mihin tämä pelleily perustuu.

Oppositio laulaa……itsensä suohon.

Nyt kaikki eduskuntapuolueet ovat pitämässä ”hiki hatussa” kesäkokouksiaan, ennen kuin taas ensi viikolla palaavat sorvin ääreen, esittämään kansalaisille poliittisia performarssejaan omasta ja puolueensa korvaamattomuudesta.

Mutta kun nyt kuuntelin oppositiopuolueiden kesäkokouksien antia, niin eipä sieltä mitään uusia avauksia tullut siitä, mitä se on ollut jo kaksi vuotta kestävänä eduskuntakautena.

Hallitusta haukutaan, mutta siihen se sitten jääkin.  Mutta yhden uuden avauksen löysin kaikkien kolmen sosialistipuoleen ulostulossa.  Nimittäin, kun Orpo ja Purra on esittänyt kaikille puolueille yhteisesti sovittavaksi, että autoon hommataan yli vaaikausien pitävät jarrut niin mitä vielä, eihän tämä sosialisteille sovi, halutaan vain jatkaa jarruttomana samoin, kuin teki Marininkin täystuho hallitus.

Sosialistit ovat jo varmoja, että v.27 pääsevät taas kirjoittamaan fläppitauluunsa että rahaa on ja hoilaamaan jarruttomassa koslassaan, että ajetaan me poijaat kyydillä, kyllä oikeisto lystin maksaa.

Sosialistien päääänenkannattajat HS  ja YLE  ja myös iltapäivälehdet toistavat näitä opposition itkuvirsiä ja tekevät raflaavia klikkiotsikoita hallituksen pahuudesta.  Yksittäisi pudokkaita ja oman elämänsä reppanoita tuodaan julkisuuteen osoituksena hallituksen pahuudesta, mutta kun pintaa vähän raapaistaan, niin syyllinen löytyykin lähes kaikissa tapauksissa omaan peiliin vilkaisten,  sieltä se Jallu luuraa.

Riikka Purrahan se on ollut kaikkien reppanoiden vihan kohde numero yksi, mutta nyt tuli sitten toinenkin kohde johon toverit vihansa sinkoavat.  Nimittäin Kristillidemokraattien puheenjohtaja ja nykyisen hallituksen maa,-ja metsätalousministeri Sari Essayah julkesi lausumaan, että sosialistien pääsy  v.27 vaalien jälkeen hallitusvastuuseen, olisi yhteiskunnallemme perustavaa laatua oleva turvallisuusuhka. Totuus sattuu.

Voin jo sieluni silmin nähdä, että minkäsorttinen paskahalvaus taas koittaa sosialistien ja kepun sylttytehtailla, kun hallitus taas sopeuttaa oleskeluyhteiskuntaa työn ja yrittämisen yhteiskunnaksi miljardin verran.  Tämäkin miljardi minkä hallitus nyt sopeuttaa, niin se tulee kyllä jatkossa kahtena takaisin, joten kiljukoon oppositio vain jarrutoman autonsa autuutta, tolkun ihmiset eivät heidän utopiaansa nouse.