Kehuja verkkokaupalle.

Ajoleikkuristani irtosi toinen terä. Pultti ja terä löytyivät, vaan miten  laittaa terä takaisin.

Ennen kun oli Volvo pihassa, ei kun ajoleikkuri lifterille ja töihin.

Vaan kun enää ei Volvoa ole.

Mailasin paikalliselle IKH-kauppiaalle, löytyisiköhän sellaista kallistavaa huoltonostinta? Eivät tienneet laitteesta mitään.

Pohjanmaalaisesta konehallista sitten tilasin ko laitteen, oli sunnuntai-ilta. Nyt on laite pihassa, terä kiinnitetty; siis toiminta ihailtavan nopeaa ko verkkokaupalta.

Verkkokaupan kehittymistä ei turhaan uutisoida.

7 vastausta artikkeliin “Kehuja verkkokaupalle.”

  1. Olen käyttänyt verkkokauppoja vuosien ajan aika monipuolisesti (valokuvaus, kalastus, työkalut, verhoilu, kuntoilu, varaosat, vaatteet jne.) enkä kertaakaan ole vielä joutunut pettymään, mutta usein olen positiivisesti yllättynyt.

  2. No, minä tässä tapauksessa kun paikalliselle jälleenmyyjälle kuvailin laitteen; sanoivat, ehkä torstaina tai perjantaina.
    Nyt on laite kotona ja leikkurin teräkin kiinni.

  3. Kieltämättä verkkokaupassa on itua ja paljon helpottavia asioita, käytettyä tulee.

    Mutta se, että uudesta koneesta irtoaa terä, on varsin vakava asia. Herää kysymys mitä tipahtaa seuraavaksi ja kuka maksaa. Minä ainakin lähtisin selvittämään asiaa ja syyllistä.

    Löysitkös Kalle sen ison prikan, joka tulee sen pultin alle?

  4. En osta mitään verkosta mitään lukuun ottamatta matkoja. Pirkkalan fyysisestä verkkokaupasta jotain. Kysymys; miksi ostaisin ja mitä ? Myyn kyllä Torilla ja se siitä.

  5. Verkkokaupat ovat ratkaisu monessa kohtaa. Koska itse mm. ylläpidän sellaisia ja toimin niiden parissa, en asioi niissä paljoakaan itse – pidän myymälöistä.

    Mutta erityistarpeissa, tarvikkeissa, varaosissa niistä on usein apua. Moni läppäri on saanut uuden elämän kiitos muutaman kympin varaosien.

  6. Tarkastin sen toisen terän; molemmissa ainoastaan leveälaippainen pultti, ei prikkaa. Leikkuulautasen ”räjäytyskuvan mukaan” prikkoja ei ole.
    Myyjäliikkeeseen otin yhteyttä ja lupasivat ”kompensaatiota” tapahtuneen johdosta. Luovutushuollossa heidän mukaansa tapahtunut lipsahdus.

  7. Niitä leikkureitahan yleensä kasaavat myymäläapulaiset, eikä se asenne aina ole kohdallaan,

    Minä saatan sen prikan muistaa väärin, kun viimeksi olen pelannut raivaussahan kanssa. Siinä se on noin neljä senttiä halkaisijaltaan. Leikkurin teriä en ole tänä vuonna teroittanut, ne ovat alkuperäisiä huomattavasti kovemmat. Verkkokaupasta ne aikanaan ostin alkuperäisten tilalle, jotka kuluivat loppuun.

    Niiden terien vaihto todellakin on hiukan hankalaa ja jonkinlaista keinottelua, kun se leikkuri painaakin aika paljon.

Vastaa käyttäjälle Kalle Pohjola Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *