Talvirengastyön kustannus

Ostin lähes uudet täysnastaiset Hankookit  4 kpl  Furstin kolariautosta takuutuotteena hintaan 80 €

  • Vannetyö+ tasapainotus+irrotus+kiinnitys 14 ” vanteisiin ja alle  80 €
  • Tubeless venttiilit asennettuina   12 €
  • Tasapainot   8 €
  • Työt ja tarvikkeet yhteensä   100 €
  • Renkaat 80 €
  • Kausisäilytys lisäksi / 1 vuosi 60 €, sisältää pesun

Ajo on pehmeää , ei melua edes kesärenkaiden vertaa. Pieni rapina vain kuuluu, Citikassa on hyvä äänen eristys.

 

20 vastausta artikkeliin “Talvirengastyön kustannus”

  1. Meillä oli rengastyöt, eli vanteelta vanteelle, tasapainoitus, alle laitto yht 55€

    1. Nuo Heikin lukemat; kun otetaan huomioon aivan erilainen rengastus, 205x55x16R, kustannukset aivan eri luokkaa mutta renkaat uudet.

  2. Laiskuuttani vaihdatin eilen tytönpojalla, hyvähyvyyttäni maksoin 20€ ja bonukseksi sai tölkin energiajuomaa

  3. Vaihdoin itse samalla näki missä kunnossa olivat ja meillä on itsellä rengas hotelli omassa talossa
    Ensi talvi menee ihan varmuudella voi mennä vielä seuraavakin vanteita pitää kyllä värjätä molempia sooda puhallus ja uusi väri pintaan
    Sitten ovat kun uudet terv tepivaari

  4. Noita pellivanteita kun ei ole helppo löytää mistään terv tepivaari

  5. Kyllä luvat on kunnossa ja pelastus laitoksen tarkistamat eikä ole mikään mainitsemasi vaan on vuokrattu tila jossa saa talvikumit pitää ja samoin kesäkumit terv tepivaari

  6. Häkkivarastoissa niitä ei saa säilyttää se on selviö kaikille vai onko sittenkään terv tepivaari

  7. Minä en ole vielä vaihtanut, en edes harkinnut nastojen alle laittamista. Se kun laki sanoo, että pitää ajaa kelin mukaisilla renkailla, eli eihän niitä nastoja paljaalla asfaltilla, eikä vesisateella.

    Tänään aamulla, kun piti lähteä laboratorioon, niin eihän auto inahtanutkaan. Jotain tuntematonta oli jäänyt päälle ja tyhjentänyt akun täydellisesti, niin että radio pyysi koodiaan. Onneksi vielä löysin sen koodin. Hetki piti miettiä, kun aikaa oli huoino vartti ja matkaa viisi kilometriä. Onneksi löysin nurkista vanhan akun, joka juuri jaksoi käynnistää auton. Takasin tullessa ostinkin kirkolta ”buusterin”, eli apukäynnistimen. Ajattelin , että seuraavaalla kerralla et teekkään samoin.

      1. Kyllä, monitoiminen on, nyttenkin tuolla verstaalla lataa itseään ja samalla lataa yhtä vanhaa Nokia lumia puhelinta.

  8. Kerran on Hondassa käynyt jäi parkit päälle aamulla ei inahtanutkaan no eipä tietenkään
    Onneks ei ollut sellasta menoa jossa olisi pitänyt mennä latasin akun ja taas oli meno päällä
    Mun vaan pitäis uusia akku alkaa oleen sellasia merkkejä ilmassa terv tepivaari

  9. Mulla on autossa hemmetin ieno latausjärjestelmä.
    Akku on koodattu oikein eikä valoja jää päälle.
    Silti jokn tf´jetää akkua pidemmällä n. viikon seisonnalla ja kylmällä kelillä käynnistys on heikkoa.
    Systeemissä on jokin systeemivika, koska ei osaa ladata akkua täyteen edes 50 km ajolla startin jälkeen.
    Krjausta eole eikä latauspalikan vaihto kuulemma auta asiaa.
    Pakko vain välillä laittaa laturi seinään, jotta saa akun täyteen.

    1. Noinkin varmaan on mutta kun akulla on ikää n 15 vuotta alkaa se oleen jo tiensä päässä no ei uusikaan akku kestä parkkien päälle jättöä
      Ei ole hondassa sellasta toimintaa jossa kaikki valot sammuu virta avaimen kun työntää taskuun
      Osa pitää sammuttaa viiksestä samoin mulla on taka sumu valo joka sammuu yhdestä erillisestä nupista
      Ja sitähän ei saa päällä pitää hyvällä kelillä en nyt tiedä häikäseekö ketään mutta niin se vaan on että kielto on olemassa terv tepivaari

  10. Hankookit minullakin, uudet, 205x55x16R. Tyytyväinen olen.
    Tuosta eräästä rengastestistä (talvi), luin, asiantuntijalausuntona, että kolme talvikautta rengas säilyttää ominaisuutensa, oikein säilytettynä, sitten alkaa rengas kovettumaan ja menettää pitonsa.

    1. Minun asiantuntijani on ollut pitkään Euromaster. Se totesi edelliset talvirenkaat vielä täysin käyviksi jopa pari vuotta näillä ajokilometreillä, mutta nastamäärä oli vain vähentynyt liikaa mennäkseen katastuksesta lävitse.
      Mutta vaihto tuli ja nyt katsotaan sitten talvi.

  11. Ihan älyttömyyksiin mennään noiden rangaskokojen kanssa. Minä päivänä muutama kakatselin yhtä autoa kun vannekoko oli 20″ ja oli ihan tavallinen henkilöauto. Ne pirulaiset painaa jo niin, ettei ne ihmisen nosteltavia kohta olekaan.

    Minä tässä yhtenä päivänä vaihdoin tyttären autoon, Focukseen renkaita, eikä siitä tahtonut tulla mitään. Minun sytostaatilla pehmitetty kroppani ei vaan tahtonut kestää, sanoinkin tyttärelle, että nostele ite, kyllä minä hoitelen sen katselun.

Vastaa käyttäjälle Pentti Tuominen Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *