Ihan aluksi totean etten ole minkään puolueen jäsen.
Yritän seurata eri puolueiden näkemyksiä A-sta Ö-hön.
Tämä blogi minusta kaipaisi eri puolueiden tulevia näkemyksiä.
Tässä yksi vaihtoehto:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012007900.html

Sopivan mansellismielinen blogialusta
Ihan aluksi totean etten ole minkään puolueen jäsen.
Yritän seurata eri puolueiden näkemyksiä A-sta Ö-hön.
Tämä blogi minusta kaipaisi eri puolueiden tulevia näkemyksiä.
Tässä yksi vaihtoehto:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012007900.html
Anttti voisi pääministerin tavoittelemisen sijaan mennä Talikkalan markkinoille helppoheikisi(Antiksi) siinä hän olisi osamistaan vastaavassa duunissa.
PS on ottanut voikukan avukseen, mutta kovasti niitä innolla tuhotaan…
Vaaliavustajat liikkeellä lännen malli:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012002795.html
– Saattaa jopa kääntyä vastaan?
Harkimo ihmettelee ääniharavan loikkaa kepuun?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012007816.html
– Onko äärioikeistolla laajemminkin katoa?