Suojautukaa – vaaratiedote vaara ohi.
Yksi sellainen ja lennot myöhässä.
– Natoon luottaa enää kymmensosa?
–

Sopivan mansellismielinen blogialusta
Suojautukaa – vaaratiedote vaara ohi.
Yksi sellainen ja lennot myöhässä.
– Natoon luottaa enää kymmensosa?
–
Vaaratiedotteen peruminen viivästyi?
Tekninsen vian vuoksi…
Ylireakointia sekoilua?
Ei sitten mennyt putkeen.
Jos oikeasti niin alueen asukkaiden älykännyyn
ja seuraako joku nukkuessaan tulevia viestejä
paitsi jos niihin saadaan ääni…
Hirmu hälinä yhdestä droonista jota ei sitten ollutkaan.
Kuka ilmoitti?
Mitä kautta ilmoitettiin?
Minkä vuoksi?
jne. jne.
Meillä vain on parantamisen varaa näissä asioissa ja sen eteen on tehtävä työtä ja sekin toki maksaa.
Epäonnen hälytys ja maksoi maltaita.
No yleensä nukutaan aamuneljän aikaan
eli ei katsella älykännyn viestejä?
– Vaaraviesti toimii vain jos se äänihälyttää
vaikka känny olisi suljettuna.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012010689.html
– Niin miksi ei valmista toimivaa?
+++
Tais joku ”trooni ” tulla tästäkin. Seikkailee nuo tunnukset milloin missäkin ja jossain ainakin muualla, missä kaivattais. En nyt taaskaan oikein ymmärrä, miten minä ja ne ”muut tänne pääsimme.”