Heräämmekö liian myöhään

Monesti lapset ovat aamutorkkuja ja haluavat herätä vasta viimeisen pakon edessä.
Onko EU ja eu-maat lapsen astella ja haluavat torkkua viimeiseen asti
ja se saattaa olla silloin myöhäistä?
https://www.aamulehti.fi/paakirjoitukset/art-2000012084855.html
– USA on jättämässä apunsa ja on itsekin ajautunut torkkuen vääriin valintoihin?

Yksi vastaus artikkeliin “Heräämmekö liian myöhään”

  1. Britanniassa pääministeri eroaa kannatuksensa laskiessa.
    Suomessa koko hallituksen toimet ovat johtaneet alennustilaa
    josta pitäisi tehdä johtopäätökset. Hesari tänään.
    Suomessa päättäjät puhuvat työvöimapulasta vaikka työelämässä jaellaan poltkuja AL tänään aiheesta.
    Suomen yrittäjät haluavat edelleen heikentää työläisen asemaa. IS tänään.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *