Jos Riikka ei olisi persu, niin patsasta hänelle jo pystyteltäisiin hirttolavan sijaan.

Nykyinen presidentti Stubb ja nykyinen pääministeri Orpo, puhumattakaan ex-pääministereistä Vanhanen ja Katainen, lisäksi demareiden puheenpohtaja Urpilainen ja joukon jatkona kepulien Saarikko.

Tämän heikkojen valtiovarainministerien ketjun katkaisemiseen tarvittiin, kukapas muu kuin rohkea perussuomalainen nainen, joka lähti kulkemaan vastatuuleen aikaisempien rahaministereiden valitessa sen helpomman, eli myötätuuleen juoksemisen.

Entiset luettelemani valtiovarainministerit olivat poliittisesti sopivia virkaa hoitamaan, mutta päteviä he eivät olleet joko rohkeuden tai osaamattomuutensa vuoksi….tai  molempien.

Mutta en ole yhdenkään näistä entisistä valtiovarainministereistä huomannut, että olisivat nostaneet kätensä pystyyn virheen merkiksi, sitä kyllä hokevat että persmäkee ollaan menty pahasti juuri sen myätätuulen avittamana, kun ei ollut uskallusta lähteä puskemaan vastatuuleen,  peläten  äänestäjien kostoa paskamyrskyn  muodossa omassa ja puolueensa tuulettimessa.

Mutta rohkea, paskamyrskyjä pelkäämätön perussuomalainen nainen katkaisi tämän pelkureiden ketjun ja nyt hän on joutunut rohkeudestaan kansakunnan kusitolpaksi, kun kansalaiset haluaisivat vain yhä jatkaa sitä samaa pakkasella housuihinsa kusemista kuin näiden edellämainittujen rahaministereidenkin johdolla.

Kyllä se vähitellen näkyy tämä Purran oppi iskostuvan myös kansalaisten ja politikkojen tajuntaan, että tekemättä ei voi jättää.   Mutta se että kaikki tunnustaisivat tämän rohkean perussuomalaisen naisen  ansiot, niin siihen on vielä pitkä matka siksi ja vain siksi koska  hän on perussuomalainen..

Vasemmistovalta ei ole missään toiminut, Suomi ei ole ollut eikä tule olemaan poikkeus.

Kyllä sitä nyt taas ollaan niin vallankumouksellisia niin vallankumouksellisia että….

Kyse on siis parhaillaan Tampereella olevien sosialistien kokoontumisajoista, jossa punaiset kiihottavat itsensä lähes hekumallisuutta muistuttavaan transsiin odotettavissa olevan vallan siirtämisestä historian oikealta puolelta laitavasemmiston hoteisiin ensikeväänä.

Mutta itse näen tässä nyt jonkinsorttisen kohtalon yhteyden muistuttamaan v. 18 ….eli…..

….että Tampere on taas kuten rohee satavuotta ja tänäkin päivänä alkusoitto sille, että vallankumous syö omat lapsensa.

Ei onnistuneet sosialismia tuomaan maahamme sirpein eikä vasaroin ja ei se tule onnistumaan nytkään, olipa ruusupuskat kuinka purppuran punaisia hyvänsä.

Ja nyt samaan aikaan omaa vallankumoustaan kiljuvat punaiset Turussa, ovat hämäyksen vuoksi maalanneet itsenä vihreiksi, mutta kyllä kansa tietää, että vihreät ovat punaisia vaikka voissa paistettaisiin.

Mutta ei meidän oikeistolaisten tule yöuntamme menettää mokomista, huutakoon ja kiljukoon niin paljon kuin kitapurjeet kestävät, kunhan eivät lähde  liiveihimme uimaan, siinä menee oikeusvaltion ja punaisen viivan raja.

Varmasti sieltä rajan takaa tulisi taas ”Rahjoja” aseineen jos oikeiston ote herpaantuu, joten ollos huoleton, poikas valveil on.

Turussa Virta venhettä vie, mutta karille näyttää juuttuvan yhä tiukempaan, kun maailmaa pelastaessaan ovatkin valmiita  ripustamaan  myllynkiven suomineidon kaulaan.

En suuremmin heidän vallankumouksellisia kokoontumisajojaan seuraa, mutta kun siltä ei voi välttyäkkään tässä valtavassa mediasirkuksessa niin ajattelen, että juhlikaa nyt kun teillä on vielä nousuhumala, ensikeväänä sitten  kankkunen on sitä kovempi mitä suuremmalla suulla on vallankumousta juhlittu ja juotu  pullonsuusta sorretun voimaa, sekä suojeltu köyhien oikeutta kyykyssäoloonsa  tulossa olevan vasemmistovallan suojeluksessa.

Kansalaiset ovat hyljänneet Suomi ensin ajattelun rasismipelossaan.

Perussuomalaisten politiikkaa ohjaa niin puheissa kuin teoissakin yksi johtotähti, jota kahdella sanalla ilmennetään, eli  ”SUOMI ENSIN”

Kyllä näitä kahta sanaa viljelevät kaikki muutkin ei sosialistiset eduskuntapuoluee puheiden tasolla, mutta kun päätösten ja napinpainamisen aika koittaa, niin nämä muuttuvatkin sanahirviöiksi heidän katekismuksissaan ennemmin, ennekuin Junttilantalon kukot ja kapitaalin kamariherrat ehtivät kolmasti kiekaista.

Ja hyvin saman suuntaiset ovat enemmistön kansankin mielipide persuista, vaikka he perussuomalaisten tavoitteet allekirjoittavatkin, niin vaalikoppiin asti ei uskallus riitä, kun heille median ja muiden puolueiden syöttämä Rapala niellään koukkuineen perussuomalaisten rasistisuudesta ja ihmisvastaisuudesta.

Maahanmuuton  ongelmatkin myönnetään, mutta sen estämiseksi ei tehdä toimia mitä niiden torjumiseksi olisi tehtävä. No miksi kokoomus ja Rkp sitten suostuivat pitkin hampain näitä perussuomalaisten tavoitteita edistämään johtui vain yksinkertaisesti siitä, että he kokivat saavansa omaa herkkuaan pöytään, mitkä ilman perussuomalaisia olisivat jääneet mappi Ööhön.

Purran saksipolitiikankin kyllä kaikki allekirjoittavat, sillä ilman niitä Suomi olisi jo aikaa sitten saanut valvontakomission  Hotelli Torniin, mutta nyt saksia syytetäänkin päin vastoin  köyhien kyykyttämisestä ja lapsilta leivän viemisestä suusta ja tämä viesti näyttää kyllä putoavan hyvään maaperään suureen osaan kansasta ja saksipolitiikan kannattajia on vain sen n.15% mikä on tämänhetkin persujen kannatusprosentti ja jotka vaativat ylisuurten yhteskunnan kuormasta syöviä rälssejä riisuttavaksi, sillä kuten laulussa sanotaan, ”niin rikoo on riskillä ruma”.

Purra on itseasiassa pääarkkitehti sille, että valvontakomissio ei ole vielä Hotelli Tornia ottanut kortteeripaikakseen,……mutta…..

…Se on taivahan tosi, jos Purra ja perussuomalaiset äänestetään ensikeväänä oppositioon, niin alkava talouskasvu saadaan  TAAS  sosialistien johdolla muuttumaan rahaa on politiikaksi.  Silloin sitä sitten kansa niittää mitä kylvää, kun uskoivat kaiken muuttuvan paremmaksi, kun sosialisti-Antti hautaa Purran sakset, ja lähtee taikasauvaa heiluttaen tekemään kaikkea reiluimmin…..velanottoakin.

Antaa kaikkien voikukkien kukkia kukkia vaan…..

Kun tarkastellaan eduskunnassa toimivia puolueita ja sitä, että tietääkö äänestäjät saavansa sitä mitä ovat tilaamassa, kun ensikevään vaaleihin lähtevät ääntään antamaan.

Jos nyt lähden kyseistä asiaa arvi(oimaan)  siitä puolueesta josta voin  sanoa äänestäjille, että varmasti saatte sitä mitä olette tilaamassa, kun äänestätte perussuomalaisia.  Linja tulee säilymään muuttumattomana siitä mitä se on ollut nykyisessä Orpon hallituksessa, vain maahanmuuttoa kiristetään entisestään kuten myös valtion rahakukkaron nyörejä ja kaikensorttisille, valtion ydintoimintojen ulkopuolisille rälsseille tullaan ilmaiset lounaat ja saavutetut edut lopettamaan ja jos tomintaansa haluavat jatkaa, niin tehköön sen omakustanteisesti.  Ja tämä maamme vihervasemmistolaisten harjoittama moraalittomuus omaa suomineitoamme kohtaan tullaan kitkemään juuriaan myöten hallintojemme kaikista portaista, ikävintä tässä on se, että tähän moraalittomuuteen  syyllistyvät myös osa kokoomuslaisista ns. sivistysporvareistakin, kuten kepun Alkiolaisetkin ”haudoistaan”. Listaa voisi jatkaa loputtomiin siitä miten persut tulevassa hallituksessa toimisivat jos mukana ovat, mutta sen voisi hyvin kiteyttää kahteen sanaan jossa sanoman ydin toteutuu eli…..SUOMI  ENSIN.

No, jos sitten otan käsittelyyn nykyisen Gallupjohtajan, että saako silloin äänestäjät heitä äänestäessään sitä mitä ovat tilaamassa.  Sen tiedän että eivät varmasti saa ja jos nyt kansanomaisesti ilmaisen, niin he saavat sian säkissä, sillä niin sekavaa on ollut demareiden kiljunta oppositiossa, niin anteeksi nyt siat, kun teitä demareiksi vertaan.

Kepu sitten, tämä edellämainittu demarivertaus siasta sopii kyllä heihinkin, samassa rintamassa ovat kijuneet opposition pahnueissaan, kun itse ovat olkensa paskoneet ja ruuhensa kaataneet.

Kokoomuksesta jo vähän mainitsinkin ja ei tiedä äänestäjät heitäkään äänestäessään mitä saavat, sillä itseään sivistysporvareina pitävät näyttävän tavoittelevan itselleen salarakasta demareista.  Jos demareissa on meneillään ruusujen sota, niin taitaa sitä ideologista sotaa ilmetä myös ruiskukka puolueessa, kun osa haluaa oikeiston asemasta istuakkin  historian vasemmalla puolella.

Vihreät ja vasemmistoliitto taas ovat suurimmat uhat hyvinvointiyhteiskuntamme tulevaisuudelle ja ei voi kuin kauhistella, että niinkin suuri joukko tolkun Suomalaisista on vapaaehtoisesti antanut tämän aivomädän pesityä pääkeskukseensa.  Ja näyttää, että osa demareistakin on haluamassa aivonsa mädättää.

Ruotsalaisista en sano juuta enkä jaata, he menevät tuulen mukana.

Kristillisille sanoisin ja olen sitä jo ehdottanutkin niin perussuomalaisten kun kristillistenkin puoluejohdolle, että olisikohan aiheellista käydä vaaleihin koko maata koskevassa vaaliliitossa, sillä heillä on niin paljon enemmän toisiaan yhdistäviä kuin erottavia tekijöitä, että paras vaalitulos saavutetaan yhdessä kuin erikseen.

Harkimo tulee jäämään historiaan yhden kansanedustajan puolueena ja sen tarina lopuu kevään vaaleissa.

Perussuomalaisia äänestäneillä on paras kuluttajansuoja, muut  juoksevat saparot ojossa kuin köyhän talon porsaat, kaataen kiihdyksissään oman juomakaukalonsa.

 

Talvisotaa käydään yhä.

Aika paljon keskustelen ja kyselen ihmisiltä turuilla ja toreilla, että mitä mieltä he ovat tästä Suomen Ukrainan sotaan osallistumisesta, että ovatko  kansalaiset kuten ovat kaikki eduskuntapuolueetkin niin yksituumaisia kuin annetaan ymmärtää.

Ja aika pitkälle näissä kenttätutkimuksissani olen päätynyt siihen  mitä jo vähän ole ennakoinutkin mielessäni, että Ukrainaa ollaan kyllä valmiita auttamaan jatkossakin, mutta varsinkin tässä tilanteessa missä maamme tällä hetkellä makaa, että olisikon aika jo vähän hillitä auttamista määrällisesti, koska yhteiskunnassa on yhä enemmän niitä, joiden leipä vähenee ja kapenee osaltaan siksi, koska Ukraina syö heidän pöydästään, jos nyt näin pelkistäen ilmaisen kuulemaani.

Ei kansalaisia kaikkia kiinnosta tuleeko maahamme ydinaseita vai ei, eivätkä  he koe venäjäpelkoa, eikä liioin droonikauhua, tulivatpa ne mistä ilmansuunnasta hyvänsä siitäkään  huolimatta vaikka kaikki poliittiset puolueet sitä  jatkuvasti hokevat ja hyppivät tapeetille.

Kansalaisilla tuntuu olevan sitä tiukimmin jalat maassa, mitä korkeammalla ilmassa ne ovat päättäjillämme.

Kovin varovaisesti kuitenkin sain kansalaisilta lausuntoja kyseisiin teemoihin ja jos ja kun he niitä rohkaistuivat antamaan, niin silloinkin vielä varmistivat että heidän puheensa ei mene muiden korville.

Ja kysyessäni keskustelijoiltani mielipidettä siitä, että pitäisikö Ukrainan tukea mieluimmin lisätä vielä nykyisestäänkin, vain tulisiko ja painaa jarrua tässäkin.

Tulos ei itseäni yllätä, mutta se minua yllättää, että jarrun painajia oli niinkin paljon kuin n.35% vastauksen antaneista ja loput 65% kannatti tuen lisäämistä.

Joten ei taida kansalaiset kuitenkaan niin yksituumaisia olla kuin ollaan pääkallopaikalla.

Vasemmisto olisi kuin pukki kaalimaan vartijana.

Olen täällä(kin) usein kirjoittanut, että siitä ei ole Suomelle eikä suomalaisille mitään positiivisia seurauksia, jos kansa äänestää vasemmiston valtaan nyt, kun oikeistohallitus on vihdoinkin saanut sosialistien ja kepun  karille ajaman suomipaatin irti karilta ja lähtenyt myötätuulessa  seilaamaan puhtain, pullein purjein kohti kotisatamaa.

Sen vielä jotenkin ymmärrän, että demarit ovat ( taas ) onnistuneet suosionsa nostamaan selvään johtoasemaan Gallupeissa, sillä ihmiset haluavat kuulla aina satuja hyvästä haltijasta  nukkumaan mennessään.  Mutta sitä minä en jaksa ymmärtää ja kysynkin nyt itseäni viisaammilta(niitäkin muka on) että mikä on se viirus nimeltään, joka on iskenyt niiden kansalaisten pääkeskukseen, jotka aikovat äänestää äärivasemmistoa.

Mutta sitten siihen vasemmiston vaarallisuuteen jos valtaan pääsevät, siis hallituksen kokoajana ja pääministerinä. Sisäpoliittisesti se olisi ainakin paluuta vanhaan, siis siihen aikaan kun perussuomalaiset olivat oppositiossa ja väestönvaihtoa tulvi sisään rajoilta, ovista ja ikkunoista ja tietenkin myös vasemmiston ulkoparlamentaariselle korporaatille palautetaan takaisin ne  oikeiston lopettamat  ”mafian” valtaoikeudet.

No entäs sitten ulkopolitiikan osalta.  Sen tiedän varmasti, että persujen joutuminen oppositioon poistaisi sen viimeisenkin pidäkkeen Stubbin toiminnasta, kaikki kyllä tietävät mitä se käytännössä merkitsee, kun presidentti pääsee saman Woke-arvopohjan ja turvallisen tilan omaavan sosialistin kera parantamaan mualimaa.

Varmasti Lindtman jos pääministeriksi nousee, niin ottaa ensimmäiseksi ulkomaanvierailunsa kohteeksi Espanjan ja kukapas siihen paremmin matkaseuraksi sopisikaan kuin Stubb.

Herra varjele Suomen kansaa vaihtamasta kristillisä perinteitämme sosialistiseen internationaaliin, se olisi sama kuin antaisit rosvoille kämppäsi avaimet.

 

Väriä pintaan, niin vanhatkin näyttää nuoremmilta.

Minulla ei nyt ole sen paremmin ääni kuin kuvatallennettakaan esittää eräästä keskustelustani jota kävin erään paikallispolitikon ( ei persun ) kanssa täällä rajan pinnassa.

Esitin hänelle ehdotuksen tähän asukkaista autioituvaan, tämänkin kunnan kohdalla olevaan ongelmaan tyhjillään  olevista asunnoista ja kiinteistöistä, jotka ovat täysin asuttavassa kunnossa, mutta kun niihin ei ole tulijoita ja niitä ei kukaan osta vaikka ne lähes ilmaiseksi annettaisiin.

Että valtio lähtisi näitä etelän ”Mogadishuja” purkamaan ja hajasijoittamaan asukkaita näihin tyhjiin kiinteistöihin, saataisiin tännekin uutta elinvoimaa ja samalla ikäpydamiinikin muuttaisi muotoaan.  Se ei hyvin paljon valtion kassaan lovea tekisi ja sillä saataisiin ruuhkasuomessa oleva vaara varjoyhteiskunnasta poistettua.

Olisin kyllä odottanut toisenlaista vastausta tältä keskustelukumppaniltani kuin minkä sain, sillä hänen puolueensa edustaa kuitenkin ainakin valtakunnan tasolla sitä aatesuuntaa, että kaikenlainen maahanmuutto on rikkautta.

Mutta hän tyrmäsi heti minun ehdotukseni sanomalla, että miksikäs se siitä muuttuu, että niitä elättejä siirretään elätiksi paikasta A paikkaan B, että pitäköön tunkkinsa ja ongelmansa vaan ihan itsellään.

Joten, ei taida  ehdotukseni saada kannatusta  tyhjillään olevien kiinteistöjen asuttamiseksi ja uuden elinvoiman synnyttämiseksi.

Täälläkin on useimpia kunnan omisteisia rivi,-ja kerrotaloja tyhjillään ja ovatkin jo alkaneet niitä purkamaan pois kunnan taloutta rasittamasta ja yksityisten ihmisten omistamia ok-taloja on myynnissä lähes puoli ilmaiseksi.

Mutta jos ei näistä ”Mogadishuista” ole pelastajaksi, niin uskoisin Ukrainasta tulleiden olevan sellaista porukkaa, jotka kyllä käyvät työn syrjään kiinni ja jos ei heti ole työtä tarjolla, niin eivät he ainakaan ole uhkana kantaväestön turvallisuudelle.

Purraa olisi tarvittu jo kaksikymmentä vuotta sitten.

Maatamme johtaa  nyt Orpon/Purran hallitus, jonka keskeisin ja tärkein tavoite on tasapainoittaa maamme kansantalous ja kääntää  kaksi vuosikymmentä jatkunut nollakasvujen putki takaisin kestävälle, plus merkkiselle uralle.

Edelliset hallitukset tänä menneenä kahtenakymmenenä vuotena keskittyivät enempi kakun syömiseen kuin sen leipomiseen ja jos ja kun ongelmia ilmeni, niin rahaa roiskittiin mahoon maahan omien äänestäjien ja sidosrymien tyytyväisenä pitämiseksi.

Nykyinen Orpon/Purran hallitus on toiminut toisin, eikä ole tavoitteestaan, eli velkasuhteen tasapainoittamisestaan luopunut äänestäjiään miellyttääkseen, paskaa ovat saaneet tuulettimiinsa lähes kaikista ilmansuunnista.  Mutta tekemättä ei voi jättää ja toimia kuten kaikki edelliset hallitukset viimeisenä kahtenakymmenenä vuotena.

Mutta katsotaanpa nyt mitkä puolueet ovat olleet viimeisenä kahtenakymmenenä vuotena pääministeri ja valtiovarainministeri puolueita, jotta syyttävä sormi osuu niihin, joilta on pudonnut silloin kintaat kädestä kun niitä iolisi tarvittu ja on heitetty vielä aivotkin narikkaan Huttislaisen miehen oppeja matkien.

ELI….

2007-2010  KEPU – KOK

2010 – 2011  KEPU – KOK

2011 – 2014  KOK – SDP

2014 – 2015  KOK – SDP

2015 – 2019  KEPU – KOK

2019 – 2023  SDP – KEPU

Joten, kolme iloista rosvoa marssi näin, aurinkoista tietä eteenpäin  SDP – KEPU ja KOK

Nyt on sitten kokoomuksella sitten sellainen puolue hallituskumppanina, eli perussuomalaiset, ilman perussuomalaisia maassamme olisi jatkunut sama meno kuin oli jatkunut jo parikymmentä vuotta.  Siitä olisi ollut seurauksena EU.n finansseista vastaavien valvontakomission  virkamisten majoittuminen Hotelli Torniin, silloin olisi tarjottu kaksi vaihtoehtoa Suomelle, eli leikataanko… vai itkettekö ja leikataan.

Minua naurattaa, kuinka nyt kansalaisista yli puolet odottaa Antti Lindtmanin tulevan ja muuttavan veden viiniksi.

Mutta itse kyllä haluan vaikka mieluimmin valvontakomission Hotelli Torniin, kun antaisin sosialistille valtakunnan avaimet, puhumattakaan omista Abloistani.

 

Jätä lukematta, jos haluat säästyä vitutukselta.

Kun katsotaan poliittisten puolueidemme saamia prosentteja eduskuntavaaleissa, niin  tämänhetkinen kolmen kärki, eli kokoomus, perussuomalaiset ja demarit tulevat ensikeväänäkin olemaan ne puolueet, jotka voiton, häpee hopeen  ja vitutuspronssin keskenään ratkaisevat.

Kepu taas ei koskaan enään tule nousemaan kärkikolmikkoon, sillä siellä missä asuu valtaosa väestöstämme, eli suurissa eteläsuomen kaupungeissa Helsingissä, Espoossa, Tampereella, Vantaalla, Turussa jne, niin kepulla on häviävän pienet kannatusprosentit ( 3-4% ) ja vaikka kepu johtaa valtaosaa kunnistamme, joissain  jopa yksinkertaisella enemmistöllä, niin muutaman tuhannen asukkaan omaavista kunnista tai muutaman kymmenentuhannen asukkaan pikkukaupungeista ei tulla Arkadianmäelle kepuherrain huonetta rakentamaan.

Mutta niin kokoomus, perussuomalaiset kuin demaritkin keräävät äänipottinsa kaupunkien tehtaiden varjojen, leipäjonojen  ja asfalttiviidakoiden  lisäksi myös sorateiden varsien niemistä, notkoista kuin saarelmistakin sekä viimeisten pitkospuiden päästä.

Näin tulee olemaan jatkossakin ja kepukin voi keskittyä lähinnä muistelemaan vain loistavaa menneisyyttään ja ainakin eduskuntavaalien osalta joutuvat yhä voimakkammin jatkossakin painamaan vain leukaa kohti rintaa matkallaan kohti uusia pettymyksiä.

Toinen puolue kepun ohella on vihreät, joiden eduskuntavaalien prosentit tulevat olemaan jatkossakin kuten kepunkin siinä 10% haminoissa tai sen alle pysyvästi sillä erotuksella että vihreät keräävät prosenttinsa kaupungeista, kun kepu taas saa kannatuksensa pääosiltaan jatkossakin ikääntyvän maaseutuväestön ”perunkirjoituksista”.

Jos nyt ajatellaan ensikevään vaaleja, niin uskon vakaasti siihen, että vasemmistoa kannattavat tulevat varmasti keskittämään äänensä sille puolueelle, eli demareille, joilla vain ja ainostaan on pääministeriksi mahdollisuus.  Sillä niin vasemmistoliiton kuin vihreidenkin äänestäjät tietävät, että vain demareiden voitto takaa heille edes mahdollisiiden vaihtaa oppositon penkit ministeriaitioon.  Ja koska kokoomuskin tarvitsee voittoon tarvittaviin nykyisiin Galluprosentteihinsa lisäystä, niin uskon kepuakin aikaisemmin äänestäneiden siirtyvän kokoomusta äänestämään, sillä demareiden vaalivoitto tietäisi sinipunan syntymistä ja kepulle jatkoa oppositiossa.

No entäs sitten se puolue joka tällä hetkellä on eduskunnan toiseksi suurin puolue, eli perussuomalaiset, mistäs heille sitten tulee tarvittavat prosentit pääministeriyteen.  Ne eivät varmasti tule sen paremmin kokoomusta kuin demareitakaan aikaisemmin äänestäneistä, kepusta jonkin verran.  Ne voittoon tarvittavat  lisäprosentin perussuomalaisille tulevat maamme ”suurimmasta puolueesta”, eli nukkuvista, siellä on paljon sellaista reserviä,  jotka lähtevät vasta sitten vaaliuurnille kun on vaarassa isänmaa ja sitä se nyt kyllä on, kun koti, uskonto ja isänmaa on muiden puolueiden toimesta julistettu vihapuheeksi.

Kokoomuskin aikaisemmin oli mainittuja arvojamme puolustamassa, mutta nykyiset nuoret, naiset ensisijassa  imevät arvonsa illuusioista ja elävät päät pilvissä ( pilvessä )  ja jalat tukevasti ilmassa kuten vihervasemmisto opettaa.

Ei perussuomalaisten voittaakseen eduskuntavaalit tarvitse olla  suurin kaupungeissa kuin maaseudullakaan, kunhan keräävät prosentteja tasaisesti ympäri maan.  Mutta selvästi suurin perussuomalaisten tulee olla silloin niiden keskuudessa, jotka nukkumisen ja katsomosta huutelemisen sijaan  lähtevät  äänestämään perussuomalaisia.

Uskon että nykyiset kolme suurinta tulevat oilemaan suuria myös kevään vaalien jälkeen ja prosentit liikkuvat akselilla tuossa + –  0  20%

Tokihan sitä pidetään tällä hetkellä utopiana, että perussuomalaiset nousisivat nykyisestä n.14%  Gallupkannatuksesta vaaleissa voittajaksi, mutta he ovat tehneet sen aikaisemminkin näistä samansuuntaisista prosenteista noustessaan, joten siltäosin uskon historian toistavan itseään.

Minä pidän näitä nykyisiä Gallup-prosentteja perussuomalaisten osalta  hyvinä siihen nähden, kun he ovat ministereineen joutuneet opposition ja median syyllistämäksi sellaista virheellisistä poliittisista päätöksistä, johon he eivät itse ole olleet osallisena.  Toki hallituksessa ollaan tehty tässä velkakurimuksessa tarvittavia päätöksiä, jossa kaikki osapuolet ja sektorit ovat olleet sopeutusten kohteena, mutta näkeehän se jo sokeempikin Reetta, että Riikka on joutunut yksin opposition ja median hyeenalaumojen kohteeksi.

Persut eivät kumarra muiden kun Taivaan Isän ja Suomineidon edessä.

No,  juttusarjani jatkuu, ei persujen vaalien jälkeisestä pääministeriydestä vaan siitä , että millä se saavutetaan.

Persut saavuttavat ykköspaikan vaaleissa, puhumalla siitä mistä muut haluavat ja ovat aina halunneet vaijeta.

Kun katsotaan esim. Englantiin, Ranskaan ja Saksaan, niin sielläkin vaalit ollaan voitettu maahanmuuton teemmoilla ja hyvä esimerkki löytyy ihan meidän länsinaapuristamme, jossa Ruotsidemokraatit ovat maahanmuuton ongelmat nostaneet politiikan keskiöön ja nyt he ovatkin oikeistohallituksen koossapitävä voima.

Mutta nämä mainitsemani maat ovat esimerkki siitä, että edes vaalivoitolla ei kyetä enään paikkaamaan niitä virheitä mitä ollaan tehty massamaahanmuuton osalta.  Siksipä onkin ensiarvoisen tärkeää Suomelle, että kansalaiset kykenisivät vaaleissa osoittamaan rohkeutta ja voittamaan persupelkonsa, sillä persut ovat kuitenkin ainoa puolue Suomessa, jolla on vielä kykyä ja uskallusta estää meidänkin ajautumisen edellämainitsemieni maiden tielle ”rikkauksineen”.

Kun katsotaan niitä alueita Suomessa, jossa maahanmuuttajia ja maahanmuuttotaustaisia alkaa olemaan jo lähes puolet väestöstä, niin heidän yliedustus rikostilastoissa on liki 80% luokkaa ja Kela on heille kuin pankki, joka ei vaadi vakuuksia, sillä ei se hullu ole joka pyytää, vaan se on hullu ( Suomi ) joka antaa.

Kansalaiset jotka asuvat ruuhkasuomen ulkopuolella, haja-asutusalueilla ja sorateiden varsilla niin näkyvät ajattelevan, että ei se maahanmuutto ole heille ongelma, me elämme täällä omaa elämäämme…….mutta……

…mutta, eivätkä he ymmärrä, että hekin ovat samoin kuin kaikki muutkin Suomalaiset niitä, jotka tämän lystin maksaa omasta pussistaan ja yhä suurempi joukko myös terveysturvallisuutensa vaarantaen.

Se kyllä tiedetään minkä nimen persut saavat ja ovat saaneet kuin ovat maahanmuuton ongelmat nostaneet esille, ( rasisti, ihmisvihamielinen, natsi ja koko kattaus ) kun muut puolueet yhä vaan jaksavat sitä hokea rikkautena ja vastauksena esim. maamme alhaiseen syntyvyyteen.

Mutta se on taivahan tosi, että syntyvyyttä kun lähdetään ulkoistamaan, niin samalla voimme sitten sanoa hyvästit maamme kristillis/kulttuuris/uskonnollis/kielelliselle perinteellemme, jonka varaan hyvinvointivaltiomme on vuosisatoja rakentunut.

Ainoa maahanmuutto joka olisi hyväksyttävissä on työperäinen maahanmuutto sellaisilla osaajilla, jotka eivät ole sosiaalihuollon ja oikeusvaltion rasitteena joka portaalla.

Suomessa nämä kaikenlaiseen maahanmuuttoon myönteisesti suhtautuvat muut puolueet kuin persut hokevat vain aina, että kansanväliset ihmisoikeus-sopimukset velvoittavat ja että meidän omat lait ja asetukset ovat niille alisteiset, HEVON PASKAT sanon minä.

Täällä on  paljon niitä, jotka  kotoutumisen sijasta tulisi kotiuttaa sinne mistä ovat tulleetkin ja kaikki muut kuin persut haluavat tätä vain lisätä ja vaativat valtaan päästyään kantaväestön olevan alisteisessa asemassa näiden rikkauksien edessä.

Jos nyt joku tässä maassa on rasisti, niin kyllä ne löytyvät aivan muualta kuin persuista.  Ne löytyvät ja toimivat niissä puolueissa ja heidän haara,-ja turvallisen tilan konttoreissaan, jotka sanovat Suomen ja Suomalaisten ensisijaisuuden olevan rasismia.

Ne tahot jotka haluavat maahamme vuositasolla kymmenin tuhansin yhä uusia elätettäviä, niin luulisi nyt kansalaisten edes vaalikopissa uskaltaa punaisen viivan asemasta antaa äänensä  sinivalkoiselle Suomelle.