Tuli ne anturit mutta ei nurkantakaa

Koko maailma on antureita väärällään vaan eipä ollut Honda civicciin sopivia ne vaan oli ns kortilla

Asian ydin oli siinä että tuon mallin anturit olivat loppuneet eikä niitä enää valmisteta

Hintaa antureille kyllä tuli ihan riittävä määrä eikä niiden asennuskaan ihan halpaa ollut

Hintaan varmaan nosti se että ne piti samalla myös kuitata vika listoiltaan ja sitä oikeutta ei ihan  ole kaikilla

No nyt Honda kehrää taas kilometrejä seuraavan vuoden ajan  joita ei ole vielä mittarissa liian kanssa 154 000km nyt mittarissa

Kone huollettuna sen kilometrit ovat halpoja samoin muutkin hallinta laitteet kunnossa

Mutta kyllä voi sanoa että tuli työvoitto ja vaikka hondalla onkin ikää nyt 21 vuotta se voi sanoa olen vanha mutta velaton

Taikka niinkin en ole tien tukkona missään seommoro tepivaari Kirjoitti Teuvo Mast

16 vastausta artikkeliin “Tuli ne anturit mutta ei nurkantakaa”

  1. Vikakoodien kuittaus onnistuu aika monelta.
    Minullakin on omiin autoihini laitteisto vikakoodien katsomiseen ja kuittaamiseen.
    Toki niillä pystyy tekemään paljon muutakin kuten poistamaan turvavyöpiippaukset jne.

  2. No vikakoodien kuittaamnen ei ollut se pääaihio vaan anturit
    Niin ne anturit tehtiin minulle yksilö asiana ei niitä saa kaupan hyllyltä noin vaan ja ne tuli japanista hondan tehtaalta minulle tehtyinä varaosina
    Mulla ei piippaa turvavyöstä vm on sen verran vanha
    hintaa en viitsi kertoa mutta suoraan sanottuna maksoivat ja paljon terv tepivaari

    1. Taatusti maksoivat.
      Sitä se varaosahomma on, kun mikään ei pakota yhtiöitä tuottamaan varaosia kymmentä vuotta pidempään.

      1. Juuri näin on ei tarvitse valmistaa ja ne kun loppuu uusia ei kovin helpolla tule terv tepivaari

  3. Ei Heikki löytynyt näitä noita n 10 vuotta ja sitä nuorempia kyllä löytyi sieltä
    Kokonaan eri juttu on niissä purkaamojen antureissa ne ei aina lähde toimiin
    Mutta meni aikaa ja loppu leimakin välissä siirtolapulla sain viedä remonttiin ja siitä kadun toiselta puolen se meni mäkeä alas omalla painollaan
    Jossa sain leiman elikkä katsastus todistuksen terv tepivaari

  4. Mutta matka jatkuu edelleen loppu päätä ei vielä tullut ja pohjasta päätelln ei tule vielä vähään aikaan terv tepivaari

    1. Juuri tuota olen aina pitänyt tärkeimpänä asiana autossa sen toimivuus on paras tae omaan turvaan auton sisällä
      Enpä tiedä volvosta mitään ei ole kokemusta niistä mutten sitä turvattomana pidä terv tepivaari

    2. -96 vuodesta lähtien minulla ollut 7 Volvoa, 1 mersu välissä, joka oli aivan susi! Nytkin on Volvo ja on kyllä mersukin, mutta bussimalli, ei aivan viaton sekään.

      1. Kaikissa autoissa on omat syntymä vikansa mulla oli yksi Audi Jossa sähköpuoli ei toiminut kun viikon sitten se sama vika pomppas esiin
        Lopuksi poltti sitten itse itsnsä teki ns itse murhan no pääsinpä mieliharmistani
        Kyllä itse katson näitä uusia automerkkejä varmaan tarkemmin terv tepivaari

  5. Volvo ei itseasiassa ole lainkaan yksiselitteinen käsite. Moottorivalmistajiakin on useita.
    Volvoa tehdään Kiinassa, Intiassa, Malesiassa kokoonpanotehdas, V40 malli valmistetaan USA:ssa Fordin koneella, jne.
    Meillä on ollut yksi Volvo, 2,4 bensiini; todella hyvä auto.
    Monet Volvot on varustettu Renault-koneella, siis varsin kirjava on vaihtoehdoiltaan tuo Volvo.

    1. Minä en ole ollut merkkiuskollinen, koska monia ja taas monia pirssejä on tullut kokeiltua aina Lotuksineen ja meikäläiselle hiukan ahdas F-3.
      Käyttövarmin useine kokemuksineen on ollut Saab 9-3 ja 9-5. Toiseksi Citroen Xantia ja C3. Historiassa tietenkin Amazon.
      Mersuihin, Audeihin ja Bemareihin en koske pitkällä kepilläkään ihan periaatteen vuoksi, koska ne ovat jo muodista pudonneita ja menneen maailman kalunjatkeita.

      1. No kuka milläkkin ajelee se olkoot jokahisen oma asia
        Ei nuot saksalais autot ole huonoja ja ajettavuudeltaan luotettavuudeltaan ovat laatutasoa johon ei ihan helpolla pääse
        Japsit ovat koneeltaan kesto tuotteita pellit on ne jotka siitä sitten ensin pettää
        On suoraan sanottuna ihme tän civikin kohdalla pohjastaan ei ollut ruoste oireita edes saatikka ruostetta
        Mutta antureita siihen ei saa helpolla ja Suomessa niitä ei ole missään terv tepivaari

  6. Enpä tiedä sanoa volvosta yhtään mitään koska ei ole kokemusta siitä en nyt pidä kaikkein huonompana autona terv tepivaari

  7. Muutamia autoja ollut alkaen Sitikan 2CW. Lada oli aikanaan ja pihassa pukki omatoimiseen korjaamiseen. KuplaWolkkaria pidin hyvänä ja talvella ajo raappa toisessa kädessä tuulilasin näkökentän aukipitoon. Toyota oli aikansa varmin toki talvella lapissa työnsi öljyt koneelle. Nissanit pelitti. BMW X1 menossa ei ole vielä ilmaantunut sanottavaa ja dieselinä saan ajaa 1000 km tankillisella – saas nähdä koska menovesi kielletään?

Vastaa käyttäjälle Kyuu Eturautti Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *