Tampereella kaiken voi tehdä reilummin😂😂😂

On aika mahdotonta olla huvittumatta siitä mitä vasemmistopopulismilla vaalit voittaneen SDP:n ” kaiken voi tehdä reilummin” julkilausumalla on Tampereella saavutettu.

YT-neuvotteluissa 100 + irtosanomista.

Lähes 4000 euron Ilmarin edustuskuvat, Ilmarin kaverin ottamana.

Toimistohuoneen paska maisema, Ilmari pari kerrosta ylemmäs.

Intersektionaalisen uhrikultin mukainen ” empatiataulu” erottelemaan ihmisiä mm. ihonvärin, pukeutumisen, seksuaalisen suuntautumisen suhteen jne.jne.

Onneksi olkoon, sitä saatte mitä tilasitte.

2 vastausta artikkeliin “Tampereella kaiken voi tehdä reilummin😂😂😂”

  1. – Kyllä se kuva olisi pitänyt teettää taiteilijalla? No eiköhän niitä kamera-kuvia jo ollut ihan valita asti. Niin ja olisihan pitänyt kilpailuttaa ja sitten valita se halvimmalla tarjouksen tehnyt…

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *