On aika mahdotonta olla huvittumatta siitä mitä vasemmistopopulismilla vaalit voittaneen SDP:n ” kaiken voi tehdä reilummin” julkilausumalla on Tampereella saavutettu.
YT-neuvotteluissa 100 + irtosanomista.
Lähes 4000 euron Ilmarin edustuskuvat, Ilmarin kaverin ottamana.
Toimistohuoneen paska maisema, Ilmari pari kerrosta ylemmäs.
Intersektionaalisen uhrikultin mukainen ” empatiataulu” erottelemaan ihmisiä mm. ihonvärin, pukeutumisen, seksuaalisen suuntautumisen suhteen jne.jne.
Onneksi olkoon, sitä saatte mitä tilasitte.

– Kyllä se kuva olisi pitänyt teettää taiteilijalla? No eiköhän niitä kamera-kuvia jo ollut ihan valita asti. Niin ja olisihan pitänyt kilpailuttaa ja sitten valita se halvimmalla tarjouksen tehnyt…
Demuja torutaan kun komentavat eli eihän Ilmaria voinut komentaa…