Hallitus sai tahtonsa läpi joten viinaa voidaan tilata puistokemuihin!
– Olis kai hallituksella ollut tärkeämpiäkin asioita päätettäväksi?
– 98 puolesta – vastaan 77 ääntä.
– Ongelmakäyttäjät lisääntyvät voi päätellä jo ennakkoon ei viisasta toimintaa hallituksen taholta.

Kieltolakiuskovaiset huutavat aina, kuinka muutos lisää viinan kulutusta.
Valitettavasti joka kerran se kulutus on kääntynyt vähentyväksi vastoin möykkää.
Kieltolaki ei liity asiaan. Kyse on enemmänkin ongelmakäyttäjien suojelusta ja nyt ajaudutaan heidän kalliisiin hoitoihin, paitsi jos kuolevat?