Pakkohan tämä on tähän pistää. Toinen kuva Kremlin örkkien juhlallisuuksista ja toinen kuva Austin Powers leffasta. Näettekö mitään yhteneväisyyttä 😅



Sopivan mansellismielinen blogialusta
Pakkohan tämä on tähän pistää. Toinen kuva Kremlin örkkien juhlallisuuksista ja toinen kuva Austin Powers leffasta. Näettekö mitään yhteneväisyyttä 😅


”Homo Sovieticus”, idän kansalainen saa tutustua juuri nyt suomalaiseen osaamiseen kun suomalaisten satelliitit havaitsee maalit (venäläisten kaluston, joukot..) ja saadaan täsmäiskuja juuri sinne minne halutaan!
Slava Ukraini ! 🇫🇮🇺🇦👍
Suomalaisen Iceyen kehittämä tutkasatelliitti on kerännyt kiitosta Ukrainassa.
”Ukrainan puolustusministeriö on paljastanut, että satelliitin avulla on onnistuttu ensimmäisten kahden käyttöpäivän aikana löytämään 60 piilotettua Venäjän sotilaskalustokohdetta. Satelliitti on ollut käytössä kuukauden.
Ukrainan puolustusministerin Oleksii Reznikovin mukaan satelliitilla löydettyjä kohteita oli yritetty naamioida ja piilottaa metsään tai muiden näköesteiden taakse. ” (MTV)
Kerran punainen, aina punainen ja varsinkin Venäjää kannattava punainen

Luhanskin alue pakkoliitetään paperilla osaksi Venäjää…missä on nämä alueen vekkulit äänestäjät:
Луганськ на театральній площі щось не дуже людно pic.twitter.com/opBdNWjBNL
— Тотальний ХУІТЕР (@Cellodidas89) September 30, 2022
”Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ilmoittaa, että maa aikoo hakea puolustusliitto Naton jäsenyyttä. Zelenskyi kertoo asiasta Telegram-kanavallaan.
– Olemme de facto (käytännössä) jo päässeet Natoon. Olemme jo osoittaneet yhteensopivuuden liiton standardien kanssa. Ne ovat Ukrainalle todellisia – taistelukentällä ja kaikilla vuorovaikutuksemme osa-alueilla.
Zelenskyi kertoo allekirjoittavansa hakemuksen ”nopeutetusta Natoon liittymisestä”.
Zelenskyi kokoontui Ukrainan turvallisuusneuvoston ja sotilasjohdon kanssa perjantaina.” (Keskisuomalainen)
Ukrainan pitää saada mahdollisuus jäsenyyteen ja nopeutetusti.
Siinä on Venäjän armeijaan otettuja reserviläisiä syrjäkylistä ja kuten näette ”parhaita varusteita” jaetaan. Nämä menee kyllä suoraan lihamyllyyn!

Ukrainan armeija on tehnyt motin Lymanin alueella. Suuri määrä venäläisiä sotilaita on jäämässä mottiin. Tietojen mukaan huolto venäläisille ei enää toimia ja a-tarvikkeet on vähissä. Seurataan tilannetta, tässä kartta ja linjat alueelta:

”Olemme jättäneet toimenpidealoitteen, jossa vaaditaan maanpetossääntelyn uudistamista niin, että Venäjän puolesta taistelemaan lähtevä Suomen kansalainen tai Suomessa asuva venäläinen voidaan tuomita maanpetoksesta. Kaksoiskansalaiset menettäisivät Suomen kansalaisuuden.” (Riikka Purra)
Tämä pitää saada läpi!
Sodan eskaloituminen jossain muodossa on hetki hetkeltä lähempänä. Sodan tyyppilliset elementit on jo keinovalikoimissa käytössä. Diplomaattisuhteet on kärjistyneet, kauppa ja yhteistyö on jäissä, rajat on lähes kokonaan suljettu, vastapuoli käy jo kybersotaa sekä informaatiosotaa toista osapuolta kohti. Sekä tiedottaminen ja sabotaasit tehdään ”sumussa” antaen aiheen ehkä vielä hyäksytyille iskuille. Sodanajanjoukkoja harjoitetaan tulevaan eskalaatioon.
Kaikki elementit on nyt käytössä.
Leena Meri toteaa seuraavaa ja tämä anti on eduskunnan kyselytunnilta:
”Ei voi olla. #hallitus ja @MarinSanna toteaa että se ei voi turvallisuustilanteessa tehdä päätöksiä ellei viranomaiset arvioi niin. Viranomaisetko tätä maata johtaa?
Ristiriitaa on sillä rajavartiolaitos vaati aitaa mutta sitä ei silti luvattu
johtajuus puuttuu”
Manna Sarin kiertää vastuuta sen minkä ehtii ja jos jokin menee pieleen se syyttelee oppositiota. Onko tämä jo maan tapa ?
Sisäministeri (Hirveät) taas puhui että aidan rakentaminen itärajalle kestää 3-4 vuotta! Mistähän tämä pöljä joka pyörtyilee tuon päätelmän teki💩