Erämökin rauhassa rantasaunalla. Kohta uimaan 🇫🇮👍


Sopivan mansellismielinen blogialusta
Erämökin rauhassa rantasaunalla. Kohta uimaan 🇫🇮👍

Mainio ote siitä kuinka SDP ja Kepulit puolustaa Putinin kaasuputkihanketta ja Jussi pistää yksin vastaan. Kuinka kävi? Missä on Heinäluomat & kumppanit nyt puolustelemassa? Kremlin käsikassaroilta on terä tylsynyt…
Video aukee tähän blogiin. On tämä vaan niin mainio!
Minusta tätä kiusallista väittelyä Venäjän kaasuputkihankkeesta ei ole vielä jaettu tarpeeksi. #Nordstream pic.twitter.com/IVwPeEuDgg
— Mats Uotila (@MatsUotila) September 27, 2022
”Puolustusvoimat hankkii tykistölle 155 mm:n pitkänkantaman laukauksia Nammo Lapua Oy:ltä” (Keskisuomalainen)
Eipä tuo LKP suju huonosti ollenkaan. Mielellään ovat sotaan lähdössä. Vaikka nyt uutisoidaan ettei Venäjän armeija saa LKP:n kautta sotilaita rivinsä niin näyttävät saavansa ja helposti.
Video aukeaa suoraan tähän blogiin. Katsokaapa tämä. Saadaanko näitä tännepäin vain tulevatko menemään Ukrainan taistelukentille?
Mobilization in #Karelia #Karjala #Kostamus #Kostamuksha, a city and a plant built by Finns in 1970s. pic.twitter.com/cn7fastYak
— Gleb Yarovoy (@GlebYarovoy) September 26, 2022
Tässä tämä YLE:n ilouutinen!
Voinemme alkaa majoittamaan venäläisiä reserviläisiä.
”Maahanmuuttovirasto on solminut sopimuksia yhteensä 16 uudesta vastaanottokeskuksesta.
Uusia vastaanottokeskussopimuksia on tehty seuraavilla paikkakunnilla:

Lähde:
https://yle.fi/uutiset/3-12043017/64-3-110625
Nyt kun yhtä aikaa kaksi kaasuvuotoa on havaittu Nordstream putkessa niin yksi vuoto näistä on lähellä Tanskan salmia ja toinen sopivasti Gotlannin tuntumassa. Kohta Venäjä siirtää aluksiaan näille alueille ja aloittaa ”korjaustyöt”…?
Ynnäilkää itse..
Tässä kartta siitä missä voi hyvinkin alkaa tapahtumaan jotain mielenkiintoista? Kartassa punaisella nämä vuotoalueet. Noita vuotoja ei ole voitu saada aikaan muulla kuin sukellusveneellä ja erikoisjoukoilta jotka sukeltaa noihin syvyyksiin…

First picture taken of one of the Nord Stream gas pipeline leaks.
Taken by a Danish F-16 pilot. (Visegard 24)
Katsokaapa F-16 hävittäjän kuvaa tästä kaasuvuodosta Itämerellä ! Se on massiivinen:

Laitoin mukaan pari menneisyyden otsikkoa. Tässä on kaksi tietäjää jotka tietää muuten ihan kaiken ja on aina oikeassa?


”Armeija tarjoaa aseen ja univormun, loput hankittu itse! Eteenpäin taistelemaan! URAA! URAA!
On varmaan ”erikoisjoukot” liikenteessä kun pitää kysellä naisiltaan tamppooneja ja ohje on paikata niillä ampumahaavan, sekä ohje on hankkia makuupussit ja muutkin varusteet koska niitä ei ole jakaa!
Varsinainen ”kuoleman komppania”. Nämä menee varmaan tuhoonsa.
Katsokaapa nämä leikkeet. Ei muuta. Öitä!


Tietojeni mukaan jotka sain eräältä suomalaiselta tuttavalta tuolta rajan takaa Venäjä ei päästä 25.9 2022 alkaen henkilöitä joita koskee LKP eli asevelvollisia Suomeen. Eli viime yönä olisi raja näiltä suljettu? Nyt nähdään pitääkö raja? Epäilen kyllä..
Pitää ottaa huomioon että pakkovärväys Venäjällä ei motivaatiota nosta ja moni pakenee maasta mutta edelleen voi tapahtua jotain muutakin tässä ”hälinässä” sekä jos edelleen tänään 26.9.2022 Suomen rajat vuotaa ja Pietarista ja Moskovasta lappaa edelleen ”sotakoulutuksen saaneita” hyväkuntoisia miehiä Suomeen…silloin Venäjällä ei ole tarkoitustakaan sulkea Suomen rajoja?
Pitää huomioida että pakkovärväystä Venäjä harrastaa etnisiltä alueilta syrjäkyliltä…ei Pietarissa ja Moskovassa…🤔. Eli ei näillä nuorilla miehillä mitään oikeaa hätää ole!
Eli jos tänään vielä tulee rajan yli LKP:n alaisia sotilaskoulutuksen saaneita miehiä niin onko kyseessä enää sattuma. Minä kun en usko sattumiin.
Tässä soitto lista. En muista koskaan että tälläisen määrän bändi vetää musaa.

Ja Michael jaksaa, jaksaa ja jaksaa. Andy oli myös upeessa vireessä! Oli mahtavaa! Kiitos. Vieläkin hyvät fiilikset tästä. 🇫🇮👍