Korpisoturin päivitys

Venäjä on ottanut Neuvostoliiton aikaisen lipun käyttöön Ukrainan sodassa. Löytyy heidän ”erikoisjoukoilta”. Tässä kuva :

Olipa pitkäveteinen äänestys mutta tulipa katsottua

”Yhdysvallat ratifioi Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyden

Yhdysvallat ratifioi Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyden torstain vastaisena yönä Suomen aikaan.

Asiaa käsiteltiin Yhdysvaltojen senaatissa.

Satapaikkaisesta senaatista 83 jäsentä puolsi kaksikon jäsenyyttä ja vain yksi edustaja äänesti Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyttä vastaan.”

Asiasta kertoi Reuters.

 

Hyvää yötä! Natoon mennään ja tiukasti. Kukahan äänesti vastaan…🤔…joku Trumpin kaveri luulisin…mutta se jäi yksin äänineen…

Tämmöisiä ministereitä Suomessa

Tämä Linden on yksi samaa sarjaa Bernerin ja kumppaneiden kanssa. Ei mitään tekoja vaan käsien levittelyä ja vastuunkiertoa…Berner sentään teki kaiken päin prinkkalaa ja nyt taksit on massaraiskaajien ja roistojen temmellyskenttä….Linden ei ansaitse paikkaansa.