Kuvassa Javelin…
Kyllä lähtee!


Sopivan mansellismielinen blogialusta
Kuvassa Javelin…
Kyllä lähtee!

Venäjä on ottanut Neuvostoliiton aikaisen lipun käyttöön Ukrainan sodassa. Löytyy heidän ”erikoisjoukoilta”. Tässä kuva :


Erämökkilöytöjä, kertooko kenelläkään mitä nämä on:

Siitä, ei muuta kuin asukkaana täällä Suomessa voit kiittää heidän panostaan tässä asiassa:

Tässä, tämän päivän päivitys. Ihan paras ruoka!


Oman maan pottuja täällä erämökillä. Parasta. Neljässä eri paikassa on pottuja tarjolla.
Työ kannattaa aina tai ainakin kun luistaa töistä ja juhlii kuten tämä kuvottava Vartiainen joka ei muista kuin itseään. Juhliminen Singaporessa menee tärkeysjärjestyksessä ohi työnteon. Tyypillinen ”johtaja”. Kuuluu sarjaan Berner ja kumppanit. Oksennus!
Yhdysvallat ratifioi Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyden torstain vastaisena yönä Suomen aikaan.
Asiaa käsiteltiin Yhdysvaltojen senaatissa.
Satapaikkaisesta senaatista 83 jäsentä puolsi kaksikon jäsenyyttä ja vain yksi edustaja äänesti Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyttä vastaan.”
Asiasta kertoi Reuters.
Hyvää yötä! Natoon mennään ja tiukasti. Kukahan äänesti vastaan…🤔…joku Trumpin kaveri luulisin…mutta se jäi yksin äänineen…
Tämä Linden on yksi samaa sarjaa Bernerin ja kumppaneiden kanssa. Ei mitään tekoja vaan käsien levittelyä ja vastuunkiertoa…Berner sentään teki kaiken päin prinkkalaa ja nyt taksit on massaraiskaajien ja roistojen temmellyskenttä….Linden ei ansaitse paikkaansa.
