Vihreä aate on levinnyt kuin syöpä joka puolueeseen.

Katsoitteko eilen a-studion. Siinä mm Petteri Orpo (KOK) sanoi arvostavansa vihreää aatetta ja puhui hiilinielujen ja hiilijalanjäkien marssin tahdissa. Tässä aikas hyvin asiaa avattu Verkkouutisissa tänään tästä vihreästä aatteesta joka on kuin syvälle syöpyvää nykyajan kommunismia:

”Entinen europarlamentaarikko Eija-Riitta Korhola (kok.) kertoo Uuden Suomen Puheenvuoro-blogissaan toistuvasti saaneensa kuittailua siitä, kun hän on syyttänyt vihreää aatetta EU:n energiapolitiikan kaaostilasta. Yleensä kuittailu on liittynyt siihen, miten vihreiden kaltainen pieni puolue olisi niin vaikuttava, että olisi päässyt pilaamaan koko Euroopan talouden ja energiajärjestelmän.

– Vastaan toistuvasti saman: kyse ei ole pikkupuolueesta vaan aatteesta. Ja kyllä, tämä aate on läpäissyt useimmat puolueet, meilläkin vasemmistosta kokoomukseen. Ei tarvitse kuin kysyä, mihin poliittiseen suuntaan useimmat toimittajat Suomessa itsensä identifioivat, ja ymmärrämme paremmin tilanteen kuvan, Korhola kirjoittaa.

– Aivan kuten stalinismi oli 70-luvulla yhden puolueen vähemmistösiipeä paljon voimakkaampi aate, vihreä aate on hallinnut poliittista ajattelua viime vuosikymmenet, hän jatkaa.”

Miltä kuulostaa? Se kuulostaa juuri siltä mitä se on ja tämä aate ei ole muuten puolueesta kiinni…

Jossain on kerrottu että venäläisillä oli 90- luvulta lähtien FSB:n ja jo 80-luvulla KGB:n ja Stasin kautta jo agenda jota levitettiin läntiseen Eurooppaan….vihreää aatetta jossa länsi luopuisi mm ydinvoimasta ja mm jo 70- 80-luvulla rakennettiin kilpaa kaasuputkia juuri tämän takia kohti läntistä Eurooppaa.

Miltä näyttää? Venäjä sai energia-aseen ja nyt se on suunnattu suoraan kohti Euroopan sydäntä ja se toimii.

Sinä maksat

Vihreä siirtymä etenee kovaa vauhtia, moni käy jo sinun kukkarolla ja nyt se tullaan talvella näkemään vielä enemmän. Kohta joutuu kansa hakemaan jopa velkaa että selviää lämmityskuluista (lähinnä sähkö). Ilman mitään ”päästökauppa- tai hiilijalanjälki sopimuksia” me pärjäisimme nyt ihan hyvin vaan ei koska viherpuna…sä maksat.

Siitä käppyrää….

Venäjä aloittanut liikekannallepanon Moskovassa ja Pietarissa

Прихована мобілізація докотилася до великих російських міст. Окупанти планують укріпити оборону Криму строковиками з Москви та Санкт-Петербурга.

Suomennos:  Mobilisaatio aloitettu Venäjän suurkaupungeissa. Suunnitellaan Krimin puolustuksen vahvistamista Moskovan ja Pietarin linjamiehillä.(eli liikekannallepano)

Lähde:

Прихована мобілізація в РФ: Кремль стягує до Криму строковиків з Москви та Санкт-Петербурга – розвідка

 

Venäjä oli 1944 100% varma että Suomi valloitetaan.

Tätä valloitusta varten oli painettu jo markan setelit Neuvostoliitossa. Eli nämä rahat olisi otettu käyttöön.

Venäjä (silloinen Neuvostoliitto) oli 100% varma että koko Suomi vallataan.

Tuossa linkki ihan mielenkiintoiseen juttuun. Historiaa mikä ei onneksi tapahtunut:

Tänään ensimmäiset joulumainokset

On tullut tilattua Coolstuff yrityksestä Polaroid kameraan filmiä. Nyt sain sähköpostiin heiltä mainoksen. Joulumainokset.

Elokuu ei ole vielä ohi ja nyt aletaan myymään jo joulua! Ei tässä sen ihmeempää. Onko kukaan muu saanut jo joulumainoksia?

Tässä tämä, tekstin alla oli sitten jouluroinaa koristeista lähtien tarjolla!

On (melkein) taas joulu!

Onko sinulla vielä kesätunnelmia vai oletko hullu joulufani, joka on juuri alkanut pölytellä joulukoristeita? Ei ole väliä millä tuulella olet, meillä on jotain sinulle:

Väyrynen voisi kaataa koko Keskustan

Toivotaan että Paveli lähtee vaaleihin mukaan koska se kaataa samalla koko Keskustan. Kepuleiden tie olisi marssittu loppuun Väyrysen avustamana.

Toivon että pyrkii vaaleihin !!!

Siitä hommia moniosaajalle!

Tämä ilmoitus on mm Lohjalla, työmarkkinatorilla! Siitä Sub leivän kääntäjä joka on todellinen moniosaaja. Hoitaa IT-hommat, pistelee leipää asiakkaille ja pitää puljun pystyssä! Aikamoiset naurut tuli. Tuttavan sivulta kopsasin ilmoituksen …mitä lottootte, löytyykö tähän tekijä😅

Tähtien yö

Olen täällä erämökillä odottanut hyvää keliä katsoa tähtiä. Nyt näyttää siltä. On lämmin sekä ei tuule. Hyvää yön jatkoa kaikille