”OPPOSITIOPUOLUEET kokoomus, perussuomalaiset, kristillisdemokraatit ja Liike nyt ovat jättäneet yhteisen välikysymyksen hallituksen EU-vaikuttamisen laiminlyönneistä ennallistamisasetuksessa.
Asetuksen mukaan soita, metsiä sekä meri- ja järvialueita pitäisi EU:n alueella ennallistaa 20 prosenttia vuoteen 2030 mennessä. Siinä myös määritellään kaikille jäsenmaille omat kansalliset tavoitteet.
Eduskunta käy keskustelun välikysymyksestä keskiviikkona. Hallituksen luottamuksesta äänestetään tämän viikon perjantaina.” (IS)
Siinä se mistä on kyse tällä kertaa. Minun mielestä Manna Sarin esikuntineen on munannut täysin koko asian. Ollaan menty pelkällä sanelupolitiikalla ja asia on kaiken huipuksi jätetty ”pöytälaatikkoon hautumaan” eli sille ei olla tehty yhtään mitään. Ei riitä että on kivat korut ja tukka suorassa Instagram kuvassa.
Hallitus ei saa tälläisessä luottamusta tai sitten puhutaan muusta kuin arvojohtamisesta, puhutaan pazkasta jos taas luistavat kuin koira veräjästä jälleen kerran…




