Tämän päivän välikysymys…

”OPPOSITIOPUOLUEET kokoomus, perussuomalaiset, kristillisdemokraatit ja Liike nyt ovat jättäneet yhteisen välikysymyksen hallituksen EU-vaikuttamisen laiminlyönneistä ennallistamisasetuksessa.

Asetuksen mukaan soita, metsiä sekä meri- ja järvialueita pitäisi EU:n alueella ennallistaa 20 prosenttia vuoteen 2030 mennessä. Siinä myös määritellään kaikille jäsenmaille omat kansalliset tavoitteet.

Eduskunta käy keskustelun välikysymyksestä keskiviikkona. Hallituksen luottamuksesta äänestetään tämän viikon perjantaina.” (IS)

Siinä se mistä on kyse tällä kertaa. Minun mielestä Manna Sarin esikuntineen on munannut täysin koko asian. Ollaan menty pelkällä sanelupolitiikalla ja asia on kaiken huipuksi jätetty ”pöytälaatikkoon hautumaan” eli sille ei olla tehty yhtään mitään. Ei riitä että on kivat korut ja tukka suorassa Instagram kuvassa.

Hallitus ei saa tälläisessä luottamusta tai sitten puhutaan muusta kuin arvojohtamisesta, puhutaan pazkasta jos taas luistavat kuin koira veräjästä jälleen kerran…

 

Jep, se nappas mut

Tähän asti väistelin tätä covid virusta. Nyt se nappas. 5 päivää kuumeessa ollut, eilen koti testi joka oli ”posit” ja tänään sain sairaalan testin joka oli ”posit”.  Happisaturaatio oli tänä aamuna herätessä 85 ja syke 36, olisi muuten nukuttanut.  Mutta kun siitä ylös nousi ja puuhaili jotain niin taas normaalit arvot. Jos tällä mennään ja palautuu niin homma on kuosissa. Kaksi ekaa kuume päivää oli kyllä tosi rajuja.

Onko muilla kokemuksia ?

Tämä ei nyt ole enää muodikasta kun se tauti on covid-19 ja nyt on jo -22…🤔 (Pientä huumoria)

(Kuva: WHO)

Tee varotoimi nyt

Itselläni tämä toimi tehty aiemmin. Eli Meta (Facebook, Whats ja Instagram)käyttäjät. Ottakaa tämä varmistus päälle niin se kadottaa sinun puhelinnumeron näistä palveluista jos et sitä numeroa halua jakaa. Huom, voi olla vaikka et ole numeroa et ole näihin ohjelmiin antanut niin se voi silti siellä näkyä kavereiden tiedoissa…

Ohje Verkkouutisilta:

 

Roistovaltion roistoja armeijan riveihin…

”Venäjän presidentti Vladimir Putin on allekirjoittanut lain, joka mahdollistaa useista vakavista rikoksista tuomittujen värväämisen Venäjän asevoimiin, venäläisuutistoimisto RIA kertoo Telegram-kanavallaan.

Tuomituille sallitaan myös vaihtoehtona siviilipalveluksen suorittaminen liikekannallepanon aikana.

Vaikka Venäjä on ilmoittanut syyskuussa aloitetun liikekannallepanon päättyneen, Putin ei ole allekirjoittanut virallista asetusta värväämisen lopettamisesta. Asevelvollisten reserviläisten ja muiden henkilöiden kutsumisen Ukrainan taistelukentille epäillään jatkuvan edelleen.” (Keskisuomalainen)

 

Kun roistovaltion ”kovimmat roistot” värvätään sotaan voidaan puhua täydellisestä idiotismista. Voit olla hyvä huumediileri tai pankin ryöstäjä mutta sillä ei ole mitään tekemistä sotilaan kanssa. Kuka luulee pitävänsä näille kuria siellä rintamalla. Koulutetaan varmaan tyyliin : ” ota ase ja lähde ampuilemaan”.

Samalla ovat ottaneet käyttöön sen että rintamalta karanneet pakotetaan takaisin rintamalle tai ammutaan. Onko näiden ”tapa toimia” muuttunut miksikään, no ei. Eläimiä. Sanoisin paitsi että niillä on käytöstavat tapa toimia laumansa puolesta. Näillä ei.

Tamperelaista tulivoimaa Ukrainassa

Siitä! Varmaan monelle tuttu täällä Suomessa, jos ei ole käyttänyt moista niin hyvinkin on voinut nähdä harjoituksissa tai palveluspaikassaan.

Oy Tampella Ab esittää:

Olkeepa hyvä, virusvapaa julkaisu. Tulta!

Syy Puolan kiireeseen rakentaa aitaa pohjoiselle rajalleen!

”Poland today announced it’s immediately starting construction on a 2.5m high & razor-wire border fence along Kaliningrad.

The reason behind it is that the airport in Kaliningrad is starting flights from the Middle East & North Africa.

Poland fears a new wave of illegal migrants” (Visegrad 24)

Puola epäilee että Kalingradin aloitettua lennot Lähi-Idästä ja Pohjois Afrikasta että syy siihen on  jälleen aloittaa  ”laittomien maahantulijoiden invaasio” jolla Venäjä saisi vipuvartta sekoittaa EU:n toimintaa rajoillaan.

”Väliaikaisen kaksi ja puoli metriä korkean ja kolme metriä leveän esteen rakentaminen alkoi Reutersin välittämän videon perusteella välittömästi!

AITAHANKKEEN syynä on huoli laittomasta maahanmuutosta.

Viime vuonna syksyllä Valko-Venäjä järjesti tuhansia siirtolaisia yrittämään rajan ylittämistä Puolaan.” (HS)

(Kuva: Visegrad 24)

Kuinka Suomen ”projekti” itärajallamme etenee ,,,veikkaan että papereita pyöritellään käsissä vielä seuraavan hallituksen aikana? On omituista että mm Baltian maat ja nyt Puola pystyvät toimimaan saman tien ja meillä pyöritellään papereita käsissä saamatta mitään aikaiseksi, onko todella näin?

Ukkoa kaatuu ja kaaos on taistelukentällä suuri

Venäläisiä äijiä on pistetty ihan raakileina Ukrainaan ja tulos on se että johtajiksi on määrätty henkilöitä joilla ei ole mitään kokemusta sekä porukan ruokahuolto ja alkeellisemmatkin toimet joilla sotilaat pidetään taistelukentällä taistelukuntoisina. Kaikki tämä uupuu.

Aivan mahtavaa Ukrainan kannalta! Lisää vaan äijiä lihamyllyyn! Turha valittaa kun hyökkäävät naapurimaahansa huvin ja urheilun vuoksi!

Verkkouutiset tietää kertoa:

https://www.verkkouutiset.fi/a/rintamalle-kaskettyjen-kauhu-komentaja-rajahti-heti-kappaleiksi-vetaytyjat-hylattiin-autiotaloon/#89c74c56

Reissumies poistuu, tilalle hupparipäinen henkilö 😅

Sanotaanko että hullummaksi vaan menee. Reissumies on tästä lähtien Oululainen ja siinä on jokin henkilö hupparin alla tai ei mitään henkilöä. Tietenkin tässä on hyvää se ettei kukaan syö nyt reissumiestä vaan oululaisia 😅😅😅👍

Tämä touhu on ihan pelleilyä!

Kuvakaappaus IL jutusta: